ISTRAŽI, PA KAŽI ISTRAŽI, PA KAŽI
RTS

ISTRAŽI, PA KAŽI

Šifra artikla: 404669
Isbn: 9788661952777
Izdavač : RTS
Istraži pa kaži - radovi i sećanja jednog psihologa komunikacija

Ovo je jedna od retkih knjiga kod nas koja se monografski bavi ne jednom temom nego jednim autorom kroz prikaz brojnih projekata iz najšireg domena socijalne psihologije, a pre svega medija i mnjenja. Reč je o dominantnom istraživačkom i empirijskom radu uz primenu različitih teorijskih i metodoloških pristupa za niz institucija koje su bile pokretači i korisnici nalaza.

Posebno je zanimljivo pratiti promene u problemskom usmerenju i funkcionalnom položaju projekata, koji su ranije imali sasvim drugačiji tretman u društvu od sadašnjih neposredno upotrebljivih i isplativih. Autor se posebno bavio štampom, radijom i televizijom, njihovim strukturalnim programskim i obeležjima odziva u populaciji, da bi kasnije težošte bilo pomerano ka robnom i političkom marketingu, oglašavanju i pojedinim aspektima delovanja klasičnih i novih medija, posebno s obzirom na prava deteta.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Istraži pa kaži - radovi i sećanja jednog psihologa komunikacija

Ovo je jedna od retkih knjiga kod nas koja se monografski bavi ne jednom temom nego jednim autorom kroz prikaz brojnih projekata iz najšireg domena socijalne psihologije, a pre svega medija i mnjenja. Reč je o dominantnom istraživačkom i empirijskom radu uz primenu različitih teorijskih i metodoloških pristupa za niz institucija koje su bile pokretači i korisnici nalaza.

Posebno je zanimljivo pratiti promene u problemskom usmerenju i funkcionalnom položaju projekata, koji su ranije imali sasvim drugačiji tretman u društvu od sadašnjih neposredno upotrebljivih i isplativih. Autor se posebno bavio štampom, radijom i televizijom, njihovim strukturalnim programskim i obeležjima odziva u populaciji, da bi kasnije težošte bilo pomerano ka robnom i političkom marketingu, oglašavanju i pojedinim aspektima delovanja klasičnih i novih medija, posebno s obzirom na prava deteta.
Karakteristika Vrednost
Kategorija ESEJISTIKA I PUBLICISTIKA
Autor Prvoslav Plavšić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač RTS
Pismo Ćirilica
Povez Broš
Godina2024
Format23
Strana287

Slični proizvodi

U saradnji sa BookMentor timom Napiši najbolju verziju svoje priče Kako napisati „živ...
Cena 719,10 RSD
Ušteda 10%
799,00 RSD
Kako pisci biraju odeću za svoje likove? Zašto im je ona važna? Da li je njihov izbor s...
Cena 2.970,00 RSD
Ušteda 10%
3.300,00 RSD
Brak je najstarija i najvažnija društvena institucija u kojoj se prepliću i sukobljavaj...
Cena 899,10 RSD
Ušteda 10%
999,00 RSD
Mnogobrojne metafore svedoče o tome da je evropsko promišljanje sveta duboko prostorno ...
Cena 229,50 RSD
Ušteda 10%
255,00 RSD
Prepoznavanje stranca Izabele Hamad neobičan je esej izuzetne sugestivnosti, koji istra...
Cena 764,99 RSD
Ušteda 10%
850,00 RSD
eseji, književne crtice I pesme
Cena 891,00 RSD
Ušteda 10%
990,00 RSD
Osim što na obuhvatan i analitičan način tumači dela Gogolja i Čehova, Mihiza i Pekića,...
Cena 719,10 RSD
Ušteda 10%
799,00 RSD
U knjizi Pikseli Pola Sezana po prvi put su skupljeni tekstovi koje je Vim Venders napi...
Cena 1.089,00 RSD
Ušteda 10%
1.210,00 RSD