STRATEGIJA PLAVOG OKEANA STRATEGIJA PLAVOG OKEANA
ADIZES BC

STRATEGIJA PLAVOG OKEANA

Šifra artikla: 232638
Isbn: 9788676680627
Izdavač : ADIZES BC
Strategija plavog okeana poziva kompanije da napuste crveni okean krvave konkurencije stvaranjem prostora na tržištu koji konkurenciju čini nevažnom. Umesto deljenja postojeće - često ograničene - tražnje i nadmetanja s konkurentima, strategija plavog okeana znači povećanje tražnje i odvajanje od konkurencije. Ova knjiga ne poziva kompanije samo da raskinu s dosadašnjom praksom, već im pokazuje i kako to da postignu. U okviru ove strategije predstavljen je skup analitičkih instrumenata i postupaka koji vam pokazuju kako treba da radite na tom izazovu i objašnjeni su principi koji definišu i odvajaju strategiju plavog okeana od strategije zasnovane na konkurenciji.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Strategija plavog okeana poziva kompanije da napuste crveni okean krvave konkurencije stvaranjem prostora na tržištu koji konkurenciju čini nevažnom. Umesto deljenja postojeće - često ograničene - tražnje i nadmetanja s konkurentima, strategija plavog okeana znači povećanje tražnje i odvajanje od konkurencije. Ova knjiga ne poziva kompanije samo da raskinu s dosadašnjom praksom, već im pokazuje i kako to da postignu. U okviru ove strategije predstavljen je skup analitičkih instrumenata i postupaka koji vam pokazuju kako treba da radite na tom izazovu i objašnjeni su principi koji definišu i odvajaju strategiju plavog okeana od strategije zasnovane na konkurenciji.
Karakteristika Vrednost
Kategorija TRGOVINA
Autor Rene Mobornj, V. Chen Kim
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač ADIZES BC
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2007
Format22,5x28
Strana234

Slični proizvodi

SPOLJNA TRGOVINA UŽIVO, trideseta knjiga iz oblasti ekonomije uglednog autora dr Milora...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Naše ponašanje kao potrošača ima kritičan značaj ne samo za nas same, već i za mnoge dr...
Cena 2.590,00 RSD
Knjiga je koncipirana kao motivacioni priručnik i nudi mnoštvo praktičnih tehnika i kor...
Cena 1.485,00 RSD
Ušteda 10%
1.650,00 RSD