DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE
KOVAČNICA PRIČA

DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE

Šifra artikla: 323170
Isbn: 9788680766027
Autor: Audun Farbrut
Izdavač : KOVAČNICA PRIČA
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Audun Farbrut
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač KOVAČNICA PRIČA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2017
Format17x24
Strana158

Slični proizvodi

Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
2.574,00 RSD
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
479,40 RSD
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
891,00 RSD
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
871,20 RSD
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
792,00 RSD
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
2.420,00 RSD