KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI
NEOPRESS

KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI

Šifra artikla: 318538
Isbn: 9788688895811
Autor : Marko Drajić
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu
0,00 RSD
1.600,01 RSD
1.440,00 RSD
Ušteda: 160,01 RSD
Obavesti me o sniženju

Količinski popust od 10% za 3 i više artikala u korpi

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija EKONOMIJA
Autor Marko Drajić
Izdavač NEOPRESS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Format17x24
Strana166

Slični proizvodi

Naša zemlja je u preobražaju. Potresna slika: svuda se uništava, vara, konfiskuje, poro...
810,00 RSD
900,00 RSD
U ovoj fascinantnoj knjizi Milanović uspešno artikuliše područje istraživanja nejednako...
1.980,00 RSD
Na suprotnim polovima : dobitnici i gubitnici u istoriji ljudskog razvoja Sa engleskog...
495,00 RSD
550,00 RSD
Svojom prvom knjigom namenjenoj najširoj publici, Žan Tirol, dobitnik Nobelove nagrade ...
2.750,00 RSD
2.376,00 RSD
2.640,00 RSD
Knjiga Ekonomija: Uputstvo za upotrebu iz pera nagrađivanog profesora ekonomije na Kemb...
1.386,00 RSD
1.540,00 RSD
Knjiga provokativnih i podsticajnih eseja i rasprava Gorana Nikolića i Predraga Petrovi...
762,30 RSD
847,00 RSD
Ako investirate u obrazovanje i inovacije,onda investirate u snage koje će direktno i p...
1.881,00 RSD
2.090,00 RSD
Tematski raspon sistemski široko postavljenog i čvrsto strukturisanog prikaza islamskog...
594,00 RSD
660,00 RSD
U okviru kompleta nalaze se sledeći naslovi: Upoznajte finansije - Chuck Kremer, Karen...
8.640,00 RSD
9.600,00 RSD
Pomoć
string(0) ""
string(0) ""