ANDROID 9 KOTLIN I ANDROID STUDIO 3.2 u jednoj knjizi ANDROID 9 KOTLIN I ANDROID STUDIO 3.2 u jednoj knjizi
KOMPJUTER BIBLIOTEKA

ANDROID 9 KOTLIN I ANDROID STUDIO 3.2 u jednoj knjizi

Šifra artikla: 329141
Isbn: 9788673105345
Autor : Nil Smit
Potpuno ažurirana za Android Studio 3.2 i Android 9, cilj ove knjige je da vas nauči veštine potrebne za razvoj aplikacija zasnovanih na Androidu upotrebom Android Strudia, Kotlin programskog jezika i Android Architecture Componenta.

Ova knjiga započinje od osnova i obezbeđuje opis koraka potrebnih za podešavanje Android razvojnog okruženja i okruženja za testiranje, a zatim je predstavljeno programiranje u Kotlinu uključujući tipove podataka, kontrolu toka, funkcije, lambda izraze i objektno-orijentisano programiranje.

Pregled Android Studioa uključuje opis područja kao što su prozori alatki, editor koda i alatka Layout Editor. Zatim je predstavljena arhitektura Androida i uključen je detaljni pregled dizajna Android aplikacija i korisničkih interfejsa upotrebom Android Studio okruženja.

Takođe su uključena poglavlja koja opisuju Android Architecture Components uključujući modele prikaza, upravljanje životnim ciklusima, pristup Room bazi podataka, navigaciju aplikacije, “žive” podatke i povezivanje podataka.

Takođe su opisane i naprednije teme kao što su namere, rukovanje ekranom osetljivim na dodir, prepoznavanje pokreta prstom, pristup kameri i reprodukovanje i snimanje video i audio zapisa. Ovo izdanje knjige takođe obuhvata štampanje, prelaze i skladištenje fajlova zasnovano na oblaku.

Detaljno su opisani i koncepti kao što je Material Design, uključujući upotrebu plutajućih komandnih dugmadi, Snackbara, interfejsa sa karticama, prikaza kartica, navigacionih fioka i palete sa alatkama koje se skupljaju.

Osim opisa osnovnih tehnika Android razvoja, knjiga takođe uključuje teme specifične za Google Play kao što su implementiranje mapa pomoću Google Maps Android API-ja, i slanje aplikacija na Google Play Developer Consoleu.

Ostale ključne funkcije Android Studioa 3.2 i Androida 9 takođe su opisane detaljno, uključujući Layout Editor, ConstraintLayout i ConstraintSet klase, ulančavanje ograničenja i barijera, obaveštenja o direktnom odgovoru i podrška za više prozora.

Pod pretpostavkom da već imate određeno iskustvo u programiranju i da ste spremni da preuzmete Android Studio, spremni ste za početak rada

- Učenje osnova Kotlin programiranja

- Razumevanje Android Architecture

- Upoznavanje Android Studio alatke Layout Editor

- Praćenje Android Architecture smernica

- Detektovanje dodira ekrana i pokreta prstom

- Upotreba Android Architecture Componenti

- Dizajniranje korisničkih interfejsa pomoću klase ConstraintLayout

- Implementiranje akcija, namera i servisa

- Izgradnja funkcije Instant App

- Slanje i primanje obaveštenja

- Implementiranje podrške Picture-in-Picture

- Poboljšanje otkrivanja aplikacije upotrebom funkcije App Link
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Potpuno ažurirana za Android Studio 3.2 i Android 9, cilj ove knjige je da vas nauči veštine potrebne za razvoj aplikacija zasnovanih na Androidu upotrebom Android Strudia, Kotlin programskog jezika i Android Architecture Componenta.

Ova knjiga započinje od osnova i obezbeđuje opis koraka potrebnih za podešavanje Android razvojnog okruženja i okruženja za testiranje, a zatim je predstavljeno programiranje u Kotlinu uključujući tipove podataka, kontrolu toka, funkcije, lambda izraze i objektno-orijentisano programiranje.

Pregled Android Studioa uključuje opis područja kao što su prozori alatki, editor koda i alatka Layout Editor. Zatim je predstavljena arhitektura Androida i uključen je detaljni pregled dizajna Android aplikacija i korisničkih interfejsa upotrebom Android Studio okruženja.

Takođe su uključena poglavlja koja opisuju Android Architecture Components uključujući modele prikaza, upravljanje životnim ciklusima, pristup Room bazi podataka, navigaciju aplikacije, “žive” podatke i povezivanje podataka.

Takođe su opisane i naprednije teme kao što su namere, rukovanje ekranom osetljivim na dodir, prepoznavanje pokreta prstom, pristup kameri i reprodukovanje i snimanje video i audio zapisa. Ovo izdanje knjige takođe obuhvata štampanje, prelaze i skladištenje fajlova zasnovano na oblaku.

Detaljno su opisani i koncepti kao što je Material Design, uključujući upotrebu plutajućih komandnih dugmadi, Snackbara, interfejsa sa karticama, prikaza kartica, navigacionih fioka i palete sa alatkama koje se skupljaju.

Osim opisa osnovnih tehnika Android razvoja, knjiga takođe uključuje teme specifične za Google Play kao što su implementiranje mapa pomoću Google Maps Android API-ja, i slanje aplikacija na Google Play Developer Consoleu.

Ostale ključne funkcije Android Studioa 3.2 i Androida 9 takođe su opisane detaljno, uključujući Layout Editor, ConstraintLayout i ConstraintSet klase, ulančavanje ograničenja i barijera, obaveštenja o direktnom odgovoru i podrška za više prozora.

Pod pretpostavkom da već imate određeno iskustvo u programiranju i da ste spremni da preuzmete Android Studio, spremni ste za početak rada

- Učenje osnova Kotlin programiranja

- Razumevanje Android Architecture

- Upoznavanje Android Studio alatke Layout Editor

- Praćenje Android Architecture smernica

- Detektovanje dodira ekrana i pokreta prstom

- Upotreba Android Architecture Componenti

- Dizajniranje korisničkih interfejsa pomoću klase ConstraintLayout

- Implementiranje akcija, namera i servisa

- Izgradnja funkcije Instant App

- Slanje i primanje obaveštenja

- Implementiranje podrške Picture-in-Picture

- Poboljšanje otkrivanja aplikacije upotrebom funkcije App Link
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija KOMPJUTERSKA LITERATURA
Autor Nil Smit
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač KOMPJUTER BIBLIOTEKA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2018
Format14,5x20,5
Strana818

Slični proizvodi

Računarstvo u oblaku postalo je neodvojivi i osnovni deo informacionih tehnologija. Već...
2.970,00 RSD
Sistemi mašinskog učenja su i kompleksni i jedinstveni. Kompleksni su zato što se sasto...
2.800,00 RSD
Dinamična oblast digitalnih tehnologija dobila je s „Rečni kom interneta i digitalne ko...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Prva knjiga na srpskom jeziku koja kombinuje štampani tekst i generativnu veštačku inte...
2.200,00 RSD
U knjizi Funkcionalni dizajn, poznati softverski inženjer Robert C. Martin (poznat kao ...
2.530,00 RSD
Često softverski inženjeri i arhitekte rade sa velikim, kompleksnim bazama koda koje tr...
2.640,00 RSD
Početak rada sa jezikom Java za Eclipse Učenje jezika i razvojne platforme Mnogi ljudi ...
2.376,00 RSD
2.640,00 RSD
Knjiga "ChatGPT od početnika do profesionalca" pruža uvid u svet veštačke inteligencije...
2.310,00 RSD
Želite li da vaš JavaScript kod bude lep, strukturiran i lako održiv? Želite li da kori...
2.420,00 RSD
Naučite 3D modelovanje i 3D štampanje koristeći Tinkercard Uz ovu knjigu i prateće vid...
1.386,00 RSD
1.540,00 RSD
Ovu knjigu krasi temeljan i praktičan pristup razvoju igara za mobilne uređaje, što će...
2.860,00 RSD
Cilj ove knjige jeste osposobljavanje čitalaca za pisanje složenijih aplikacija za AVR ...
1.980,00 RSD
2.200,00 RSD