PLANIRANJE DOGAĐAJA II izdanje PLANIRANJE DOGAĐAJA II izdanje
HERAEDU

PLANIRANJE DOGAĐAJA II izdanje

Šifra artikla: 344403
Isbn: 9788679561480
Izdavač : HERAEDU
U izdanju HESPERIAedu, u okviru edicije NeWave, po prvi put kod nas pojavila se knjiga o planiranju događaja od internacionalnog značaja - „EVENT PLANNING - principles and pracices“.
Aktuelnom i kompleksnom tematikom planiranja događaja u ovoj knjizi bave se renomirani stručnjaci iz SAD, Italije, Bugarske, Crne Gore i Srbije, među kojima je i Denis Vilkoks, jedan od vodećih svetskih eksperta za odnose sa javnošću. Siniša Zarić, priređivač ovog izdanja, je međunarodno priznati stručnjak u oblasti menadžmenta događaja.
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
U izdanju HESPERIAedu, u okviru edicije NeWave, po prvi put kod nas pojavila se knjiga o planiranju događaja od internacionalnog značaja - „EVENT PLANNING - principles and pracices“.
Aktuelnom i kompleksnom tematikom planiranja događaja u ovoj knjizi bave se renomirani stručnjaci iz SAD, Italije, Bugarske, Crne Gore i Srbije, među kojima je i Denis Vilkoks, jedan od vodećih svetskih eksperta za odnose sa javnošću. Siniša Zarić, priređivač ovog izdanja, je međunarodno priznati stručnjak u oblasti menadžmenta događaja.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Siniša Zarić i dr
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač HERAEDU
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2019
Format15x23
Strana285

Slični proizvodi

Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
Cena 2.574,00 RSD
Ušteda 10%
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
Cena 679,15 RSD
Ušteda 15%
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
Cena 891,00 RSD
Ušteda 10%
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
Cena 871,20 RSD
Ušteda 10%
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
Cena 792,00 RSD
Ušteda 10%
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
Cena 1.782,00 RSD
Ušteda 10%
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
Cena 2.420,00 RSD
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je...
Cena 666,00 RSD
Ušteda 10%
740,00 RSD