ZVEZDE SUPERMARKET KULTURE ZVEZDE SUPERMARKET KULTURE
CLIO

ZVEZDE SUPERMARKET KULTURE

Šifra artikla: 257885
Isbn: 9788671024471
Izdavač : CLIO
Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige, koja je nastala na osnovu doktorske disertacije Maje Vukadinović, jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije.

Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.
0,00 RSD
1.210,00 RSD
Cena na sajtu: 1.089,00 RSD
Ušteda: 121,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige, koja je nastala na osnovu doktorske disertacije Maje Vukadinović, jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije.

Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija SOCIOLOGIJA
Autor Maja Vukadinović
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač CLIO
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Format16x22
Strana202

Slični proizvodi

Kritika marksisitičke i liberalističke ekonomije
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Razume se da Đorđević, kao i u svojim dosadašnjim delima, ni u knjizi o liftu ni u jedn...
1.349,00 RSD
1.500,00 RSD
"Novo varvarstvo" je zbirka eseja koja se bavi različitim aspektima savremene kulture i...
1.089,00 RSD
1.210,00 RSD
Zašto je neophodno govoriti o dijalogu? Razloga ima toliko da ih je teško i nagovestiti...
1.650,00 RSD
Ova knjiga predstavlјa rezultat istraživačko-izdavačkog poduhvata u okviru kojeg su za ...
2.475,00 RSD
2.750,00 RSD
Dobitnik Nobelove nagrade Kada je Česlav Miloš 1951. zatražio azil u Francuskoj, ameri...
719,00 RSD
799,00 RSD
Pedeset pet godina nakon pobune u maju 1968. godine, ova knjiga se vraća na jednu od na...
3.850,00 RSD
Planetarno poznati ekonomista Toma Piketi u ovoj omanjoj knjizi nam predstavlja sociopo...
550,00 RSD
Knjiga UBIJ SVE NORMALCE prati onlajn kulturne ratove koji su, izvan vidokruga i radara...
1.039,00 RSD
1.155,00 RSD
Knjiga prikazuje Srpsku poravoslavnu crkvu u istorijskoj, sociološkoj i teološkoj persp...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Ovo je knjiga pisana perom jednog Vininćanina koji nije odolio zavičajnoj čežnji koja d...
1.584,00 RSD
1.760,00 RSD