PONAŠANJE POTROŠAČA PONAŠANJE POTROŠAČA
MATE D.O.O.

PONAŠANJE POTROŠAČA

Šifra artikla: 292026
Isbn: 9789532461497
4. evropsko izdanje

KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLASTI PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVETU!

Udžbenik Ponašanje potrošača je delo četvorice univerzitetskih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspeli da naprave verovatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen evropskom poslovnom okruženju.

Posebna vrednost ovog udžbenika je što uspešno povezuje teoriju ponašanja potrošača sa stvarnim situacijama iz poslovnog sveta. Knjiga je i posebno struktuirana; jedinstvena petodelna „mikro-makro" kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup i najnovije podatke potrebne za razumevanje ponašanja evropskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga detaljno prikazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije.

Izvrsno je struktuirana tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrepljena nizom vrlo ilustrovanih i aktuelnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustruju primenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je detaljan i jasan rezime najvažnijeg, kao i pitanja i testovi za proveru znanja tako da studentima olakšava učenje, ali istovremeno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje.



Kratak sadržaj:

I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU
Uvod u ponašanje potrošača
Potrošačko društvo
Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje

II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE
Percepcija
Pojam o sebi
Motivacija, vrijednosti i životni stil

III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA
Učenje i pamćenje
Stavovi
Individualno odlučivanje

IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE
Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju
Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka
Dohodak i društvena klasa

V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI
Kultura i ponašanje potrošača
Procesi kulturnih promjena
Nova vremena, novi potrošači


MICHAEL R. SOLOMON se 2006. godine priključio Poslovnoj školi Haub na Univerzitetu Sv. Josipa u Philadelphiji kao profesor marketinga, gde je radio i kao direktor centra za istraživanje potrošača. Takođe, on je profesor Ponašanja potrošača na Poslovnoj školi Manchester Univerziteta u Manchesteru. Uz ovu knjigu, autor je široko korišćenog udžbenika Marketing: stvarni ljudi, stvarne odluke.

GARY J. BAMOSSY je profesor marketinga na Poslovnoj školi McDonough na Univerzitetu Georgetown u Washingtonu.

SØREN ASKEGAARD je profesor marketinga na Univerzitetu Južne Danske. Poseduje postdiplomsku diplomu sa studija komunikacija na Univerzitetu Sorbonne, Pariz, a doktorsku titulu sa Poslovnih studija na Univerzitetu Odense.

MARGARET K. HOGG drži poziciju šefa ponašanja potrošača i marketinga na Katedri za marketing Univerziteta Lancaster.
0,00 RSD
9.110,00 RSD
7.288,01 RSD
Ušteda: 1.821,99 RSD
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
4. evropsko izdanje

KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLASTI PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVETU!

Udžbenik Ponašanje potrošača je delo četvorice univerzitetskih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspeli da naprave verovatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen evropskom poslovnom okruženju.

Posebna vrednost ovog udžbenika je što uspešno povezuje teoriju ponašanja potrošača sa stvarnim situacijama iz poslovnog sveta. Knjiga je i posebno struktuirana; jedinstvena petodelna „mikro-makro" kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup i najnovije podatke potrebne za razumevanje ponašanja evropskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga detaljno prikazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije.

Izvrsno je struktuirana tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrepljena nizom vrlo ilustrovanih i aktuelnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustruju primenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je detaljan i jasan rezime najvažnijeg, kao i pitanja i testovi za proveru znanja tako da studentima olakšava učenje, ali istovremeno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje.



Kratak sadržaj:

I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU
Uvod u ponašanje potrošača
Potrošačko društvo
Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje

II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE
Percepcija
Pojam o sebi
Motivacija, vrijednosti i životni stil

III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA
Učenje i pamćenje
Stavovi
Individualno odlučivanje

IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE
Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju
Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka
Dohodak i društvena klasa

V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI
Kultura i ponašanje potrošača
Procesi kulturnih promjena
Nova vremena, novi potrošači


MICHAEL R. SOLOMON se 2006. godine priključio Poslovnoj školi Haub na Univerzitetu Sv. Josipa u Philadelphiji kao profesor marketinga, gde je radio i kao direktor centra za istraživanje potrošača. Takođe, on je profesor Ponašanja potrošača na Poslovnoj školi Manchester Univerziteta u Manchesteru. Uz ovu knjigu, autor je široko korišćenog udžbenika Marketing: stvarni ljudi, stvarne odluke.

GARY J. BAMOSSY je profesor marketinga na Poslovnoj školi McDonough na Univerzitetu Georgetown u Washingtonu.

SØREN ASKEGAARD je profesor marketinga na Univerzitetu Južne Danske. Poseduje postdiplomsku diplomu sa studija komunikacija na Univerzitetu Sorbonne, Pariz, a doktorsku titulu sa Poslovnih studija na Univerzitetu Odense.

MARGARET K. HOGG drži poziciju šefa ponašanja potrošača i marketinga na Katedri za marketing Univerziteta Lancaster.

Ostavi komentar

Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Michael R. Solomon, Gary J. Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg
Izdavač MATE D.O.O.
Pismo Latinica
Godina2015
Format20x26
Strana732

Slični proizvodi

MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.584,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
704,00 RSD
880,00 RSD
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je...
1.232,00 RSD
1.540,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.320,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu kori...
2.640,00 RSD
3.300,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
3.073,40 RSD
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i ur...
959,20 RSD
1.199,00 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
797,60 RSD
997,00 RSD
Knjiga se bavi vezom mode, modne industrije i marketinga. Modna industrija u svetu je i...
1.056,00 RSD
1.320,00 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
528,00 RSD
660,00 RSD
Osnove dinamičkih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova. Ciljamo jednog...
509,16 RSD
599,01 RSD
Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena ...
792,00 RSD
990,00 RSD
Pomoć