KUVAR KUVAR
GEOPOETIKA

KUVAR

Šifra artikla: 257323
Isbn: 9788661451409
Izdavač : GEOPOETIKA
Nesvakidašnja i neobična knjiga, sa širokim zamahom, ali i pažljivo izmerenom pre­tencioznošću. Knjiga-varka: zamah joj je vidljiv kroz sveobuhvatnost pretočenu u svojevrsnu mini-istoriju vizuelnih umetnosti, dok joj je sam tekst oličenje širokih interesovanja autora. U njoj ćemo naći didaktičku, obrazovnu nit namenjenu mladim čitaocima (od studenata režije i komunikologije do onih koji proučavaju marketing i odnose sa javnošću) upućenu i studentima umetničkih fakulteta, pa čak i publici koja „samo“ voli knjige, uz to još i ilustrovane.

Koliko god Kuvar Borisa Miljkovića žanrovski, na prvi pogled, zbunjivao, on je puto­kaz ka svim vrstama kreativnog i kreativnog u svemu. Ipak, knjiga se drži jednog pravca: ona želi da pokaže proces i meandre poruke koja se stvaralačkim činom, od reklame do jela, šalje tzv. konzumentu. Taj put ispričan je i stručnim i književnim, rasterećenim i duhovitim jezikom. I (samo) iro­nijom. Sazdan je i od strogosti u zahtevima šefa (tima i kuvara – svejedno) prema učenicima; od zakonitosti struke; putopisnih niti; intimnih ispo­vesti; hedonizma i umetnosti kuvanja.

Ovo svojevrsno slavljenje hrane samo je srećno izabrana prečica ka zapravo jednoj ozbiljnoj knjizi.

Autor je kao hrabri i nekonvencionalni režiser preuzeo rizik spravljanja ručka od skoro neposto­jeće recepture u književnom stvaralaštvu: režirao je sopstvenu knjigu na samim njenim stranicama. Dakle, Kuvar je sačinjen, kako i autor sam kaže, od „kuhinje, hrane, strasti, erotike“.

Vladislav Bajac
0,00 RSD
1.430,00 RSD
1.287,00 RSD
Ušteda: 143,00 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Nesvakidašnja i neobična knjiga, sa širokim zamahom, ali i pažljivo izmerenom pre­tencioznošću. Knjiga-varka: zamah joj je vidljiv kroz sveobuhvatnost pretočenu u svojevrsnu mini-istoriju vizuelnih umetnosti, dok joj je sam tekst oličenje širokih interesovanja autora. U njoj ćemo naći didaktičku, obrazovnu nit namenjenu mladim čitaocima (od studenata režije i komunikologije do onih koji proučavaju marketing i odnose sa javnošću) upućenu i studentima umetničkih fakulteta, pa čak i publici koja „samo“ voli knjige, uz to još i ilustrovane.

Koliko god Kuvar Borisa Miljkovića žanrovski, na prvi pogled, zbunjivao, on je puto­kaz ka svim vrstama kreativnog i kreativnog u svemu. Ipak, knjiga se drži jednog pravca: ona želi da pokaže proces i meandre poruke koja se stvaralačkim činom, od reklame do jela, šalje tzv. konzumentu. Taj put ispričan je i stručnim i književnim, rasterećenim i duhovitim jezikom. I (samo) iro­nijom. Sazdan je i od strogosti u zahtevima šefa (tima i kuvara – svejedno) prema učenicima; od zakonitosti struke; putopisnih niti; intimnih ispo­vesti; hedonizma i umetnosti kuvanja.

Ovo svojevrsno slavljenje hrane samo je srećno izabrana prečica ka zapravo jednoj ozbiljnoj knjizi.

Autor je kao hrabri i nekonvencionalni režiser preuzeo rizik spravljanja ručka od skoro neposto­jeće recepture u književnom stvaralaštvu: režirao je sopstvenu knjigu na samim njenim stranicama. Dakle, Kuvar je sačinjen, kako i autor sam kaže, od „kuhinje, hrane, strasti, erotike“.

Vladislav Bajac

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Boris Miljković
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač GEOPOETIKA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2013
Format14,5x20,5
Strana299

Slični proizvodi

Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
2.200,00 RSD
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je...
666,00 RSD
740,00 RSD
Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova...
1.251,00 RSD
1.390,00 RSD
Internet može da uradi neverovatne stvari, ali ne može da preuzme ulogu lidera. Vođenje...
792,00 RSD
880,00 RSD
Od autora jedne od najuticajnijih knjiga iz oblasti marketinga stiže nam naslov Digital...
891,00 RSD
990,00 RSD
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su ...
2.200,00 RSD
Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake or...
2.178,00 RSD
2.420,00 RSD
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
1.900,00 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
792,00 RSD
880,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Pomoć