KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI
NEOPRESS

KORPORATIVNO LOBIRANJE U EVROPSKOJ UNIJI

Šifra artikla: 318538
Isbn: 9788688895811
Autor : Marko Drajić
Izdavač : NEOPRESS
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu

Ostale vrednosti:

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala

koji nisu na akciji

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.


Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.
Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom.
Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.

Prof. dr Boris Cizelj
Karijerni diplomata, lobista u EU i profesor na
DOBA Univerzitetu, Maribor, Slovenija



Drajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.

Prof. dr Ana Bovan
Profesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakulteta
za menadžment Univerziteta Metropolitan,
poslovni i politički konsultant



Drajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.

dr Nenad A. Vasić
Naučni saradnik na Institutu
za međunarodnu politiku i privredu
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija EKONOMIJA
Autor Marko Drajić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač NEOPRESS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Format17x24
Strana166

Slični proizvodi

Pandemija kovida-19 razotkrila je velike propuste i strašne brutalnosti današnjeg kapit...
2.750,00 RSD
Кnjiga Istina o „Ekonomskoj podlozi hrvatskog pitanja” (1940), predstavlja odgovor grup...
1.980,00 RSD
Tradicionalni odnos između akcionara, menadžera i ostalih stejkholdera redefinisan je r...
2.475,00 RSD
2.750,00 RSD
Provokativne i pronicljive ekonomske rasprave o ključnim globalnim i nacionalnim ekonom...
801,90 RSD
891,00 RSD
Da mi je neko 1990. rekao da ću 2020. godine objaviti zbirku tekstova pod nazivom Jedv...
2.200,00 RSD
Danas smo svi kapitalisti. Prvi put u istoriji čitavom planetom dominira samo jedan eko...
2.530,00 RSD
Tačka preokreta je nastavak knjige MOJI ODGOVORI - Prilog istoriji bankarstva Srbije u ...
2.772,00 RSD
3.080,00 RSD
U ovoj knjizi, zasnovanoj na ekonomskim karakteristikama „nove normale“, analiziraju se...
1.386,00 RSD
1.540,00 RSD
Svi mi imamo osećaj da su američka ekonomija ― i američka država ― naklonjene krupnom k...
2.750,00 RSD
Kako možemo da se pripremamo za ono što se približava na ličnom, i što je još važnije, ...
396,00 RSD
440,00 RSD
U cilju obuhvatnog i temeljnog razumevanja teorije „nove normale”, koju je osmislio kin...
891,00 RSD
990,00 RSD
Loše zamišljen i ekonomski pogrešan, evro je uzrok većine problema u evrozoni. Umesto d...
2.750,00 RSD
Pomoć