MARKETING MENADŽMENT XII EDICIJA MARKETING MENADŽMENT XII EDICIJA
DATA STATUS

MARKETING MENADŽMENT XII EDICIJA

Šifra artikla: 236190
Isbn: 9788674780138
Autor : Filip Kotler
Izdavač : DATA STATUS
Marketing menadžment je godinama u celom svetu udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga jer njegov sadržaj i organizacija na dosledan način odražavaju promene u marketing teoriji i praksi. Od njenog prvog objavljivanja 1967. godine, kada je predstavljen koncept koji ukazuje na to da kompanije moraju da budu orijentisane na kupce i tržišta, došlo je do uvođenja brojnih drugih koncepata, pa su i oni obuhvaćeni sa svakim novim izdanjem knjige. Dvanaesto izdanje odražava zajedničke napore dva navedena autora da bi se dobilo najbolje izdanje knjige Marketing menadžment do sada. Celokupna materija u knjizi je podeljena na osam celina: razumevanje marketing menadžmenta, dolaženje do marketing saznanja, povezivanje sa kupcima, građenje jakih brendova, oblikovanje tržišnih ponuda, isporučivanje vrednosti, komuniciranje vrednosti i kreiranje uspešnog dugoročnog rasta. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenta kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.
0,00 RSD
2.890,00 RSD
Cena na sajtu: 2.890,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Marketing menadžment je godinama u celom svetu udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga jer njegov sadržaj i organizacija na dosledan način odražavaju promene u marketing teoriji i praksi. Od njenog prvog objavljivanja 1967. godine, kada je predstavljen koncept koji ukazuje na to da kompanije moraju da budu orijentisane na kupce i tržišta, došlo je do uvođenja brojnih drugih koncepata, pa su i oni obuhvaćeni sa svakim novim izdanjem knjige. Dvanaesto izdanje odražava zajedničke napore dva navedena autora da bi se dobilo najbolje izdanje knjige Marketing menadžment do sada. Celokupna materija u knjizi je podeljena na osam celina: razumevanje marketing menadžmenta, dolaženje do marketing saznanja, povezivanje sa kupcima, građenje jakih brendova, oblikovanje tržišnih ponuda, isporučivanje vrednosti, komuniciranje vrednosti i kreiranje uspešnog dugoročnog rasta. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenta kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MENADŽMENT
Autor Filip Kotler
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač DATA STATUS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2006
Format17x24
Strana729

Slični proizvodi

Knjiga je namenjena svima onima koji žele da se upoznaju sa osnovnim segmentima neophod...
1.430,00 RSD
Postanite bolji vođa poboljšavajući svoju emocionalnu inteligenciju. Autor bestselera ...
792,00 RSD
880,00 RSD
Knjiga REINTEGRACIJA POSLOVANJA predstavlja odličan balans teorije i preporuka za prakt...
1.831,00 RSD
2.035,00 RSD
Ko-kreiranje, ekologija, rezilijentnost, kreativnost, agilni timovi, poslovni modeli i ...
1.732,00 RSD
1.925,00 RSD
U TURIZMU, KULTURI, BIZNISU U SPORTU! Ova knjiga je namenjena svakome koga zanima rast...
1.350,00 RSD
1.500,00 RSD
Kako pobediti u informatičkom dobu U tehnologiji dominiraju dva tipa ljudi: oni koji r...
1.999,00 RSD
Les Nemeti je sažeo decenije iskustva u ovoj veoma čitljivoj knjizi, namenjenoj da pruž...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Kako doneti prave odluke u svetu koji se neprestano menja Živimo u VUCA svetu. Ako nas...
809,00 RSD
899,00 RSD
Ova knjiga namenjena je svim menadžerima i profesionalcima ra- zličitih zanimanja koji ...
1.452,00 RSD
Kako sprečiti korporaciju da guši ljude i davi profit Klasik Uzor generacijama lidera ...
1.799,00 RSD
1.999,00 RSD
Široko prihvatanje novih estetskih normi učinilo je da klasicizam postane međunarodni u...
1.100,00 RSD
a estetskim teorijama Vinkelmana, po kojima je lepota stvorena već u antičkoj umetnosti...
1.210,00 RSD