MARKETING LIKE MARKETING LIKE
INSTITUT ZA EKONOMIKU I FINANSIJE

MARKETING LIKE

Šifra artikla: 307160
Isbn: 9788648301154
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će nam za kratko vreme doneti prihod. Knjiga “ Marketing Like” upravo je sažetak pravih i iskrenih primera iz prakse o tome kako da plasirate vaš proizvod ili uslugu. Autor Bojan Mihajlović je svoje dugogodišnje iskustvo pretočio na papir i napravio jasan i koncizan priručnik kako izbeći greške koje preduzetnici, investitori, menadžeri ili nosioci bilo kog biznisa godinama prave i tako propadaju, a da ni sami nisu sigurni gde su pogrešili.

Knjiga se bavi pojmom digitalnog marketina iz ugla uspešnog čoveka.
0,00 RSD
997,00 RSD
897,30 RSD
Ušteda: 99,70 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će nam za kratko vreme doneti prihod. Knjiga “ Marketing Like” upravo je sažetak pravih i iskrenih primera iz prakse o tome kako da plasirate vaš proizvod ili uslugu. Autor Bojan Mihajlović je svoje dugogodišnje iskustvo pretočio na papir i napravio jasan i koncizan priručnik kako izbeći greške koje preduzetnici, investitori, menadžeri ili nosioci bilo kog biznisa godinama prave i tako propadaju, a da ni sami nisu sigurni gde su pogrešili.

Knjiga se bavi pojmom digitalnog marketina iz ugla uspešnog čoveka.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Bojan Mihajlović
Izdavač INSTITUT ZA EKONOMIKU I FINANSIJE
Pismo Ćirilica
Povez Broš
Godina2017
Strana102

Slični proizvodi

Od autora jedne od najuticajnijih knjiga iz oblasti marketinga stiže nam naslov Digital...
891,00 RSD
990,00 RSD
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su ...
2.200,00 RSD
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
1.900,00 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
792,00 RSD
880,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
2.904,00 RSD
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i ur...
1.079,10 RSD
1.199,00 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
594,00 RSD
660,00 RSD
Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena ...
891,00 RSD
990,00 RSD
Ova knjiga predstavlja vodič za strateško planiranje i upravljanje komuniciranjem u kri...
1.151,99 RSD
1.280,00 RSD
Pomoć
string(0) ""
string(0) ""