KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI
NEOPRESS

KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI

Šifra artikla: 318538
Isbn: 9788688895811
Autor : Marko Drajić
Izdavač : NEOPRESS
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala

 

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija EKONOMIJA
Autor Marko Drajić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač NEOPRESS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Format17x24
Strana166

Slični proizvodi

Teme kojima se bavi dr Milorad Stamenović nisu ekonomske u strogom smislu reči, ali ima...
1.189,99 RSD
Mere koje su preduzete u borbi protiv pandemije izazvane virusom COVID-19 ostaviće traj...
1.980,00 RSD
Nagrađivana autorka i vodeća međunarodna ekonomistkinja Marijana Macukato iznosi oštru ...
2.420,00 RSD
Knjiga Mali kupci, veliko tržište nastala je kao rezultat autorkinog proučavanja dečije...
1.100,00 RSD
Pandemija kovida-19 razotkrila je velike propuste i strašne brutalnosti današnjeg kapit...
2.750,00 RSD
Кnjiga Istina o „Ekonomskoj podlozi hrvatskog pitanja” (1940), predstavlja odgovor grup...
1.980,00 RSD
Tradicionalni odnos između akcionara, menadžera i ostalih stejkholdera redefinisan je r...
2.475,00 RSD
2.750,00 RSD
Da mi je neko 1990. rekao da ću 2020. godine objaviti zbirku tekstova pod nazivom Jedv...
2.200,00 RSD
Danas smo svi kapitalisti. Prvi put u istoriji čitavom planetom dominira samo jedan eko...
2.530,00 RSD
Tačka preokreta je nastavak knjige MOJI ODGOVORI - Prilog istoriji bankarstva Srbije u ...
2.772,00 RSD
3.080,00 RSD
U ovoj knjizi, zasnovanoj na ekonomskim karakteristikama „nove normale“, analiziraju se...
1.386,00 RSD
1.540,00 RSD
Svi mi imamo osećaj da su američka ekonomija ― i američka država ― naklonjene krupnom k...
2.750,00 RSD
Pomoć