B2B BREND MENADŽMENT B2B BREND MENADŽMENT
ADIZES BC

B2B BREND MENADŽMENT

Šifra artikla: 232637
Isbn: 9788676680641
Izdavač : ADIZES BC
Reč autora: Budući da se sličnost među proizvodima povećava, kompanije se okreću brendiranju kao načinu da se kreira naklonost prema njihovim proizvodima. Brendiranje je ključni faktor uspeha dobro poznatih proizvoda poput Coca-Cole, McDonaldsa, Kodaka i Mercedesa. Vreme je da i druge kompanije počnu da koriste brendiranje na sofisticiran način. Neke kompanije su to i učinile... Caterpillar, Du Pont, Siemens, GE. Ono što industrijske kompanije moraju da shvate da brendiranje ide mnogo dalje od izgradnje imena i varijeteta ponude. Brendiranje je zapravo obećanje da će kompanija kreirati i isporučivati svoju ponudu na određenom nivou usluge. Obećanje koje stoji iza brenda postaje motivaciona snaga svih aktivnosti kompanije i njenih partnera.
Naša knjiga je jedna od prvih koja duboko zadire u umetnost i nauku o brendiranju proizvoda. Opskrbljujemo vas sa konceptima, teorijom i desetinama slučajeva koji ilustruju uspešno brendiranje industrijskih proizvoda i poslovnih usluga na relaciji B2B.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Reč autora: Budući da se sličnost među proizvodima povećava, kompanije se okreću brendiranju kao načinu da se kreira naklonost prema njihovim proizvodima. Brendiranje je ključni faktor uspeha dobro poznatih proizvoda poput Coca-Cole, McDonaldsa, Kodaka i Mercedesa. Vreme je da i druge kompanije počnu da koriste brendiranje na sofisticiran način. Neke kompanije su to i učinile... Caterpillar, Du Pont, Siemens, GE. Ono što industrijske kompanije moraju da shvate da brendiranje ide mnogo dalje od izgradnje imena i varijeteta ponude. Brendiranje je zapravo obećanje da će kompanija kreirati i isporučivati svoju ponudu na određenom nivou usluge. Obećanje koje stoji iza brenda postaje motivaciona snaga svih aktivnosti kompanije i njenih partnera.
Naša knjiga je jedna od prvih koja duboko zadire u umetnost i nauku o brendiranju proizvoda. Opskrbljujemo vas sa konceptima, teorijom i desetinama slučajeva koji ilustruju uspešno brendiranje industrijskih proizvoda i poslovnih usluga na relaciji B2B.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MENADŽMENT
Autor Veldemar Ferč, Filip Kotler
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač ADIZES BC
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2007
Format21x27
Strana256

Slični proizvodi

Uvek bolja verzija Željka Tomića, knjiga o tome kako stvoriti, voditi kompaniju i sačuv...
Cena 1.000,00 RSD
KAKO POKRENUTI, VODITI I SPONZORIRATI USPJEŠNE PROJEKTE! Živimo u projektnoj ekonomiji...
Cena 3.150,00 RSD
Ušteda 10%
3.500,00 RSD
Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele sv...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
KOUČING AGILNIH TIMOVA: ,,Koučing agilnih timova” je opsežan i temeljan priručnik namen...
Cena 3.599,99 RSD
SCRUM U IME LJUDI: Nakon opšteg prihvatanja agilnih metoda, rezultati su u celini bili...
Cena 2.699,99 RSD
Za razliku od knjiga koje nas usmeravaju da radimo više, Džim i Tonijen žele da se foku...
Cena 3.000,00 RSD
"Kroz godine provedene u Comtrade-u, pokazao je izvanrednu sposobnost da razume i prila...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Obrazovanje budućih lidera kroz igru OTKLJUČAJ SVOJ TALENAT – POSTANI LIDER Planeta t...
Cena 1.349,10 RSD
Ušteda 10%
1.499,00 RSD
Bilo da si odnedavno na poziciji lidera pa ne znaš odakle da počneš ili si neko ko već ...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Knjiga je namenjena svima onima koji žele da se upoznaju sa osnovnim segmentima neophod...
Cena 1.540,00 RSD
Postanite bolji vođa poboljšavajući svoju emocionalnu inteligenciju. Autor bestselera ...
Cena 792,00 RSD
Ušteda 10%
880,00 RSD
Knjiga REINTEGRACIJA POSLOVANJA predstavlja odličan balans teorije i preporuka za prakt...
Cena 1.831,50 RSD
Ušteda 10%
2.035,00 RSD