ADIZES BC

STRATEGIJA PLAVOG OKEANA

Šifra artikla: 232638
Isbn: 9788676680627
Izdavač : ADIZES BC
Strategija plavog okeana poziva kompanije da napuste crveni okean krvave konkurencije stvaranjem prostora na tržištu koji konkurenciju čini nevažnom. Umesto deljenja postojeće - često ograničene - tražnje i nadmetanja s konkurentima, strategija plavog okeana znači povećanje tražnje i odvajanje od...  Strategija plavog okeana poziva kompanije da napuste crveni okean krvave konkurencije stvaranjem prostora na tržištu koji konkurenciju čini nevažnom. Umesto deljenja postojeće - često ograničene - tražnje i nadmetanja s konkurentima, strategija plavog okeana znači povećanje tražnje i odvajanje od konkurencije. Ova knjiga ne poziva kompanije samo da raskinu s dosadašnjom praksom, već im pokazuje i kako to da postignu. U okviru ove strategije predstavljen je skup analitičkih instrumenata i postupaka koji vam pokazuju kako treba da radite na tom izazovu i objašnjeni su principi koji definišu i odvajaju strategiju plavog okeana od strategije zasnovane na konkurenciji. Detaljnije
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Obavesti me kada proizvod bude dostupan
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Strategija plavog okeana poziva kompanije da napuste crveni okean krvave konkurencije stvaranjem prostora na tržištu koji konkurenciju čini nevažnom. Umesto deljenja postojeće - često ograničene - tražnje i nadmetanja s konkurentima, strategija plavog okeana znači povećanje tražnje i odvajanje od konkurencije. Ova knjiga ne poziva kompanije samo da raskinu s dosadašnjom praksom, već im pokazuje i kako to da postignu. U okviru ove strategije predstavljen je skup analitičkih instrumenata i postupaka koji vam pokazuju kako treba da radite na tom izazovu i objašnjeni su principi koji definišu i odvajaju strategiju plavog okeana od strategije zasnovane na konkurenciji.
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija TRGOVINA
        Autor Rene Mobornj, V. Chen Kim
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač ADIZES BC
        Pismo Latinica
        Povez Tvrd
        Godina2007
        Format22,5x28
        Strana234

        Slični proizvodi

        SPOLJNA TRGOVINA UŽIVO, trideseta knjiga iz oblasti ekonomije uglednog autora dr Milora...
        Cena 1.188,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.320,00 RSD
        Naše ponašanje kao potrošača ima kritičan značaj ne samo za nas same, već i za mnoge dr...
        Cena 3.290,00 RSD
        Knjiga je koncipirana kao motivacioni priručnik i nudi mnoštvo praktičnih tehnika i kor...
        Cena 1.485,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.650,00 RSD