REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE
MATE D.O.O.

REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE

Šifra artikla: 275466
Isbn: 9789532461077
Autor : P. Ghemawat
PRELAŽENJE GRANICA U SVETU U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVEK VAŽNE

GLOBALNA TRŽIŠTA JOŠ UVEK SU ODVOJENA, I TO NE SAMO KILOMETRIMA

U našoj se pretpostavljenoj globalizovanoj ekonomiji poslovnim subjektima savetuje da posluju prekogranično kao da je celi svet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposletku, svet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti kao i na praktičnim instrumentima koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svet ustvari "poluglobaliziovan". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definisano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primere uspeha i posrtanja najmoćnijih svetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrednosti iz prekograničnog poslovanja:

CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se meriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirenje tih prepreka.

ADDING bodovna lista vrednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utiču razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrednost, a ne samo povećaju obim poslovanja.

AAA trougao – Postoje tri uopštene strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiacija za prevladavanje razlika, kao i arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorišćavanjem neizbežnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa "korak po korak" za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, redefinisanje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobalizovanog sveta.
0,00 RSD
1.499,00 RSD
1.199,20 RSD
Ušteda: 299,80 RSD
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
PRELAŽENJE GRANICA U SVETU U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVEK VAŽNE

GLOBALNA TRŽIŠTA JOŠ UVEK SU ODVOJENA, I TO NE SAMO KILOMETRIMA

U našoj se pretpostavljenoj globalizovanoj ekonomiji poslovnim subjektima savetuje da posluju prekogranično kao da je celi svet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposletku, svet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti kao i na praktičnim instrumentima koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svet ustvari "poluglobaliziovan". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definisano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primere uspeha i posrtanja najmoćnijih svetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrednosti iz prekograničnog poslovanja:

CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se meriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirenje tih prepreka.

ADDING bodovna lista vrednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utiču razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrednost, a ne samo povećaju obim poslovanja.

AAA trougao – Postoje tri uopštene strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiacija za prevladavanje razlika, kao i arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorišćavanjem neizbežnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa "korak po korak" za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, redefinisanje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobalizovanog sveta.

Ostavi komentar

Karakteristika Vrednost
Kategorija MENADŽMENT
Autor P. Ghemawat
Izdavač MATE D.O.O.
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2010
Format16x25
Strana300

Slični proizvodi

Harvi Makej poseduje dar da na veoma duhovit i zabavan način iznese neka veoma važna za...
756,80 RSD
946,00 RSD
DRUGO IZDANJE BESTSELERA NEW YORK TIMES‐A! KAKO DANAŠNJI PREDUZETNICI KORISTE NEPRESTAN...
1.680,00 RSD
2.100,00 RSD
TELEFON– najznačajnija komunikacijska sprava u 20. veku i verovatno mnogo više od toga ...
663,52 RSD
829,40 RSD
U nedostatku rezultata, često čujemo: „Vazno je učestvovati, a ne pobediti". Iza te kri...
663,52 RSD
829,40 RSD
Igra predstavlja metaforu za naš život kroz koji plovimo, a mi smo igrači koji povlače ...
663,52 RSD
829,40 RSD
"Liderski iskorak u budućnost", govori o neospornoj činjenici da živimo u svetu tektons...
701,36 RSD
876,70 RSD
"Kaizen ne liči ni na jednu knjigu o japanskom menadžmentu koju sam pročitao. Iznad sve...
1.559,21 RSD
1.949,00 RSD
Masaaki Imai je „otac“ KAIZEN-a i najpoznatiji svetski ekspert za KAIZEN. KAIZEN je jap...
1.559,21 RSD
1.949,00 RSD
OD AUTORA BESTSELERA NEW YORK TIMES-a LEAN STARTUP NOVO IZDANJE NA SRPSKOM JEZIKU! KAK...
1.680,00 RSD
2.100,00 RSD
The goal of this book is to show all segments of sales in a simple way. It was created ...
701,36 RSD
876,70 RSD
UMEĆE GOVORNIŠTVA!! Dobar govor je najefikasniji alat za motivaciju i pozitivan uticaj...
613,36 RSD
766,70 RSD
SAZNAJTE KAKO USPETI SA NOVIM METODAMA PRODAJE! Novi koncepti prodaje i novi pogledi n...
701,36 RSD
876,70 RSD
Pomoć