KAKO SE FABRIKUJE JAVNO MNJENJE? KAKO SE FABRIKUJE JAVNO MNJENJE?
FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE

KAKO SE FABRIKUJE JAVNO MNJENJE?

Šifra artikla: 344356
Isbn: 9788681042502
Cenzura je zastarela, dobra ratna propaganda sada se oslanja na umeće pozicioniranja kamere naspram neodoljivih, manihejskih slika. Emocije su postale potka automatizovanog medijskog narativa (kako u ratu, tako i u miru), dok razum ostaje ona spora i teška mašinerija koja sortira, relativizuje i poredi.

Objedinjujući tekstove napisane za Le Monde diplomatique, knjiga se zasniva na pregledima međunarodne štampe, izjavama centralnih aktera u „intervencijama“ na Kosovu, u Avganistanu i Libiji, detaljnim analizama izveštavanja tokom vazdušnih napada, i služi da nas podseti na to kako su mediji u proteklih 25 godina javnosti uskraćivali informacije – i kako to, nažalost, čine i danas. Pred vama nije zbirka izuzetaka, već pravilnosti; nije prikaz raznih proklizavanja, već normi.

Dodatnih 10% popusta za 3 i više artikala u korpi

  • NSZ
0+ komada na lageru
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Cenzura je zastarela, dobra ratna propaganda sada se oslanja na umeće pozicioniranja kamere naspram neodoljivih, manihejskih slika. Emocije su postale potka automatizovanog medijskog narativa (kako u ratu, tako i u miru), dok razum ostaje ona spora i teška mašinerija koja sortira, relativizuje i poredi.

Objedinjujući tekstove napisane za Le Monde diplomatique, knjiga se zasniva na pregledima međunarodne štampe, izjavama centralnih aktera u „intervencijama“ na Kosovu, u Avganistanu i Libiji, detaljnim analizama izveštavanja tokom vazdušnih napada, i služi da nas podseti na to kako su mediji u proteklih 25 godina javnosti uskraćivali informacije – i kako to, nažalost, čine i danas. Pred vama nije zbirka izuzetaka, već pravilnosti; nije prikaz raznih proklizavanja, već normi.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MEDIJI
Autor Serž Alimi, Dominik Vidal, Anri Maler, Matjas Rejm
Izdavač FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2020
Format17x24
Strana2020

Slični proizvodi

Kapitalizam, participativno finansiranje i demokratija Mediji su u krizi, ne samo klas...
528,00 RSD
660,00 RSD
Spretno se probijajući kroz mnogobrojne galerije krivih medijskih ogledala, autori kori...
968,00 RSD
1.210,00 RSD
Kako je mladić tako skromnih vokalnih mogućnosti ostvario takav, skoro holivudski uspeh...
880,00 RSD
1.100,00 RSD
Lujo Davičo (1908 – 1942) bio je baletski igrač, koreograf i pedagog, antifašista i uče...
880,00 RSD
1.100,00 RSD
Kao prva detaljna i sveobuhvatna analiza vizuelne estetike novih medija, ova knjiga pos...
1.584,00 RSD
1.980,00 RSD
Televizijske igrane serije nisu postale samo ekvivalent onoga što su u XIX veku bili fe...
968,00 RSD
1.210,00 RSD
Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako važno mesto...
1.144,00 RSD
1.430,00 RSD
"....Štampani medij, ponajpre knjiga, ostaje nezamenljiva mogućnost kreativnog izražava...
640,00 RSD
800,00 RSD
Ova knjiga je izraz višegodišnjeg pomnog praćenja radijskih programa u našoj zemlji i v...
616,00 RSD
770,00 RSD
Propadanje srpskog novinarstva neuporedivo je pogubniji proces od medijskog opadanja u ...
352,00 RSD
440,00 RSD
440,00 RSD
550,00 RSD
Pomoć
string(0) ""
string(0) ""