UPRAVLJANJE MARKETINGOM XIV izdanje UPRAVLJANJE MARKETINGOM XIV izdanje
MATE D.O.O.

UPRAVLJANJE MARKETINGOM XIV izdanje

Šifra artikla: 274697
Isbn: 9789532461732
Izdavač : MATE D.O.O.
Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz široke oblasti marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktuelna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju preduzeća, tako ih ova knjiga prati i analizira. Naime, knjiga obrađuje situacije iz savremenog poslovnog sveta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vežbi kroz koje se ilustruju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktuelni primeri i problemi kompanija širom sveta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rešenja može učiti i izvući pouka.

Osnovni cilj 14. izdanja Upravljanja marketingom bilo je da stvori što iscrpniji, savremeniji i angažovaniji marketinški udžbenik za fakultete. Gde je bilo moguće, dodat je novi materijal, stari je ažuriran, a obrisan onaj koji više nije bio značajan ili potreban. Upravljanje marketingom, 14. izdanje, omogućuje onim predavačima koji su koristili prethodna izdanja da nadograde ono što su naučili i učinili, istovremeno im nudeći tekst koji je nenadmašiv po svojoj širini, dubini i značaju za studente koji po prvi put dolaze u kontakt sa Upravljanjem marketingom.

Ovo izdanje je posebno pripremljeno za tržište jugoistočne Evrope, a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći ćete da proverite svoje znanje i da povežete konkretan slučaj sa iznesenim teoretskim postavkama.

Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnim i specijalističkim studijima. Ona je takođe vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama.

Jezik: Hrvatski jezik
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz široke oblasti marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktuelna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju preduzeća, tako ih ova knjiga prati i analizira. Naime, knjiga obrađuje situacije iz savremenog poslovnog sveta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vežbi kroz koje se ilustruju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktuelni primeri i problemi kompanija širom sveta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rešenja može učiti i izvući pouka.

Osnovni cilj 14. izdanja Upravljanja marketingom bilo je da stvori što iscrpniji, savremeniji i angažovaniji marketinški udžbenik za fakultete. Gde je bilo moguće, dodat je novi materijal, stari je ažuriran, a obrisan onaj koji više nije bio značajan ili potreban. Upravljanje marketingom, 14. izdanje, omogućuje onim predavačima koji su koristili prethodna izdanja da nadograde ono što su naučili i učinili, istovremeno im nudeći tekst koji je nenadmašiv po svojoj širini, dubini i značaju za studente koji po prvi put dolaze u kontakt sa Upravljanjem marketingom.

Ovo izdanje je posebno pripremljeno za tržište jugoistočne Evrope, a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći ćete da proverite svoje znanje i da povežete konkretan slučaj sa iznesenim teoretskim postavkama.

Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnim i specijalističkim studijima. Ona je takođe vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama.

Jezik: Hrvatski jezik
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor P. Kotler, K. L. Keller, M. Martinović
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač MATE D.O.O.
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2014
Format20x26
Strana900

Slični proizvodi

Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
Cena 2.574,00 RSD
Ušteda 10%
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
Cena 679,15 RSD
Ušteda 15%
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
Cena 891,00 RSD
Ušteda 10%
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
Cena 871,20 RSD
Ušteda 10%
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
Cena 792,00 RSD
Ušteda 10%
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
Cena 1.782,00 RSD
Ušteda 10%
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
Cena 2.420,00 RSD
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je...
Cena 666,00 RSD
Ušteda 10%
740,00 RSD