MARKETING KROZ SADRŽAJ Ultimativni vodič MARKETING KROZ SADRŽAJ Ultimativni vodič
FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE

MARKETING KROZ SADRŽAJ Ultimativni vodič

Šifra artikla: 340764
Isbn: 9788681042434
Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake organizacije – jedan širi pogled na načine pomoću kojih se zadobija pažnja potrošača u svetu u kome je ona deficitarna.

Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili. Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, grupišući diskusiju oko relevantnih tema kao što su monetizacija sadržaja, nativno oglašavanje, izazov merenja rezultata i dr. Na tragu iskustava stručnjaka i uticajnih pojedinaca, čitaoci mogu da se kreću kroz knjigu u skladu sa sopstvenim interesima i odaberu najkorisnije aspekte Sadržaja koje će primeniti na vlastite marketinške inicijative.



UVOD: MAPIRANJE TERITORIJE MARKETINGA KROZ SADRŽAJ
/ Dilema povodom definicije
/ Grupa 1: pristupi kojima se Sadržaj definiše kao
„samo marketing“
/ Grupa 2: sektorsko-disciplinarni pristupi definiciji
/ Grupa 3: potrošački orijentisani pristupi definiciji
/ Grupa 4: pristupi definiciji zasnovani na
narativnom/estetskom osećaju
/ Grupa 5: da li nam je uopšte potrebna definicija?

PRVI DEO: MARKETING KROZ SADRŽAJ: NOVO I BOLJE OBEĆANJE?
/ Zbog čega se na Sadržaj gleda kao na rešenje
trenutnih marketinških izazova
Razlozi za posmatranje Sadržaja kao mogućeg rešenja
/ Ekonomija iskustva
Kakve veze ima Sadržaj s ekonomijom iskustva?
Ekonomija iskustva: veće obećanje
/ Kako Sadržaj može pomoći u izgradnji održivih
brendova s boljim svrhama

DRUGI DEO: KAKO SADRŽAJ MENJA NAČIN NA KOJI SVI POSLUJEMO
/ Iz ugla kreativnih agencija: Kako Sadržaj utiče na
kreativnost, proces i prihode
/ Iz ugla medijskih agencija: Kako Sadržaj utiče na
kreativnost, proces i prihode

TREĆI DEO: PODACI, NOVI FORMATI I ULOGA SADRŽAJA
U POTROŠAČKOJ PUTANJI
/ Distribucija sadržaja i njegova uloga u potrošačkoj putanji
/ Sadržaj i pričanje priča u doba obilja korisničkih podataka
/ Evolucija različitih formata Sadržaja: Od teksta do videa, proširene/virtuelne realnosti,
veštačke inteligencije

ČETVRTI DEO: MERENJE I EVALUACIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ
/ Merenje – ključna pitanja koja se tiču marketinga
kroz sadržaj
/ Manifest skeptika: Ključni argumenti protiv „fatamorgane“
marketinga kroz sadržaj
/ Etika i marketing kroz sadržaj: Izazovi, opasnosti i
balansiranje na žici


.............


Lazar Džamić je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega i bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija, nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente i autor je brojnih tekstova o digitalnom marketingu, kao i nekoliko knjiga: Advertising Page (2000), Cvjećarnica u kući cveća (2012), Čaj od šljiva (2015)

Džastin Kirbi je konsultant, edukator i jedan od vodećih kritičara oglašavačke industrije, sa preko dvadeset godina iskustva kao digitalni strateg, producent i preduzetnik.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake organizacije – jedan širi pogled na načine pomoću kojih se zadobija pažnja potrošača u svetu u kome je ona deficitarna.

Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili. Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, grupišući diskusiju oko relevantnih tema kao što su monetizacija sadržaja, nativno oglašavanje, izazov merenja rezultata i dr. Na tragu iskustava stručnjaka i uticajnih pojedinaca, čitaoci mogu da se kreću kroz knjigu u skladu sa sopstvenim interesima i odaberu najkorisnije aspekte Sadržaja koje će primeniti na vlastite marketinške inicijative.



UVOD: MAPIRANJE TERITORIJE MARKETINGA KROZ SADRŽAJ
/ Dilema povodom definicije
/ Grupa 1: pristupi kojima se Sadržaj definiše kao
„samo marketing“
/ Grupa 2: sektorsko-disciplinarni pristupi definiciji
/ Grupa 3: potrošački orijentisani pristupi definiciji
/ Grupa 4: pristupi definiciji zasnovani na
narativnom/estetskom osećaju
/ Grupa 5: da li nam je uopšte potrebna definicija?

PRVI DEO: MARKETING KROZ SADRŽAJ: NOVO I BOLJE OBEĆANJE?
/ Zbog čega se na Sadržaj gleda kao na rešenje
trenutnih marketinških izazova
Razlozi za posmatranje Sadržaja kao mogućeg rešenja
/ Ekonomija iskustva
Kakve veze ima Sadržaj s ekonomijom iskustva?
Ekonomija iskustva: veće obećanje
/ Kako Sadržaj može pomoći u izgradnji održivih
brendova s boljim svrhama

DRUGI DEO: KAKO SADRŽAJ MENJA NAČIN NA KOJI SVI POSLUJEMO
/ Iz ugla kreativnih agencija: Kako Sadržaj utiče na
kreativnost, proces i prihode
/ Iz ugla medijskih agencija: Kako Sadržaj utiče na
kreativnost, proces i prihode

TREĆI DEO: PODACI, NOVI FORMATI I ULOGA SADRŽAJA
U POTROŠAČKOJ PUTANJI
/ Distribucija sadržaja i njegova uloga u potrošačkoj putanji
/ Sadržaj i pričanje priča u doba obilja korisničkih podataka
/ Evolucija različitih formata Sadržaja: Od teksta do videa, proširene/virtuelne realnosti,
veštačke inteligencije

ČETVRTI DEO: MERENJE I EVALUACIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ
/ Merenje – ključna pitanja koja se tiču marketinga
kroz sadržaj
/ Manifest skeptika: Ključni argumenti protiv „fatamorgane“
marketinga kroz sadržaj
/ Etika i marketing kroz sadržaj: Izazovi, opasnosti i
balansiranje na žici


.............


Lazar Džamić je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega i bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija, nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente i autor je brojnih tekstova o digitalnom marketingu, kao i nekoliko knjiga: Advertising Page (2000), Cvjećarnica u kući cveća (2012), Čaj od šljiva (2015)

Džastin Kirbi je konsultant, edukator i jedan od vodećih kritičara oglašavačke industrije, sa preko dvadeset godina iskustva kao digitalni strateg, producent i preduzetnik.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Lazar Džamić Džastin Kirbi
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2019
Format17x24
Strana320

Slični proizvodi

Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
Cena 2.574,00 RSD
Ušteda 10%
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
Cena 679,15 RSD
Ušteda 15%
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
Cena 891,00 RSD
Ušteda 10%
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
Cena 871,20 RSD
Ušteda 10%
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
Cena 792,00 RSD
Ušteda 10%
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
Cena 1.782,00 RSD
Ušteda 10%
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
Cena 2.420,00 RSD
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je...
Cena 666,00 RSD
Ušteda 10%
740,00 RSD