NAUKA O USPEŠNOJ PRODAJI NAUKA O USPEŠNOJ PRODAJI
HARMONIJA KNJIGE

NAUKA O USPEŠNOJ PRODAJI

Šifra artikla: 354912
Isbn: 9788660358303
Autor : Napoleon Hil
Izdavač : HARMONIJA KNJIGE
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti.

Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje.

Hil je 1913. godine počeo da radi na Univerzitetu „Lasal” u Čikagu, što mu je donelo dragocene uvide u ono čime želi da se bavi i u čemu je dobar: u podučavanju ljudi kako da prodaju različite proizvode, usluge i, između ostalog, sebe. Ova knjiga će vam pružiti instrumente koje možete iskoristiti kako biste delotvorno „prodavali” sebe i svoje ideje.


Čitajući Hila saznaćete više o: nNačelima praktične psihologije koja se primenjuju u uspešnim pregovorima; strategijama profesionalnog umeća prodaje; osobinama koje profesionalni prodavac mora da razvije; autosugestiji - prvom koraku u ovladavanju veštinom prodaje; tajnama vrhunskog uma; koncentraciji, iInicijativi i vođstvu.

Takođe ćete naučiti da pažljivo osmislite promociju koja vodi do uspeha, okarakterišete potencijalnog kupca i njegovo mišljenje, i kako da zaključite prodaju.

Sposobnost uticanja na druge je najvažnije umeće prodaje.

Nauka o uspešnoj prodaji posvećena je analizi načela pomoću kojih svako može da pregovara staloženo, bez nesuglasica i suvišnog laskanja. Pomenuta načela potiču iz životnih iskustava nekih od najuspešnijih lidera u oblasti poslovanja, privrede, finansija i obrazovanja, nadaleko poznatih u Americi u prvoj polovini prošlog veka.

Svetu su potrebni novi lideri i profesionalni prodavci koji su kreativni, energični i koji žele da budu od koristi drugima. Vi možete biti jedan od njih!
0,00 RSD
740,00 RSD
666,00 RSD
Ušteda: 74,00 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti.

Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje.

Hil je 1913. godine počeo da radi na Univerzitetu „Lasal” u Čikagu, što mu je donelo dragocene uvide u ono čime želi da se bavi i u čemu je dobar: u podučavanju ljudi kako da prodaju različite proizvode, usluge i, između ostalog, sebe. Ova knjiga će vam pružiti instrumente koje možete iskoristiti kako biste delotvorno „prodavali” sebe i svoje ideje.


Čitajući Hila saznaćete više o: nNačelima praktične psihologije koja se primenjuju u uspešnim pregovorima; strategijama profesionalnog umeća prodaje; osobinama koje profesionalni prodavac mora da razvije; autosugestiji - prvom koraku u ovladavanju veštinom prodaje; tajnama vrhunskog uma; koncentraciji, iInicijativi i vođstvu.

Takođe ćete naučiti da pažljivo osmislite promociju koja vodi do uspeha, okarakterišete potencijalnog kupca i njegovo mišljenje, i kako da zaključite prodaju.

Sposobnost uticanja na druge je najvažnije umeće prodaje.

Nauka o uspešnoj prodaji posvećena je analizi načela pomoću kojih svako može da pregovara staloženo, bez nesuglasica i suvišnog laskanja. Pomenuta načela potiču iz životnih iskustava nekih od najuspešnijih lidera u oblasti poslovanja, privrede, finansija i obrazovanja, nadaleko poznatih u Americi u prvoj polovini prošlog veka.

Svetu su potrebni novi lideri i profesionalni prodavci koji su kreativni, energični i koji žele da budu od koristi drugima. Vi možete biti jedan od njih!

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Napoleon Hil
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač HARMONIJA KNJIGE
Godina2021
Format15x23
Strana124

Slični proizvodi

Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
2.200,00 RSD
Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova...
1.251,00 RSD
1.390,00 RSD
Internet može da uradi neverovatne stvari, ali ne može da preuzme ulogu lidera. Vođenje...
792,00 RSD
880,00 RSD
Od autora jedne od najuticajnijih knjiga iz oblasti marketinga stiže nam naslov Digital...
891,00 RSD
990,00 RSD
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su ...
2.200,00 RSD
Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake or...
2.178,00 RSD
2.420,00 RSD
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
1.900,00 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
792,00 RSD
880,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
2.904,00 RSD
Pomoć