ZVEZDE SUPERMARKET KULTURE ZVEZDE SUPERMARKET KULTURE
CLIO

ZVEZDE SUPERMARKET KULTURE

Šifra artikla: 257885
Isbn: 9788671024471
Izdavač : CLIO
Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige, koja je nastala na osnovu doktorske disertacije Maje Vukadinović, jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije.

Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.
0,00 RSD
1.210,00 RSD
Cena na sajtu: 1.089,00 RSD
Ušteda: 121,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige, koja je nastala na osnovu doktorske disertacije Maje Vukadinović, jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije.

Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.
Karakteristika Vrednost
Kategorija SOCIOLOGIJA
Autor Maja Vukadinović
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač CLIO
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Format16x22
Strana202

Slični proizvodi

Ova knjiga predstavlja istoriju srpsko – hrvatskih odnosa od druge polovine 19. do prve...
Cena 504,00 RSD
Ušteda 10%
560,00 RSD
Karl Manhajm i sociologija znanja kao samorefleksija društvenih nauka! Ova knjiga je na...
Cena 539,10 RSD
Ušteda 10%
599,01 RSD
Verovatno sigurno je knjiga o svetu u kojem sigurnost postoji samo kao iluzija. Kroz sp...
Cena 990,00 RSD
Komšić nas u jednom sociološkom trileru uvodi u dinamiku katastrofe. Ima tu dosta „drža...
Cena 1.320,00 RSD
Knjiga Toksični odnosi ima za cilj da čitaocu pomogne da razvije poverenje u sebe, uprk...
Cena 1.080,00 RSD
Ušteda 10%
1.200,00 RSD
Naš um je bojno polje.Ako želimo da pobedimo, moramo znati kako se vodi bitka.
Cena 693,00 RSD
Ušteda 10%
770,00 RSD
Jedno od posebnih obeležja modernog sveta, uočava francuski mislilac i ezoterik Rene Ge...
Cena 1.089,00 RSD
Ušteda 10%
1.210,00 RSD
Knjiga HOMO ECRANIS namijenjena je kako stručnoj, tako i laičkoj javnosti, posebno mlad...
Cena 1.287,00 RSD
Ušteda 10%
1.430,00 RSD
Knjiga je veoma značajna u društvenom smislu, zato što na pronicljiv način pokušava da ...
Cena 2.200,00 RSD
„Filosofija palanke postala je neka vrsta naše Biblije.“ – Filip David Iskustvo nam je...
Cena 1.439,10 RSD
Ušteda 10%
1.599,00 RSD
U novembru 2019. godine, filozof Pol Presijado je pokušao da održi predavanje pred Škol...
Cena 594,00 RSD
Ušteda 10%
660,00 RSD
",,Prof. Davor Džalto jedan je od najznačajnijih pravoslavnih mislilaca u svetu danas. ...
Cena 1.287,00 RSD
Ušteda 10%
1.430,00 RSD