SAVREMENI MARKETING VOĐEN VEŠTAČKOM INTELIGENCIJOM SAVREMENI MARKETING VOĐEN VEŠTAČKOM INTELIGENCIJOM
SAVREMENI MARKETING VOĐEN VEŠTAČKOM INTELIGENCIJOM SAVREMENI MARKETING VOĐEN VEŠTAČKOM INTELIGENCIJOM
KOMPJUTER BIBLIOTEKA

SAVREMENI MARKETING VOĐEN VEŠTAČKOM INTELIGENCIJOM

Šifra artikla: 364626
Isbn: 9788673105741
"Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija za vaš brend

Ključne funkcije


Najbolje vodeće marketinške tehnike i primeri uspeha i neuspeha brenda iz stvarnog sveta.
Vodeće alatke veštačke inteligencije, smernice i šabloni za marketing, prodaju i uspeh kupaca.
Napredni oblici marketinga, kao što su potrošačka neuronauka, subliminalni marketing i virtuelno oglašavanje.


Kako neka preduzeća mogu da prežive vekove dok stotine propadaju svake godine - od mikro preduzeća do globalnih brendova? Putovanje brenda ka rastu i održavanju lojalnih pristalica jedna je od bezvremenskih osnova za svaku kompaniju koju njeni korisnički timovi moraju da znaju.

Knjiga „Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom“ je kompletna, jer uzima u obzir perspektivu kupaca da bi se sagledale najbolje tehnike, vodeće strategije, tehnologije i njihovo vreme kako bi se maksimizirala vrednost brenda. Na početku knjige ćemo pregledati putovanje brenda, način funkcionisanja marketinga, prodaje i uspeh kupca u svakoj fazi i zašto je veštačka inteligencija u ovoj oblasti postala potreba. Zatim razmatramo svaku fazu, pri čemu učimo kako da izvršimo validaciju proizvoda, da definišemo brend, da proširimo vidljivost brenda i da pretvorimo kupce u obožavaoce, pomoću marketinških tehnika vođenih veštačkom inteligencijom za kanale, naloge, referale, poslovnice, influensere, društvene medije i mnoge druge. U svakoj fazi se naglašavaju priče o brendu i kako se operativna automatizacija i uvidi mogu iskoristiti za marketing. Knjigu završavamo smernicama za pripremu trgovaca za veštačku inteligenciju, pa čak i za procenu njenog uticaja na njihove poslove.

Kada pročitate knjigu u celosti, znaćete da pokrenete svoj organizacioni rast i steknete profesionalnu prednost, tako što ćete biti spremni za eru veštačke inteligencije.

Šta ćete naučiti

Saznajte kako marketing, prodaja i uspeh kupaca funkcionišu zajedno da bi definisali brend i povećali bazu kupaca.
Naučite kako da kreirate prepoznatljivost brenda, kredibilitet, angažovanje, prijemčivost i rezonanciju da biste optimizovali kapital brenda.
Napravite robusan marketinški plan i savršeno tempirajte različite marketinške inicijative, od digitalnih kanala do neuronauke.
Saznajte kada, kako i koje alatke veštačke inteligencije da primenite u marketingu, prodaji i operacijama uspeha kupaca.
Kome je namenjena ova knjiga

Ova knjiga je namenjena preduzetnicima i marketinškim profesionalcima, kao i nastavnicima i studentima koji žele da nauče kako da kreiraju uspešan brend korišćenjem savremenih tehnologija. Od čitalaca se traži samo osnovno poznavanje marketinga, prodaje i uspeha kupaca.

Sadržaj

Deo 1: Razumevanje putovanja brenda

1. Važnost kapitala brenda

2. Tipično putovanje brenda

3. Konvergencija marketinga, prodaje i uspeha kupaca

4. Veštačka inteligencija i budućnost marketinga

Deo 2: Privlačenje kupaca

5. Validacija vašeg brenda i proizvoda

6. Identitet brenda

7. Svest o brendu – prisustvo na vebu

8. Svest o brendu – društveni mediji

9. Svest o brendu – oglasi na internetu

Odeljak 3: Osvajanje kupaca

10. Operativno usklađivanje i automatizacija

11. Kredibilitet brenda

12. Angažman brenda

13. Prodajne strategije

Odeljak 4: Pretvaranje kupaca u obožavaoce

14. Uključivanje kupca

15. Prijemčivost brenda

16. Rezonanca brenda

17. Kako se pripremiti za eru veštačke inteligencije

O autorima

Malay A. Upadhyay (MBA, M.Sc Marketing, B.Engg) je dobitnik nagrade vojvode od Edinburga i rukovodilac putovanja kupca. Radio je u više industrija na tri kontinenta i poseduje sertifikat za mašinsko učenje. Kao glavni službenik za korisničko iskustvo u kompaniji „SalesChoice“, obučio je stotine menadžera o veštačkoj inteligenciji i njenom uspešnom usvajanju – predmetu koji takođe predaje kao član odbora, savetnik, autor i instruktor na internetu.

LinkedIn profil: Malay A. Upadhyay

Link bloga: www.TheUpadhyays.com

Pooja Chitnis je Google sertifikovani specijalista za digitalni marketing i dobitnik je nagrade istaknutog dobavljača usluga u Ročestonu. Ona je strateg za brend i marketing, a alijansa Canadian Advanced Technology Alliance izabrala je za jednu od „20 neverovatnih žena u tehnološkom razvoju u Kanadi“. Takođe je bila stručni savetnik u projektu #StartupChats koji je pokrenut u okviru programa „Startup Canada“, sekretarica odbora nacionalnog kluba „Sara Kirke“ i mentor u organizaciji „Skills for Change“.

LinkedIn profil: Pooja Chitnis

"
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
"Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija za vaš brend

Ključne funkcije


Najbolje vodeće marketinške tehnike i primeri uspeha i neuspeha brenda iz stvarnog sveta.
Vodeće alatke veštačke inteligencije, smernice i šabloni za marketing, prodaju i uspeh kupaca.
Napredni oblici marketinga, kao što su potrošačka neuronauka, subliminalni marketing i virtuelno oglašavanje.


Kako neka preduzeća mogu da prežive vekove dok stotine propadaju svake godine - od mikro preduzeća do globalnih brendova? Putovanje brenda ka rastu i održavanju lojalnih pristalica jedna je od bezvremenskih osnova za svaku kompaniju koju njeni korisnički timovi moraju da znaju.

Knjiga „Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom“ je kompletna, jer uzima u obzir perspektivu kupaca da bi se sagledale najbolje tehnike, vodeće strategije, tehnologije i njihovo vreme kako bi se maksimizirala vrednost brenda. Na početku knjige ćemo pregledati putovanje brenda, način funkcionisanja marketinga, prodaje i uspeh kupca u svakoj fazi i zašto je veštačka inteligencija u ovoj oblasti postala potreba. Zatim razmatramo svaku fazu, pri čemu učimo kako da izvršimo validaciju proizvoda, da definišemo brend, da proširimo vidljivost brenda i da pretvorimo kupce u obožavaoce, pomoću marketinških tehnika vođenih veštačkom inteligencijom za kanale, naloge, referale, poslovnice, influensere, društvene medije i mnoge druge. U svakoj fazi se naglašavaju priče o brendu i kako se operativna automatizacija i uvidi mogu iskoristiti za marketing. Knjigu završavamo smernicama za pripremu trgovaca za veštačku inteligenciju, pa čak i za procenu njenog uticaja na njihove poslove.

Kada pročitate knjigu u celosti, znaćete da pokrenete svoj organizacioni rast i steknete profesionalnu prednost, tako što ćete biti spremni za eru veštačke inteligencije.

Šta ćete naučiti

Saznajte kako marketing, prodaja i uspeh kupaca funkcionišu zajedno da bi definisali brend i povećali bazu kupaca.
Naučite kako da kreirate prepoznatljivost brenda, kredibilitet, angažovanje, prijemčivost i rezonanciju da biste optimizovali kapital brenda.
Napravite robusan marketinški plan i savršeno tempirajte različite marketinške inicijative, od digitalnih kanala do neuronauke.
Saznajte kada, kako i koje alatke veštačke inteligencije da primenite u marketingu, prodaji i operacijama uspeha kupaca.
Kome je namenjena ova knjiga

Ova knjiga je namenjena preduzetnicima i marketinškim profesionalcima, kao i nastavnicima i studentima koji žele da nauče kako da kreiraju uspešan brend korišćenjem savremenih tehnologija. Od čitalaca se traži samo osnovno poznavanje marketinga, prodaje i uspeha kupaca.

Sadržaj

Deo 1: Razumevanje putovanja brenda

1. Važnost kapitala brenda

2. Tipično putovanje brenda

3. Konvergencija marketinga, prodaje i uspeha kupaca

4. Veštačka inteligencija i budućnost marketinga

Deo 2: Privlačenje kupaca

5. Validacija vašeg brenda i proizvoda

6. Identitet brenda

7. Svest o brendu – prisustvo na vebu

8. Svest o brendu – društveni mediji

9. Svest o brendu – oglasi na internetu

Odeljak 3: Osvajanje kupaca

10. Operativno usklađivanje i automatizacija

11. Kredibilitet brenda

12. Angažman brenda

13. Prodajne strategije

Odeljak 4: Pretvaranje kupaca u obožavaoce

14. Uključivanje kupca

15. Prijemčivost brenda

16. Rezonanca brenda

17. Kako se pripremiti za eru veštačke inteligencije

O autorima

Malay A. Upadhyay (MBA, M.Sc Marketing, B.Engg) je dobitnik nagrade vojvode od Edinburga i rukovodilac putovanja kupca. Radio je u više industrija na tri kontinenta i poseduje sertifikat za mašinsko učenje. Kao glavni službenik za korisničko iskustvo u kompaniji „SalesChoice“, obučio je stotine menadžera o veštačkoj inteligenciji i njenom uspešnom usvajanju – predmetu koji takođe predaje kao član odbora, savetnik, autor i instruktor na internetu.

LinkedIn profil: Malay A. Upadhyay

Link bloga: www.TheUpadhyays.com

Pooja Chitnis je Google sertifikovani specijalista za digitalni marketing i dobitnik je nagrade istaknutog dobavljača usluga u Ročestonu. Ona je strateg za brend i marketing, a alijansa Canadian Advanced Technology Alliance izabrala je za jednu od „20 neverovatnih žena u tehnološkom razvoju u Kanadi“. Takođe je bila stručni savetnik u projektu #StartupChats koji je pokrenut u okviru programa „Startup Canada“, sekretarica odbora nacionalnog kluba „Sara Kirke“ i mentor u organizaciji „Skills for Change“.

LinkedIn profil: Pooja Chitnis

"
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Malay Upadhyay, Pooja Chitnis
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač KOMPJUTER BIBLIOTEKA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2022
Format25X17,6
Strana330

Slični proizvodi

Ako vas nema na Googleu – ne postojite. Pre samo dvadeset godina, reklama je bila bilbo...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
Cena 2.574,00 RSD
Ušteda 10%
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
Cena 679,15 RSD
Ušteda 15%
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
Cena 891,00 RSD
Ušteda 10%
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
Cena 871,20 RSD
Ušteda 10%
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
Cena 792,00 RSD
Ušteda 10%
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
Cena 1.782,00 RSD
Ušteda 10%
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
Cena 2.420,00 RSD