MARKETING KROZ SADRŽAJ Ultimativni vodič MARKETING KROZ SADRŽAJ Ultimativni vodič
FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE

MARKETING KROZ SADRŽAJ Ultimativni vodič

Šifra artikla: 340764
Isbn: 9788681042434
Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake organizacije – jedan širi pogled na načine pomoću kojih se zadobija pažnja potrošača u svetu u kome je ona deficitarna.

Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili. Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, grupišući diskusiju oko relevantnih tema kao što su monetizacija sadržaja, nativno oglašavanje, izazov merenja rezultata i dr. Na tragu iskustava stručnjaka i uticajnih pojedinaca, čitaoci mogu da se kreću kroz knjigu u skladu sa sopstvenim interesima i odaberu najkorisnije aspekte Sadržaja koje će primeniti na vlastite marketinške inicijative.



UVOD: MAPIRANJE TERITORIJE MARKETINGA KROZ SADRŽAJ
/ Dilema povodom definicije
/ Grupa 1: pristupi kojima se Sadržaj definiše kao
„samo marketing“
/ Grupa 2: sektorsko-disciplinarni pristupi definiciji
/ Grupa 3: potrošački orijentisani pristupi definiciji
/ Grupa 4: pristupi definiciji zasnovani na
narativnom/estetskom osećaju
/ Grupa 5: da li nam je uopšte potrebna definicija?

PRVI DEO: MARKETING KROZ SADRŽAJ: NOVO I BOLJE OBEĆANJE?
/ Zbog čega se na Sadržaj gleda kao na rešenje
trenutnih marketinških izazova
Razlozi za posmatranje Sadržaja kao mogućeg rešenja
/ Ekonomija iskustva
Kakve veze ima Sadržaj s ekonomijom iskustva?
Ekonomija iskustva: veće obećanje
/ Kako Sadržaj može pomoći u izgradnji održivih
brendova s boljim svrhama

DRUGI DEO: KAKO SADRŽAJ MENJA NAČIN NA KOJI SVI POSLUJEMO
/ Iz ugla kreativnih agencija: Kako Sadržaj utiče na
kreativnost, proces i prihode
/ Iz ugla medijskih agencija: Kako Sadržaj utiče na
kreativnost, proces i prihode

TREĆI DEO: PODACI, NOVI FORMATI I ULOGA SADRŽAJA
U POTROŠAČKOJ PUTANJI
/ Distribucija sadržaja i njegova uloga u potrošačkoj putanji
/ Sadržaj i pričanje priča u doba obilja korisničkih podataka
/ Evolucija različitih formata Sadržaja: Od teksta do videa, proširene/virtuelne realnosti,
veštačke inteligencije

ČETVRTI DEO: MERENJE I EVALUACIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ
/ Merenje – ključna pitanja koja se tiču marketinga
kroz sadržaj
/ Manifest skeptika: Ključni argumenti protiv „fatamorgane“
marketinga kroz sadržaj
/ Etika i marketing kroz sadržaj: Izazovi, opasnosti i
balansiranje na žici


.............


Lazar Džamić je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega i bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija, nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente i autor je brojnih tekstova o digitalnom marketingu, kao i nekoliko knjiga: Advertising Page (2000), Cvjećarnica u kući cveća (2012), Čaj od šljiva (2015)

Džastin Kirbi je konsultant, edukator i jedan od vodećih kritičara oglašavačke industrije, sa preko dvadeset godina iskustva kao digitalni strateg, producent i preduzetnik.
0,00 RSD
2.420,00 RSD
2.178,00 RSD
Ušteda: 242,00 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake organizacije – jedan širi pogled na načine pomoću kojih se zadobija pažnja potrošača u svetu u kome je ona deficitarna.

Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili. Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, grupišući diskusiju oko relevantnih tema kao što su monetizacija sadržaja, nativno oglašavanje, izazov merenja rezultata i dr. Na tragu iskustava stručnjaka i uticajnih pojedinaca, čitaoci mogu da se kreću kroz knjigu u skladu sa sopstvenim interesima i odaberu najkorisnije aspekte Sadržaja koje će primeniti na vlastite marketinške inicijative.



UVOD: MAPIRANJE TERITORIJE MARKETINGA KROZ SADRŽAJ
/ Dilema povodom definicije
/ Grupa 1: pristupi kojima se Sadržaj definiše kao
„samo marketing“
/ Grupa 2: sektorsko-disciplinarni pristupi definiciji
/ Grupa 3: potrošački orijentisani pristupi definiciji
/ Grupa 4: pristupi definiciji zasnovani na
narativnom/estetskom osećaju
/ Grupa 5: da li nam je uopšte potrebna definicija?

PRVI DEO: MARKETING KROZ SADRŽAJ: NOVO I BOLJE OBEĆANJE?
/ Zbog čega se na Sadržaj gleda kao na rešenje
trenutnih marketinških izazova
Razlozi za posmatranje Sadržaja kao mogućeg rešenja
/ Ekonomija iskustva
Kakve veze ima Sadržaj s ekonomijom iskustva?
Ekonomija iskustva: veće obećanje
/ Kako Sadržaj može pomoći u izgradnji održivih
brendova s boljim svrhama

DRUGI DEO: KAKO SADRŽAJ MENJA NAČIN NA KOJI SVI POSLUJEMO
/ Iz ugla kreativnih agencija: Kako Sadržaj utiče na
kreativnost, proces i prihode
/ Iz ugla medijskih agencija: Kako Sadržaj utiče na
kreativnost, proces i prihode

TREĆI DEO: PODACI, NOVI FORMATI I ULOGA SADRŽAJA
U POTROŠAČKOJ PUTANJI
/ Distribucija sadržaja i njegova uloga u potrošačkoj putanji
/ Sadržaj i pričanje priča u doba obilja korisničkih podataka
/ Evolucija različitih formata Sadržaja: Od teksta do videa, proširene/virtuelne realnosti,
veštačke inteligencije

ČETVRTI DEO: MERENJE I EVALUACIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ
/ Merenje – ključna pitanja koja se tiču marketinga
kroz sadržaj
/ Manifest skeptika: Ključni argumenti protiv „fatamorgane“
marketinga kroz sadržaj
/ Etika i marketing kroz sadržaj: Izazovi, opasnosti i
balansiranje na žici


.............


Lazar Džamić je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega i bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija, nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente i autor je brojnih tekstova o digitalnom marketingu, kao i nekoliko knjiga: Advertising Page (2000), Cvjećarnica u kući cveća (2012), Čaj od šljiva (2015)

Džastin Kirbi je konsultant, edukator i jedan od vodećih kritičara oglašavačke industrije, sa preko dvadeset godina iskustva kao digitalni strateg, producent i preduzetnik.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Lazar Džamić Džastin Kirbi
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2019
Format17x24
Strana320

Slični proizvodi

Internet može da uradi neverovatne stvari, ali ne može da preuzme ulogu lidera. Vođenje...
792,00 RSD
880,00 RSD
Od autora jedne od najuticajnijih knjiga iz oblasti marketinga stiže nam naslov Digital...
891,00 RSD
990,00 RSD
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su ...
2.200,00 RSD
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
1.900,00 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
792,00 RSD
880,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
2.904,00 RSD
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i ur...
1.079,10 RSD
1.199,00 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
897,30 RSD
997,00 RSD
Šta je spin? Ko je bio prvi spin doktor? Ko je „američki Gebels“? Šta je to „nevidljiva...
692,01 RSD
768,90 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
594,00 RSD
660,00 RSD
Pomoć