MARKETING MENADŽMENT XV izdanje MARKETING MENADŽMENT XV izdanje
DATA STATUS

MARKETING MENADŽMENT XV izdanje

Šifra artikla: 311455
Isbn: 9788674784235
Izdavač : DATA STATUS
Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga.

Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga.

Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova.

Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga.

Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga.

Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova.

Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MENADŽMENT
Autor Filip Kotler, Kevin Keler
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač DATA STATUS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2017
Format21x27
Strana700

Slični proizvodi

Uvek bolja verzija Željka Tomića, knjiga o tome kako stvoriti, voditi kompaniju i sačuv...
Cena 1.000,00 RSD
KAKO POKRENUTI, VODITI I SPONZORIRATI USPJEŠNE PROJEKTE! Živimo u projektnoj ekonomiji...
Cena 3.150,00 RSD
Ušteda 10%
3.500,00 RSD
Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele sv...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
KOUČING AGILNIH TIMOVA: ,,Koučing agilnih timova” je opsežan i temeljan priručnik namen...
Cena 3.599,99 RSD
SCRUM U IME LJUDI: Nakon opšteg prihvatanja agilnih metoda, rezultati su u celini bili...
Cena 2.699,99 RSD
Za razliku od knjiga koje nas usmeravaju da radimo više, Džim i Tonijen žele da se foku...
Cena 3.000,00 RSD
"Kroz godine provedene u Comtrade-u, pokazao je izvanrednu sposobnost da razume i prila...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Obrazovanje budućih lidera kroz igru OTKLJUČAJ SVOJ TALENAT – POSTANI LIDER Planeta t...
Cena 1.349,10 RSD
Ušteda 10%
1.499,00 RSD
Bilo da si odnedavno na poziciji lidera pa ne znaš odakle da počneš ili si neko ko već ...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Knjiga je namenjena svima onima koji žele da se upoznaju sa osnovnim segmentima neophod...
Cena 1.540,00 RSD
Postanite bolji vođa poboljšavajući svoju emocionalnu inteligenciju. Autor bestselera ...
Cena 792,00 RSD
Ušteda 10%
880,00 RSD
Knjiga REINTEGRACIJA POSLOVANJA predstavlja odličan balans teorije i preporuka za prakt...
Cena 1.831,50 RSD
Ušteda 10%
2.035,00 RSD