AKADEMSKA KNJIGA

DIGITALNE KOMUNIKACIJE Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri

Šifra artikla: 392959
Isbn: 9788662634962
Izdavač : AKADEMSKA KNJIGA
Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim komunikacijama, suštinski važnim za savremeno poslovanje. Imajući u vidu visok naučni kvalitet, izuzetan istraživački doprinos proučavanjima digitalnih komunikacija i savremenih korisnika, zaista mi predstavlja ...  Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim komunikacijama, suštinski važnim za savremeno poslovanje. Imajući u vidu visok naučni kvalitet, izuzetan istraživački doprinos proučavanjima digitalnih komunikacija i savremenih korisnika, zaista mi predstavlja čast što mogu da preporučim ovu knjigu studentima, istraživačima i čitaocima zainteresovanim za razumevanje digitalnih komunikacija i marketinga.
Prof. dr Milica Slijepčević
Knjiga obuhvata teorijski i praktični aspekt digitalne komunikacije, marketing sadržaja, iskustveni marketing, emotivni marketing, socijalni marketing, medijske komunikacije. Sigurnim rečima, knjiga vodi čitaoce kroz digitalne komunikacije, stilove komunikacije, sadržaje, kampanje, slogane, rečenice, portale, profile, imejl-komunikacije, podkast razgovore, kreativne sadržaje u oblasti poslovanja, edukacije, zdravstva, slobodnog vremena.
Prof. dr Radmila Janičić
Oblast digitalnih marketing komunikacija je izuzetno podložna promenama, što je i veoma čest razlog zašto se mnogi autori ne upuštaju u pisanje knjiga čiji podaci zahtevaju česte revizije. I zato ova monografija predstavlja riznicu znanja oblasti iz digitalnih marketing komunikacija. Verovatno je prva publikacija ove vrste u Srbiji koja je uspela da isprati turbulentne poslovne odluke Elona Maska i Twitter nazove društvenom mrežom X. Različite teme iz oblasti digitalnih marketing komunikacija organizovane su logično, tako da čitaoce vode od osnova, ka konkretnijim i kompleksnijim temama.
Prof. dr Danijela Lalić
U današnjem poslovnom svetu, gde se informacije šire munjevitom brzinom, i gde su digitalni kanali postali primarna veza između brendova i publike, monografija Digitalne komunikacije. Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri ističe se kao dubinsko ispitivanje ovog kritičnog aspekta savremenog biznisa. Nivo znanja koji se može steći čitanjem monografije, novi pristup ovom pitanju i revnosna posvećenost potpunom razumevanju digitalnih marketinških komunikacija čine ga važnim doprinosom nauci.
Prof. dr Marina Đorđević
Detaljnije
0,00 RSD
1.430,00 RSD
Cena na sajtu: 1.430,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na sniženu cenu za tri i više artikala u korpi.

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim komunikacijama, suštinski važnim za savremeno poslovanje. Imajući u vidu visok naučni kvalitet, izuzetan istraživački doprinos proučavanjima digitalnih komunikacija i savremenih korisnika, zaista mi predstavlja čast što mogu da preporučim ovu knjigu studentima, istraživačima i čitaocima zainteresovanim za razumevanje digitalnih komunikacija i marketinga.
Prof. dr Milica Slijepčević
Knjiga obuhvata teorijski i praktični aspekt digitalne komunikacije, marketing sadržaja, iskustveni marketing, emotivni marketing, socijalni marketing, medijske komunikacije. Sigurnim rečima, knjiga vodi čitaoce kroz digitalne komunikacije, stilove komunikacije, sadržaje, kampanje, slogane, rečenice, portale, profile, imejl-komunikacije, podkast razgovore, kreativne sadržaje u oblasti poslovanja, edukacije, zdravstva, slobodnog vremena.
Prof. dr Radmila Janičić
Oblast digitalnih marketing komunikacija je izuzetno podložna promenama, što je i veoma čest razlog zašto se mnogi autori ne upuštaju u pisanje knjiga čiji podaci zahtevaju česte revizije. I zato ova monografija predstavlja riznicu znanja oblasti iz digitalnih marketing komunikacija. Verovatno je prva publikacija ove vrste u Srbiji koja je uspela da isprati turbulentne poslovne odluke Elona Maska i Twitter nazove društvenom mrežom X. Različite teme iz oblasti digitalnih marketing komunikacija organizovane su logično, tako da čitaoce vode od osnova, ka konkretnijim i kompleksnijim temama.
Prof. dr Danijela Lalić
U današnjem poslovnom svetu, gde se informacije šire munjevitom brzinom, i gde su digitalni kanali postali primarna veza između brendova i publike, monografija Digitalne komunikacije. Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri ističe se kao dubinsko ispitivanje ovog kritičnog aspekta savremenog biznisa. Nivo znanja koji se može steći čitanjem monografije, novi pristup ovom pitanju i revnosna posvećenost potpunom razumevanju digitalnih marketinških komunikacija čine ga važnim doprinosom nauci.
Prof. dr Marina Đorđević
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MEDIJI
        Autor Tamara Vučenović, Miloš Stojanović
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač AKADEMSKA KNJIGA
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2024
        Format17x24,5
        Strana224

        Slični proizvodi

        Digitalna tehnologija je svugde oko nas. Onako kako je mi vidimo i koristimo su njene a...
        Cena 1.188,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.320,00 RSD
        " Štampanje prvog izdanja knjige OSMA SILA završeno je 4. novembra 1971. ...
        Cena 2.178,00 RSD
        Ušteda 10%
        2.420,00 RSD
        Medijska kultura namenjena je studentima osnovnih i master studija kao i široj publici,...
        Cena 1.289,99 RSD

        Poslednje ste pogledali

        Sačuvano u omiljne
        Reprodukcije slika iz narodnog muzeja u Beogradu i njihove slobodne ilustracije.
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 534,60 RSD
        Ušteda 10%
        594,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Autor : Brajan Trejsi
        Tokom dugog niza godina, Brajan Trejsi je proučavao tehnike najboljih govornika na svet...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        STRIP 371292
        Autor : Dragan Tomović
        Mladost , borba sa braćom i postaje Veliki Župan, sukob i zarobljavanje od strane cara ...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.683,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.870,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        GIFT KNJIGE 391453
        Poklon knjiga sa nežnim mislima posvećenim kćerkama.
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 495,00 RSD
        Ušteda 10%
        550,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        ISTORIJA 317724
        Knjiga donosi nova saznanja o stvaralačkom opusu Roda Rode (austrijskog pisca Aleksandr...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.395,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.550,00 RSD