LAGUNA

PREDATORSKO RAZMIŠLJANJE

Šifra artikla: 368047
Isbn: 9788690216260
Autor: Dejv Trot
Izdavač : LAGUNA
Kako nadigrati konkurenciju. Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem: „U poslu, kao i u životu, svako od nas mora da se izbori za svoje mesto. Ova knjiga nam pokazuje kako da tu bitku ne vodimo laktovima nego pameću. Pravo je uživanje otkriti toliko inspirativnih primera iz stvarnog života koji ...  Kako nadigrati konkurenciju.

Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem:
„U poslu, kao i u životu, svako od nas mora da se izbori za svoje mesto. Ova knjiga nam pokazuje kako da tu bitku ne vodimo laktovima nego pameću. Pravo je uživanje otkriti toliko inspirativnih primera iz stvarnog života koji potvrđuju uspeh stvaranja i praktične mudrosti.“

Na filozofiji kreativnog promišljanja, koje je provokativno nazvao predatorskim, Dejvid Trot je izgradio karijeru izuzetnog kopirajtera, kreativnog direktora i osnivača vanserijskih advertajzing agencije. Ovom knjigom obraća se širokoj publici. Anegdotskim pričama iz istorije biznisa, kulture, umetnosti, sporta, stvarnosti uopšteno, a pre svega iz svog ličnog i profesionalnog sveta, Trot je uspostavio kako istinski masterklas na temu nadmudrivanja konkurencije, tako i nadahnjujuću knjigu koja na kreativan način otkriva suštinu našeg postojanja u zajednici s drugima.

„Ideje Dejva Trota su podjednako primenjive na pisanje romana, snimanje filma, lansiranje proizvoda, vođenje fudbalskog tima, uvođenje životnih promena i bilo koju aktivnost koju možete da zamislite. GENIJE.“ – Sandej tajms
Detaljnije
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Obavesti me kada proizvod bude dostupan
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Kako nadigrati konkurenciju.

Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem:
„U poslu, kao i u životu, svako od nas mora da se izbori za svoje mesto. Ova knjiga nam pokazuje kako da tu bitku ne vodimo laktovima nego pameću. Pravo je uživanje otkriti toliko inspirativnih primera iz stvarnog života koji potvrđuju uspeh stvaranja i praktične mudrosti.“

Na filozofiji kreativnog promišljanja, koje je provokativno nazvao predatorskim, Dejvid Trot je izgradio karijeru izuzetnog kopirajtera, kreativnog direktora i osnivača vanserijskih advertajzing agencije. Ovom knjigom obraća se širokoj publici. Anegdotskim pričama iz istorije biznisa, kulture, umetnosti, sporta, stvarnosti uopšteno, a pre svega iz svog ličnog i profesionalnog sveta, Trot je uspostavio kako istinski masterklas na temu nadmudrivanja konkurencije, tako i nadahnjujuću knjigu koja na kreativan način otkriva suštinu našeg postojanja u zajednici s drugima.

„Ideje Dejva Trota su podjednako primenjive na pisanje romana, snimanje filma, lansiranje proizvoda, vođenje fudbalskog tima, uvođenje životnih promena i bilo koju aktivnost koju možete da zamislite. GENIJE.“ – Sandej tajms
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija BIZNIS
        Autor Dejv Trot
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač LAGUNA
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2022
        Format13x20
        Strana319

        Slični proizvodi

        „Profit je neizbežan rezultat dobro obavljenog posla.” Henri Ford je duplirao plate, sm...
        Cena 899,00 RSD
        Ušteda 10%
        999,00 RSD
        JEDINSTVENO IZDANJE I KOLEKTIVAN UCINAK TRI AUTORA I 11 AUTORKI. Žene preduzetnice na...
        Cena 1.530,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.700,00 RSD
        Oni koji su vam najbliži određuju nivo vašeg uspeha. Otkrijte principe koji menjaju živ...
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD