DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE
KOVAČNICA PRIČA

DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE

Šifra artikla: 323170
Isbn: 9788680766027
Autor : Audun Farbrut
Izdavač : KOVAČNICA PRIČA
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala

koji nisu na akciji

  • NSZ
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Audun Farbrut
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač KOVAČNICA PRIČA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2017
Format17x24
Strana158

Slični proizvodi

Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
2.200,00 RSD
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je...
666,00 RSD
740,00 RSD
Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova...
1.251,00 RSD
1.390,00 RSD
Internet može da uradi neverovatne stvari, ali ne može da preuzme ulogu lidera. Vođenje...
891,00 RSD
990,00 RSD
Od autora jedne od najuticajnijih knjiga iz oblasti marketinga stiže nam naslov Digital...
891,00 RSD
990,00 RSD
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su ...
2.200,00 RSD
Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake or...
2.178,00 RSD
2.420,00 RSD
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
2.100,00 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Pomoć