OSNOVI KAKODALOGIJE OSNOVI KAKODALOGIJE
CLIO

OSNOVI KAKODALOGIJE

Šifra artikla: 279552
Isbn: 9788671024129
Autor : Ivan Stanković
Izdavač : CLIO
Poučna, duhovita, gorko iskrena i na momente potresna knjiga Ivana Stankovića koristi kao okvir priču o fenomenu uspona i pada prve multinacionalne advertajzing kompanije Saatchi and Saatchi na prostorima bivše SFRJ. Društveni fenomen koji je ova kultna agencija svakako postala, kao centar potpuno nove paradigme mišljenja, samo je paralela za jednu dublju životnu poruku o istrajnosti, veri u sopstvene snage i sposobnosti da se uči na ličnim greškama. Autor nas vodi, preko niza neverovatnih a istinitih događaja, do spoznaje koja je naročito novim mladim generacijama, sada, najpotrebnija.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Poučna, duhovita, gorko iskrena i na momente potresna knjiga Ivana Stankovića koristi kao okvir priču o fenomenu uspona i pada prve multinacionalne advertajzing kompanije Saatchi and Saatchi na prostorima bivše SFRJ. Društveni fenomen koji je ova kultna agencija svakako postala, kao centar potpuno nove paradigme mišljenja, samo je paralela za jednu dublju životnu poruku o istrajnosti, veri u sopstvene snage i sposobnosti da se uči na ličnim greškama. Autor nas vodi, preko niza neverovatnih a istinitih događaja, do spoznaje koja je naročito novim mladim generacijama, sada, najpotrebnija.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Ivan Stanković
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač CLIO
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2014
Format17x24
Strana230

Slični proizvodi

Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
2.574,00 RSD
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
479,00 RSD
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
891,00 RSD
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
871,00 RSD
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
792,00 RSD
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
"Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija z...
2.420,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
2.420,00 RSD