MAMIN TEST MAMIN TEST
LAGUNA

MAMIN TEST

Šifra artikla: 315762
Isbn: 9788652126101
Autor : Rob Ficpatrik
Neophodna knjiga za svakoga ko pokreće novi posao.

Kako da razgovarate s klijentima i da otkrijete da li je vaša ideja za pokretanje biznisa dobra ili nije.

Mamin test je kratki i sažeti, praktični vodič koji će vam sačuvati vreme, novac i živce.

Kažu da nikada ne bi trebalo da pitate svoju mamu da li je vaša ideja o poslu koji biste želeli da započnete dobra ili nije, jer mama vas voli i najverovatnije će vas slagati. Istina je da nikoga ne bi trebalo da pitate da li je vaša ideja o pokretanju biznisa dobra ili nije. Jednostavno, to je loše pitanje i svako koga budete pitali slagaće vas bar malo. Zapravo, oni i nemaju obavezu da vam kažu istinu. Vi sami morate da saznate i shvatite da li je ono što ste naumili da uradite vredno vaših napora i resursa ili nije.

Razgovor s kupcima je jedna od osnovnih postavki uspešnog startapa. Znamo da u toj situaciji moramo dati sve od sebe jer je veoma teško obaviti ključne razgovore valjano. Ova knjiga vam iznosi primere kako komunikacija s važnim klijentima može da krene u pogrešnom smeru i kako možete uspešno da je ostvarite i obezbedite sebi sigurna sredstva.
0,00 RSD
599,01 RSD
599,00 RSD
Ušteda: 0,01 RSD
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Neophodna knjiga za svakoga ko pokreće novi posao.

Kako da razgovarate s klijentima i da otkrijete da li je vaša ideja za pokretanje biznisa dobra ili nije.

Mamin test je kratki i sažeti, praktični vodič koji će vam sačuvati vreme, novac i živce.

Kažu da nikada ne bi trebalo da pitate svoju mamu da li je vaša ideja o poslu koji biste želeli da započnete dobra ili nije, jer mama vas voli i najverovatnije će vas slagati. Istina je da nikoga ne bi trebalo da pitate da li je vaša ideja o pokretanju biznisa dobra ili nije. Jednostavno, to je loše pitanje i svako koga budete pitali slagaće vas bar malo. Zapravo, oni i nemaju obavezu da vam kažu istinu. Vi sami morate da saznate i shvatite da li je ono što ste naumili da uradite vredno vaših napora i resursa ili nije.

Razgovor s kupcima je jedna od osnovnih postavki uspešnog startapa. Znamo da u toj situaciji moramo dati sve od sebe jer je veoma teško obaviti ključne razgovore valjano. Ova knjiga vam iznosi primere kako komunikacija s važnim klijentima može da krene u pogrešnom smeru i kako možete uspešno da je ostvarite i obezbedite sebi sigurna sredstva.
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Rob Ficpatrik
Izdavač LAGUNA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2017
Format13x20
Strana184

Slični proizvodi

Knjiga Kako razmišljaju milioneri otkriva kariku koja nedostaje između priželjkivanja u...
990,00 RSD
Najveći stručnjak po pitanju uspeha, Brajan Trejsi, predstavlja dokazane principe i sav...
1.350,00 RSD
Da li ste čuli za čuveni, moćni izraz koji Geri koristi "HUSTLE"? Šta to zapravo znači ...
1.100,00 RSD
Smisliti originalne i vredne ideje opipljiva je veština koju svako može da savlada! „K...
1.100,00 RSD
U knjizi ‘Idealan timski igrač’, Lenćioni nam kroz priču o Džefu, lideru koji očajnički...
990,00 RSD
Iz uvoda: Svet malog biznisa se razvija. Konkurencija, pojava Interneta, spajanja i pr...
825,00 RSD
Dok većina ljudi radi sa samo tri stepena akcije – bez akcije, povlačenje ili normalne...
990,00 RSD
Ova vanvremenska riznica mudrosti sadrži tajne za ostvarivanje svih vaših ambicija i sv...
825,00 RSD
Iz naslova knjige jasno je da se bavi budućnošću, mada, što je duže čitate, shvatate da...
1.309,00 RSD
"Vodič kroz digitalnu transformaciju" predstavlja priručnik za kompanije, mala i srednj...
1.400,00 RSD
"Mala crna knjiga" je savremeni, poslovni vodič koji bi svaka kreativna žena trebalo da...
770,00 RSD
U BUDUĆNOSTI, ISTORIČARI ĆE SE OSVRNUTI NA LJUDSKI NAPREDAK I NAPRAVIĆE PODELU NA "PRE ...
1.100,00 RSD
Pomoć
string(0) ""
string(0) ""