LAGUNA

KNJIGA O NETFLIKSU

Šifra artikla: 359454
Isbn: 9788690216222
Izdavač : LAGUNA
Saznajte sve od tvorca lično! VREME JE DA SE RADI DRUGAČIJE Verujte svom timu. Budite radikalno iskreni. I nikad, apsolutno nikad ne pokušavajte da udovoljite šefu. Uz ove principe se video-klub preobrazio u jednu od najneobičnijih i najuspešnijih kompanija u istoriji. Vrednujući ličnost više...  Saznajte sve od tvorca lično!

VREME JE DA SE RADI DRUGAČIJE

Verujte svom timu.
Budite radikalno iskreni.
I nikad, apsolutno nikad ne pokušavajte da udovoljite šefu.

Uz ove principe se video-klub preobrazio u jednu od najneobičnijih i najuspešnijih kompanija u istoriji.

Vrednujući ličnost više od procesa, podstičući inovativnost u odnosu na marljivost i pružajući zaposlenima ambijent za sopstveno uzrastanje umesto da ih kontroliše, Rid Hejstigns je izgradio kulturu slobode i odgovornosti. Svoju kompaniju je tako načinio sposobnom da se prilagođava naglim promenama koje nameće savremeno doba.

Pred nama su ispovest i životna filozofija, riznica anegdota i praktičnih primera. Komercijalni rekordi su sporedni, novac i uspeh su posledica nečeg dubljeg. A šta je to, otkrićemo u priči o kulturi na kojoj je izrasla kompanija koja ima milione korisnika i milijarde dolara, a nema čak ni običan pravilnik o godišnjim odmorima.

NETFLIKSOVA FILOZOFIJA JE UVRNUTA

Kada je Rid Hejstings 2000. godine u očaju pokušao da svom nedostižnom konkurentu proda gubitaški Netfliks, bio je glatko odbijen. Direktor Blokbastera, koji ga je lično odbio, upravljao je lancem od 9000 dvd klubova vrednom 6 milijardi dolara, a Netfliks je bio pred bankrotom sa 50 miliona dolara duga. Danas, Blokbaster odavno ne postoji, a Netfliks ima više od 200 miliona korisnika (nije prisutan u samo dve zemlje sveta) i vrednost veću od 160 milijardi dolara. Šta se dogodilo u međuvremenu?

U tom trenutku, čak ni ja nisam shvatao jednu stvar: mi imamo nešto što Blokbaster nema – poslovnu filozofiju s vrlo malo pravila, koja vrednuje ljude više od procedura, a inovaciju više od efikasnosti. Naša filozofija, usredsređena na postizanje najboljih rezultata zapošljavanjem samo najboljih stručnjaka i rukovođenje zaposlenima putem organizacije a ne kontrole, omogućila nam je da stalno rastemo i menjamo se uporedo sa svetom i potrebama korisnika.
Netfliks je drugačiji. Naša filozofija je ‒ Ne pravilima.
Detaljnije
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Obavesti me kada proizvod bude dostupan
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Saznajte sve od tvorca lično!

VREME JE DA SE RADI DRUGAČIJE

Verujte svom timu.
Budite radikalno iskreni.
I nikad, apsolutno nikad ne pokušavajte da udovoljite šefu.

Uz ove principe se video-klub preobrazio u jednu od najneobičnijih i najuspešnijih kompanija u istoriji.

Vrednujući ličnost više od procesa, podstičući inovativnost u odnosu na marljivost i pružajući zaposlenima ambijent za sopstveno uzrastanje umesto da ih kontroliše, Rid Hejstigns je izgradio kulturu slobode i odgovornosti. Svoju kompaniju je tako načinio sposobnom da se prilagođava naglim promenama koje nameće savremeno doba.

Pred nama su ispovest i životna filozofija, riznica anegdota i praktičnih primera. Komercijalni rekordi su sporedni, novac i uspeh su posledica nečeg dubljeg. A šta je to, otkrićemo u priči o kulturi na kojoj je izrasla kompanija koja ima milione korisnika i milijarde dolara, a nema čak ni običan pravilnik o godišnjim odmorima.

NETFLIKSOVA FILOZOFIJA JE UVRNUTA

Kada je Rid Hejstings 2000. godine u očaju pokušao da svom nedostižnom konkurentu proda gubitaški Netfliks, bio je glatko odbijen. Direktor Blokbastera, koji ga je lično odbio, upravljao je lancem od 9000 dvd klubova vrednom 6 milijardi dolara, a Netfliks je bio pred bankrotom sa 50 miliona dolara duga. Danas, Blokbaster odavno ne postoji, a Netfliks ima više od 200 miliona korisnika (nije prisutan u samo dve zemlje sveta) i vrednost veću od 160 milijardi dolara. Šta se dogodilo u međuvremenu?

U tom trenutku, čak ni ja nisam shvatao jednu stvar: mi imamo nešto što Blokbaster nema – poslovnu filozofiju s vrlo malo pravila, koja vrednuje ljude više od procedura, a inovaciju više od efikasnosti. Naša filozofija, usredsređena na postizanje najboljih rezultata zapošljavanjem samo najboljih stručnjaka i rukovođenje zaposlenima putem organizacije a ne kontrole, omogućila nam je da stalno rastemo i menjamo se uporedo sa svetom i potrebama korisnika.
Netfliks je drugačiji. Naša filozofija je ‒ Ne pravilima.
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MENADŽMENT
        Autor Rid Hejstings i Erin Mejer
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač LAGUNA
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2021
        Format13x20
        Strana368

        Slični proizvodi

        Uvek bolja verzija Željka Tomića, knjiga o tome kako stvoriti, voditi kompaniju i sačuv...
        Cena 1.000,00 RSD
        KAKO POKRENUTI, VODITI I SPONZORIRATI USPJEŠNE PROJEKTE! Živimo u projektnoj ekonomiji...
        Cena 3.150,00 RSD
        Ušteda 10%
        3.500,00 RSD
        Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele sv...
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD