DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE
KOVAČNICA PRIČA

DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE

Šifra artikla: 323170
Isbn: 9788680766027
Autor : Audun Farbrut
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža
0,00 RSD
1.540,00 RSD
1.232,00 RSD
Ušteda: 308,00 RSD
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža

Ostavi komentar

Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Audun Farbrut
Izdavač KOVAČNICA PRIČA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2017
Format17x24
Strana158

Slični proizvodi

Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
1.700,00 RSD
Praktični priručnik o greškama i propustima u prodaji.
600,91 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.584,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
704,00 RSD
880,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.320,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
3.073,40 RSD
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i ur...
959,20 RSD
1.199,00 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
797,60 RSD
997,00 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
528,00 RSD
660,00 RSD
4. evropsko izdanje KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLAST...
7.288,01 RSD
9.110,00 RSD
Osnove dinamičkih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova. Ciljamo jednog...
509,16 RSD
599,01 RSD
Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena ...
792,00 RSD
990,00 RSD
Pomoć