Reklamacije

Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu vidljivo da greška nije nastala neispravnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji ili pakovanju. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 7 radnih dana od momenta prijema pošiljke.

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:

1.  Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu reklamacije@knjizare-vulkan.rs.

Obavezno navedite sledeće podatke:

  • ime i prezime
  • e-mail adresu
  • broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
  • poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

 2.  Artikle namenjene za povrat spakujte u originalnu ambalažu i obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.

3.  U trenutku kada dostavljač isporuči ispravan proizvod od Vas će preuzeti proizvod koji vraćate odnosno reklamirate. Dostavljač ne sme preuzeti proizvod ako on nije upakovan u originalnu ambalažu. Zato Vas molimo da se obavezno pridržavate tačke 2  kod slanja paketa namenjenog za reklamaciju.

Oštećene ili pogrešno isporučene artikle šaljemo odmah po prijemu Vaše reklamacije.



Izjava o povraćaju sredstava u slučaju plaćanja platnim karticama

U slučaju kada nisu u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, Knjižare Vulkan se obavezuju da izvrše povrat sredstava Kupcu.

U slučaju povraćaja sredstava Kupcu koji je robu platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, Knjižare Vulkan su u obavezi da povraćaj izvrše isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i drugih elektronskih metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava isključivo na račun korisnika kartice.

Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.