PROPAGANDA PROPAGANDA
AMMONITE

PROPAGANDA

Šifra artikla: 296996
Isbn: 9788690904167
Autor : Edvard Bernajs
Izdavač : AMMONITE
Šta je spin?
Ko je bio prvi spin doktor?
Ko je „američki Gebels“?
Šta je to „nevidljiva vlast“?
Da li je Edvard Bernajs zaslužan za krizu demokratije širom sveta?

Odgovore na ova pitanja potražite u knjizi Edvarda Bernajsa “Propaganda”.

Reč je o kapitalnom delu osnivača odnosa sa javnošću kao profesije i izumitelja spinovanja. Pored toga što se ova knjiga izučava na svim katedrama za PR, komunikologiju i političke nauke širom sveta kao jedan od najvažnijih udžbenika odnosa sa javnošću, ona od svoje prve objave 1928. do danas izaziva neprestane kontraverze i rasprave. Brojni glasovi tvrde da je upravo Bernajs odgovoran za krizu demokratije širom sveta i da su njegove metode prikazane u ovoj knjizi izazvale manipulacije masovnih razmera.

Da li je Bernajs “američki Gebels”? Edvard Bernajs (1891-1995), nećak Zigmunda Frojda i “jedan od 100 najuticajnijih ljudi 20. veka” po mišljenju autora BBC-jevog dokumentarca “Century of the Self”, autor je dvadeset važnih knjiga o odnosima sa javnošću. Svoj dugi životni i radni vek proveo je u tesnim vezama sa Belom Kućom i najmoćnijim američkim korporacijama. Od zasluga za ulazak SAD u 1. svetski rat stečenih na mestu propagandiste tadašnjeg predsednika SAD, do direktne umešanosti u obaranje sa vlasti demokratski izabranog predsednika Gvatemale, Jakopa Arbenca Guzmana, Bernajs je bio prvi spin doktor i preteča tehnologa američke vlasti poput Henrija Kisindžera ili Zbignjeva Bžežinskog. Hronološki, Bernajs na scenu stupa pre Jozefa Gebelsa i ostaje aktivan dugo nakon njega, sa mnogo dubljim i dugotrajnijim uticajem, a i sam Gebels bio je poznavalac i poštovalac spisa Edvarda Bernajsa.

“Propaganda” je iznenađujuće iskrena knjiga koja ne prećutkuje nijedan aspekt manipulacije javnim mnjenjem, štaviše smatra to potpuno legitimnom pojavom koja će uvek postojati: inteligentna manjina ima pravo da predvodi manje inteligentnu većinu ka ciljevima koji su u interesu prve grupacije, tvrdi Bernajs. Pisana je sa tačke gledišta ne teoretičara već praktičara i profesionalca koji se svakodnevno bavio problemima i rešenjima.

“Bernajsovo iskreno i praktično uputstvo za upotrebu propagande pruža puno uvida u način funkcionisanja nekih od najmoćnijih i najuticajnijih institucija savremene industrijske države kapitalističkih demokratija,” kaže Noam Čomski o ovoj knjizi.

Iako je objavljena 1928, “Propaganda” ne samo što nije izgubila ni delić svoje aktuelnosti, već naprotiv deluje sve aktuelnije i sve subverzivnije. Zašto je na prostorima bivše Jugoslavije ova knjiga do sada bila neobjavljena ostaće neobjašnjeno. Ovo izdanje pokušava da popuni vakuum i da upozna publiku postjugoslovenskih prostora sa civilizacijski važnim znanjem koje ova knjiga sadrži.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Šta je spin?
Ko je bio prvi spin doktor?
Ko je „američki Gebels“?
Šta je to „nevidljiva vlast“?
Da li je Edvard Bernajs zaslužan za krizu demokratije širom sveta?

Odgovore na ova pitanja potražite u knjizi Edvarda Bernajsa “Propaganda”.

Reč je o kapitalnom delu osnivača odnosa sa javnošću kao profesije i izumitelja spinovanja. Pored toga što se ova knjiga izučava na svim katedrama za PR, komunikologiju i političke nauke širom sveta kao jedan od najvažnijih udžbenika odnosa sa javnošću, ona od svoje prve objave 1928. do danas izaziva neprestane kontraverze i rasprave. Brojni glasovi tvrde da je upravo Bernajs odgovoran za krizu demokratije širom sveta i da su njegove metode prikazane u ovoj knjizi izazvale manipulacije masovnih razmera.

Da li je Bernajs “američki Gebels”? Edvard Bernajs (1891-1995), nećak Zigmunda Frojda i “jedan od 100 najuticajnijih ljudi 20. veka” po mišljenju autora BBC-jevog dokumentarca “Century of the Self”, autor je dvadeset važnih knjiga o odnosima sa javnošću. Svoj dugi životni i radni vek proveo je u tesnim vezama sa Belom Kućom i najmoćnijim američkim korporacijama. Od zasluga za ulazak SAD u 1. svetski rat stečenih na mestu propagandiste tadašnjeg predsednika SAD, do direktne umešanosti u obaranje sa vlasti demokratski izabranog predsednika Gvatemale, Jakopa Arbenca Guzmana, Bernajs je bio prvi spin doktor i preteča tehnologa američke vlasti poput Henrija Kisindžera ili Zbignjeva Bžežinskog. Hronološki, Bernajs na scenu stupa pre Jozefa Gebelsa i ostaje aktivan dugo nakon njega, sa mnogo dubljim i dugotrajnijim uticajem, a i sam Gebels bio je poznavalac i poštovalac spisa Edvarda Bernajsa.

“Propaganda” je iznenađujuće iskrena knjiga koja ne prećutkuje nijedan aspekt manipulacije javnim mnjenjem, štaviše smatra to potpuno legitimnom pojavom koja će uvek postojati: inteligentna manjina ima pravo da predvodi manje inteligentnu većinu ka ciljevima koji su u interesu prve grupacije, tvrdi Bernajs. Pisana je sa tačke gledišta ne teoretičara već praktičara i profesionalca koji se svakodnevno bavio problemima i rešenjima.

“Bernajsovo iskreno i praktično uputstvo za upotrebu propagande pruža puno uvida u način funkcionisanja nekih od najmoćnijih i najuticajnijih institucija savremene industrijske države kapitalističkih demokratija,” kaže Noam Čomski o ovoj knjizi.

Iako je objavljena 1928, “Propaganda” ne samo što nije izgubila ni delić svoje aktuelnosti, već naprotiv deluje sve aktuelnije i sve subverzivnije. Zašto je na prostorima bivše Jugoslavije ova knjiga do sada bila neobjavljena ostaće neobjašnjeno. Ovo izdanje pokušava da popuni vakuum i da upozna publiku postjugoslovenskih prostora sa civilizacijski važnim znanjem koje ova knjiga sadrži.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Edvard Bernajs
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač AMMONITE
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2014
Format13x20
Strana141

Slični proizvodi

Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
2.574,00 RSD
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
639,00 RSD
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
891,00 RSD
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
871,00 RSD
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
792,00 RSD
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
"Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija z...
2.420,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
2.420,00 RSD