MEDIJSKA KULTURA MEDIJSKA KULTURA
ČIGOJA ŠTAMPA

MEDIJSKA KULTURA

Šifra artikla: 403597
Isbn: 9788653111274
Izdavač : ČIGOJA ŠTAMPA
Medijska kultura namenjena je studentima osnovnih i master studija kao i široj publici, a posvećena je kritičkom tumačenju medijskog sadržaja i načina funkcionisanja medijskih industrija. Knjiga nudi osnovna saznanja iz oblasti: medijske pismenosti, vlasništva i kontrole nad medijima, medijskih industrija, produkcije informativnog programa, ekonomske igre medija, reklamne industrije, efekata medija, uslovljavanja publike, digitalnih medija, privatnosti i veštačke inteligencije. Autor knjige polazi od pretpostavke da, što nam je funkcionisanje medija i način njihovog uticaja na nas jasniji, to nad tim procesom možemo da imamo veću kontrolu ili čak možemo odustati od korišćenja pojedinih medija. U tom smislu bićemo u prednosti u odnosu na obične korisnike medija, koji se ovoj tematici nisu posvetili i prepustili su se njihovom uticaju, a da toga do kraja nisu ni svesni. Iz neopreznog korišćenja medija potiču mnoge opasnosti opisane u knjizi, kao što su zapadanje u filterski mehur, ugrožavanje privatnosti, gubitak kontrole nad korišćenjem pojedinih adiktivnih digitalnih medija i slično. Većina ljudi medije konzumira na ustaljen način, ne dovodeći u pitanje svoje prakse njihovog konzumiranja. Međutim svaki medij se bori za našu pažnju i u toj borbi je bespoštedan u pokušaju da nas uslovi da ga koristimo uvek i na jednoličan način. Mediji nisu samo štetni, od njih možemo imati puno koristi, međutim, moramo znati da izbegnemo zamke, kao i to da nešto što je danas korisno sutra, usled prevelike upotrebe, može izazivati zavisnost, dekoncentraciju, gubitak fokusa i slične probleme. Na nama je da pokušamo da se takvim pritiscima odupremo i koristimo što veću lepezu medija zarad ličnog informisanja, obrazovanja i zabave. Svrha ove knjige je da studentima i široj publici omogući da steknu veći stepen medijske kulture i veću sposobnost kritičkog odnosa prema medijima. Takođe, cilj je i da zainteresuje publiku da nastavi da produbljuje znanja iz oblasti medijske kulture čitajući dalje literaturu i prateći dešavanja u okviru razvoja medijskih industrija.
0,00 RSD
1.289,99 RSD
Cena na sajtu: 1.289,99 RSD
Ušteda: 0,01 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Medijska kultura namenjena je studentima osnovnih i master studija kao i široj publici, a posvećena je kritičkom tumačenju medijskog sadržaja i načina funkcionisanja medijskih industrija. Knjiga nudi osnovna saznanja iz oblasti: medijske pismenosti, vlasništva i kontrole nad medijima, medijskih industrija, produkcije informativnog programa, ekonomske igre medija, reklamne industrije, efekata medija, uslovljavanja publike, digitalnih medija, privatnosti i veštačke inteligencije. Autor knjige polazi od pretpostavke da, što nam je funkcionisanje medija i način njihovog uticaja na nas jasniji, to nad tim procesom možemo da imamo veću kontrolu ili čak možemo odustati od korišćenja pojedinih medija. U tom smislu bićemo u prednosti u odnosu na obične korisnike medija, koji se ovoj tematici nisu posvetili i prepustili su se njihovom uticaju, a da toga do kraja nisu ni svesni. Iz neopreznog korišćenja medija potiču mnoge opasnosti opisane u knjizi, kao što su zapadanje u filterski mehur, ugrožavanje privatnosti, gubitak kontrole nad korišćenjem pojedinih adiktivnih digitalnih medija i slično. Većina ljudi medije konzumira na ustaljen način, ne dovodeći u pitanje svoje prakse njihovog konzumiranja. Međutim svaki medij se bori za našu pažnju i u toj borbi je bespoštedan u pokušaju da nas uslovi da ga koristimo uvek i na jednoličan način. Mediji nisu samo štetni, od njih možemo imati puno koristi, međutim, moramo znati da izbegnemo zamke, kao i to da nešto što je danas korisno sutra, usled prevelike upotrebe, može izazivati zavisnost, dekoncentraciju, gubitak fokusa i slične probleme. Na nama je da pokušamo da se takvim pritiscima odupremo i koristimo što veću lepezu medija zarad ličnog informisanja, obrazovanja i zabave. Svrha ove knjige je da studentima i široj publici omogući da steknu veći stepen medijske kulture i veću sposobnost kritičkog odnosa prema medijima. Takođe, cilj je i da zainteresuje publiku da nastavi da produbljuje znanja iz oblasti medijske kulture čitajući dalje literaturu i prateći dešavanja u okviru razvoja medijskih industrija.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MEDIJI
Autor Ljubomir Maširević
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač ČIGOJA ŠTAMPA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2025
Format14,8x21
Strana276

Slični proizvodi

Digitalna tehnologija je svugde oko nas. Onako kako je mi vidimo i koristimo su njene a...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
" Štampanje prvog izdanja knjige OSMA SILA završeno je 4. novembra 1971. ...
Cena 2.178,00 RSD
Ušteda 10%
2.420,00 RSD
U zborniku su sabrani neki od najvažnijih tekstova inostranih autora koji su uticali na...
Cena 1.485,00 RSD
Ušteda 10%
1.650,00 RSD
Dr Tamara Vučenović je kao autorka tokom dve decenije emitovanja „Digitalnih ikona” na ...
Cena 2.750,00 RSD
Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim k...
Cena 1.430,00 RSD
Knjiga Medijska pismenost i kritičko mišljenje ubedljivo i argumentovano dokazuje da me...
Cena 1.485,00 RSD
Ušteda 10%
1.650,00 RSD
Na osnovu deceniju i po dugog iskustva u medijima, Saša Ozmo u ovoj knjizi objedinjuje ...
Cena 1.251,00 RSD
Ušteda 10%
1.390,00 RSD
Namenjena svima onima  koji žele da se sa video-igrama upoznaju na stručni način, da ra...
Cena 1.584,00 RSD
Ušteda 10%
1.760,00 RSD
"Pitanje uticaja ekrana na lјudski mozak u srcu je današnje zabrinutosti za budućnost s...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Medijske industrije predstavljaju pojavu koja se dugo rađala i razvijala i dosegla takv...
Cena 1.287,00 RSD
Ušteda 10%
1.430,00 RSD
Kapitalizam, participativno finansiranje i demokratija Mediji su u krizi, ne samo klas...
Cena 990,00 RSD
Kako je mladić tako skromnih vokalnih mogućnosti ostvario takav, skoro holivudski uspeh...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD