MARKETING MENADŽMENT XV izdanje MARKETING MENADŽMENT XV izdanje
DATA STATUS

MARKETING MENADŽMENT XV izdanje

Šifra artikla: 311455
Isbn: 9788674784235
Izdavač : DATA STATUS
Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga.

Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga.

Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova.

Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga.

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
Obavesti me kada proizvod ponovo bude dostupan
0+ komada na lageru
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga.

Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga.

Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova.

Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MENADŽMENT
Autor Filip Kotler, Kevin Keler
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač DATA STATUS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2017
Format21x27
Strana700

Slični proizvodi

Široko prihvatanje novih estetskih normi učinilo je da klasicizam postane međunarodni u...
792,00 RSD
990,00 RSD
a estetskim teorijama Vinkelmana, po kojima je lepota stvorena već u antičkoj umetnosti...
792,00 RSD
990,00 RSD
Knjiga Ostati na vrhu autora Nikole Lukića namenjena je menadžerima i onima koji žele d...
1.056,00 RSD
1.320,00 RSD
Prodajologija je knjiga o novom konceptu i novim perspektivama u prodaji. Ona je istovr...
1.037,52 RSD
1.296,90 RSD
EFEKTIVNOST PROCESA LIDERSTVA U VREMENU SVE IZRAŽENIJIH I DINAMIČNIH PROMENA! U odnosu...
1.760,00 RSD
2.200,00 RSD
Knjiga „Igra uticaja“ je nastala kao kruna 25 godina rada autora i reč je o praktičnoj,...
861,52 RSD
1.076,90 RSD
Granice i ograde! Ko ih postavlja? Odgovor je: sam čovek. A ko ih pomera? Samo pravi li...
701,36 RSD
876,70 RSD
Praktični saveti, instrumenti i tehnike za izvođenje prezentacija na sastancima i konfe...
633,60 RSD
792,00 RSD
Prava riznica praktičnih saveta koji prezauzetim ljudima pomaže da bolje organizuju svo...
633,60 RSD
792,00 RSD
Mapa uspeha je knjiga koja na jedan jasan a neusiljen način skreće pažnju na važnost ci...
701,36 RSD
876,70 RSD
Sa više od 30 godina iskustva u internacionalnom pregovaranju koje je stekla radeći za ...
952,00 RSD
1.190,00 RSD
Harvi Makej poseduje dar da na veoma duhovit i zabavan način iznese neka veoma važna za...
756,80 RSD
946,00 RSD
Pomoć