REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE
MATE D.O.O.

REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE

Šifra artikla: 275466
Isbn: 9789532461077
Autor : P. Ghemawat
Izdavač : MATE D.O.O.
PRELAŽENJE GRANICA U SVETU U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVEK VAŽNE

GLOBALNA TRŽIŠTA JOŠ UVEK SU ODVOJENA, I TO NE SAMO KILOMETRIMA

U našoj se pretpostavljenoj globalizovanoj ekonomiji poslovnim subjektima savetuje da posluju prekogranično kao da je celi svet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposletku, svet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti kao i na praktičnim instrumentima koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svet ustvari "poluglobaliziovan". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definisano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primere uspeha i posrtanja najmoćnijih svetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrednosti iz prekograničnog poslovanja:

CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se meriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirenje tih prepreka.

ADDING bodovna lista vrednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utiču razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrednost, a ne samo povećaju obim poslovanja.

AAA trougao – Postoje tri uopštene strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiacija za prevladavanje razlika, kao i arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorišćavanjem neizbežnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa "korak po korak" za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, redefinisanje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobalizovanog sveta.
0,00 RSD
1.499,00 RSD
Cena na sajtu: 1.349,00 RSD
Ušteda: 150,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
PRELAŽENJE GRANICA U SVETU U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVEK VAŽNE

GLOBALNA TRŽIŠTA JOŠ UVEK SU ODVOJENA, I TO NE SAMO KILOMETRIMA

U našoj se pretpostavljenoj globalizovanoj ekonomiji poslovnim subjektima savetuje da posluju prekogranično kao da je celi svet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposletku, svet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti kao i na praktičnim instrumentima koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svet ustvari "poluglobaliziovan". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definisano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primere uspeha i posrtanja najmoćnijih svetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrednosti iz prekograničnog poslovanja:

CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se meriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirenje tih prepreka.

ADDING bodovna lista vrednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utiču razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrednost, a ne samo povećaju obim poslovanja.

AAA trougao – Postoje tri uopštene strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiacija za prevladavanje razlika, kao i arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorišćavanjem neizbežnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa "korak po korak" za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, redefinisanje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobalizovanog sveta.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MENADŽMENT
Autor P. Ghemawat
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač MATE D.O.O.
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2010
Format16x25
Strana300

Slični proizvodi

Knjiga je namenjena svima onima koji žele da se upoznaju sa osnovnim segmentima neophod...
1.430,00 RSD
Postanite bolji vođa poboljšavajući svoju emocionalnu inteligenciju. Autor bestselera ...
792,00 RSD
880,00 RSD
Knjiga REINTEGRACIJA POSLOVANJA predstavlja odličan balans teorije i preporuka za prakt...
1.831,00 RSD
2.035,00 RSD
Ko-kreiranje, ekologija, rezilijentnost, kreativnost, agilni timovi, poslovni modeli i ...
1.732,00 RSD
1.925,00 RSD
U TURIZMU, KULTURI, BIZNISU U SPORTU! Ova knjiga je namenjena svakome koga zanima rast...
1.350,00 RSD
1.500,00 RSD
Kako pobediti u informatičkom dobu U tehnologiji dominiraju dva tipa ljudi: oni koji r...
1.999,00 RSD
Les Nemeti je sažeo decenije iskustva u ovoj veoma čitljivoj knjizi, namenjenoj da pruž...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Kako doneti prave odluke u svetu koji se neprestano menja Živimo u VUCA svetu. Ako nas...
809,00 RSD
899,00 RSD
Ova knjiga namenjena je svim menadžerima i profesionalcima ra- zličitih zanimanja koji ...
1.452,00 RSD
Kako sprečiti korporaciju da guši ljude i davi profit Klasik Uzor generacijama lidera ...
1.799,00 RSD
1.999,00 RSD
Široko prihvatanje novih estetskih normi učinilo je da klasicizam postane međunarodni u...
1.100,00 RSD
a estetskim teorijama Vinkelmana, po kojima je lepota stvorena već u antičkoj umetnosti...
1.210,00 RSD