KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI
NEOPRESS

KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI

Šifra artikla: 318538
Isbn: 9788688895811
Autor: Marko Drajić
Izdavač : NEOPRESS
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu
Karakteristika Vrednost
Kategorija EKONOMIJA
Autor Marko Drajić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač NEOPRESS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Format17x24
Strana166

Slični proizvodi

"Knjiga PRIMENA VEŠTAČKE INTELIGENCIJE U ADVOKATURI pokazuje kako advokatska kancelarij...
Cena 2.574,00 RSD
Ušteda 10%
2.860,00 RSD
Sve od ideje do ostvarenja i korišćenja investicije. Od pojma i značaja investicija do ...
Cena 1.799,10 RSD
Ušteda 10%
1.999,00 RSD
Knjiga „Veštačka inteligencija i njena primena u poslovanju“ prvi je sistematski, prakt...
Cena 3.861,00 RSD
Ušteda 10%
4.290,00 RSD
Knjiga je „detaljno iscrtala“ znalački i utemeljeno vrlo sumornu realnu sliku Srbije, a...
Cena 989,10 RSD
Ušteda 10%
1.099,00 RSD
Za delo Zašto narodi propadaju, kao i zbog ukupnog „doprinosa razumevanju razlika u na...
Cena 3.069,00 RSD
Ušteda 10%
3.410,00 RSD
Za delo Zašto narodi propadaju, kao i zbog ukupnog „doprinosa razumevanju razlika u na...
Cena 2.277,00 RSD
Ušteda 10%
2.530,00 RSD
„Kako ste videli distribuciju dohotka u svoje vreme? Kako ste očekivali da će se ona u ...
Cena 2.750,00 RSD
Taleb je u Crnom labudu pokazao da su krajnje nemogući i nepredvidljivi događaji u osno...
Cena 2.425,50 RSD
Ušteda 10%
2.695,00 RSD
Veliki svetski bestseler, knjiga koja se bavi fenomenom neverovatnih i nepredvidljivih ...
Cena 2.247,30 RSD
Ušteda 10%
2.497,00 RSD
Cena 594,00 RSD
Ušteda 10%
660,00 RSD
Odakle potiču nejednakosti i zašto opstaju? Kako su različita ljudska društva, od rops...
Cena 3.300,00 RSD
"UMETNOST UPRAVLJANJA BOGATSTVOM POSTOJEĆIH RESURSA! Walter R. Stahel, jedan od vodeći...
Cena 1.350,00 RSD
Ušteda 10%
1.500,00 RSD