KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI
NEOPRESS

KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI

Šifra artikla: 318538
Isbn: 9788688895811
Autor : Marko Drajić
Izdavač : NEOPRESS
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu
0,00 RSD
1.600,01 RSD
1.440,00 RSD
Ušteda: 160,01 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija EKONOMIJA
Autor Marko Drajić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač NEOPRESS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Format17x24
Strana166

Slični proizvodi

U cilju obuhvatnog i temeljnog razumevanja teorije „nove normale”, koju je osmislio kin...
891,00 RSD
990,00 RSD
Loše zamišljen i ekonomski pogrešan, evro je uzrok većine problema u evrozoni. Umesto d...
1.980,00 RSD
Razvojni problemi privrede i društva postali su ključni za dalju egzistenciju čovečanst...
1.320,00 RSD
Knjiga Martina Elinga [Martin Aehling] Investicioni fondovi jedna je od prvih knjiga na...
1.760,00 RSD
Knjiga je plod autorovog dugogodišnjeg ekonomskog obrazovno-naučnog rada na univerzitet...
1.320,00 RSD
Metodologija ekonomskih istraživanja i dizajniranje radova na akademskim studijima, kva...
1.650,00 RSD
Knjiga Ogledi iz metodologije društveno–ekonomskih istraživanja otkriva nam neke od spe...
1.320,00 RSD
Bestseler Preduzetnička država istaknute profesorke ekonomije Marijane Macukato (Marian...
1.980,00 RSD
Naša zemlja je u preobražaju. Potresna slika: svuda se uništava, vara, konfiskuje, poro...
810,00 RSD
900,00 RSD
U ovoj fascinantnoj knjizi Milanović uspešno artikuliše područje istraživanja nejednako...
1.980,00 RSD
Na suprotnim polovima : dobitnici i gubitnici u istoriji ljudskog razvoja Sa engleskog...
495,00 RSD
550,00 RSD
Pomoć