DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE
KOVAČNICA PRIČA

DRUŠTVENE MREŽE ZA ISTRAŽIVAČE

Šifra artikla: 323170
Isbn: 9788680766027
Autor : Audun Farbrut
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža
0,00 RSD
1.540,00 RSD
1.232,00 RSD
Ušteda: 308,00 RSD
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža

Ostavi komentar

Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Audun Farbrut
Izdavač KOVAČNICA PRIČA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2017
Format17x24
Strana158

Slični proizvodi

Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake or...
1.936,00 RSD
2.420,00 RSD
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
1.700,00 RSD
Praktični priručnik o greškama i propustima u prodaji.
600,91 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.584,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
704,00 RSD
880,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.320,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
3.073,40 RSD
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i ur...
959,20 RSD
1.199,00 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
797,60 RSD
997,00 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
528,00 RSD
660,00 RSD
4. evropsko izdanje KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLAST...
7.288,01 RSD
9.110,00 RSD
Osnove dinamičkih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova. Ciljamo jednog...
509,16 RSD
599,01 RSD
Pomoć