ODNOSI S JAVNOSTIMA ODNOSI S JAVNOSTIMA
UNIVERSITY PRESS

ODNOSI S JAVNOSTIMA

Šifra artikla: 309933
Isbn: 9789958673337
Autor: Najil Kurtić
Izdavač : UNIVERSITY PRESS
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sadrži detaljan pregled svih relevantnih teorijskih i praktičnih aspekata komunikacija suvremenih organizacija sa stakeholderima (ciljnim skupinama).

U teorijskim poglavljima veoma pristupačno i funkcionalno su prezentirane sve relevantne znanstvene informacije o komunikacijskom ponašanju i komunikacijskim potrebama organizacija, upućenosti organizacija na razvijanje dobre volje i dobivanje podrške okruženja, kao i o procesima kreiranja javnog mišljenja (imagea, reputacije i brenda). Detaljno su i veoma razumljivo predstavljene recentne teorije odnosa s javnostima (uključivanja, persuazije, pridobijanja, dijaloga) i naglašene njihove praktične implikacije na PR kampanje i ukupno komunikacijsko ponašanje organizacija, odnosno njihovih profesionalnih komunikatora.

U prakseološkim poglavljima su metodično prezentirani modeli i metode strateškog planiranja komunikacija u funkciji ostvarivanja ukupnih i pojedinačnih organizacijskih poslovnih ciljeva i glavne metode i tehnike odnosa s javnostima. Detaljno su opisane (korak po korak) procedure i postupci pojedinih aktivnosti i priloženi obrasci primjenjivih instrumenata u odnosima s medijima, organiziranju događaja, kriznim odnosima s javnostima, lobiranju, upravljanju imidžom, reputacijom i brendom. Pri prezentiranju pojedinih tematskih cjelina autor se referira na primjere iz bosansko-hercegovačke prakse. Sva poglavlja su pokrivena pitanjima za studente, idejama za izradu diplomskih, magistarskih i doktorskih teza i opširnim pregledom recentne literature. Knjiga sadrži veoma bogat indeks pojmova i imena.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sadrži detaljan pregled svih relevantnih teorijskih i praktičnih aspekata komunikacija suvremenih organizacija sa stakeholderima (ciljnim skupinama).

U teorijskim poglavljima veoma pristupačno i funkcionalno su prezentirane sve relevantne znanstvene informacije o komunikacijskom ponašanju i komunikacijskim potrebama organizacija, upućenosti organizacija na razvijanje dobre volje i dobivanje podrške okruženja, kao i o procesima kreiranja javnog mišljenja (imagea, reputacije i brenda). Detaljno su i veoma razumljivo predstavljene recentne teorije odnosa s javnostima (uključivanja, persuazije, pridobijanja, dijaloga) i naglašene njihove praktične implikacije na PR kampanje i ukupno komunikacijsko ponašanje organizacija, odnosno njihovih profesionalnih komunikatora.

U prakseološkim poglavljima su metodično prezentirani modeli i metode strateškog planiranja komunikacija u funkciji ostvarivanja ukupnih i pojedinačnih organizacijskih poslovnih ciljeva i glavne metode i tehnike odnosa s javnostima. Detaljno su opisane (korak po korak) procedure i postupci pojedinih aktivnosti i priloženi obrasci primjenjivih instrumenata u odnosima s medijima, organiziranju događaja, kriznim odnosima s javnostima, lobiranju, upravljanju imidžom, reputacijom i brendom. Pri prezentiranju pojedinih tematskih cjelina autor se referira na primjere iz bosansko-hercegovačke prakse. Sva poglavlja su pokrivena pitanjima za studente, idejama za izradu diplomskih, magistarskih i doktorskih teza i opširnim pregledom recentne literature. Knjiga sadrži veoma bogat indeks pojmova i imena.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Najil Kurtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač UNIVERSITY PRESS
Pismo Latinica
Godina2016
Format17x24

Slični proizvodi

Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
Cena 2.574,00 RSD
Ušteda 10%
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
Cena 679,15 RSD
Ušteda 15%
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
Cena 891,00 RSD
Ušteda 10%
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
Cena 871,20 RSD
Ušteda 10%
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
Cena 792,00 RSD
Ušteda 10%
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
Cena 1.782,00 RSD
Ušteda 10%
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
Cena 2.420,00 RSD
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je...
Cena 666,00 RSD
Ušteda 10%
740,00 RSD