MARKETING MENADŽMENT XV izdanje MARKETING MENADŽMENT XV izdanje
DATA STATUS

MARKETING MENADŽMENT XV izdanje

Šifra artikla: 311455
Isbn: 9788674784235
Izdavač : DATA STATUS
Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga.

Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga.

Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova.

Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga.
0,00 RSD
5.290,00 RSD
Cena na sajtu: 5.290,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga.

Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga.

Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova.

Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MENADŽMENT
Autor Filip Kotler, Kevin Keler
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač DATA STATUS
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2017
Format21x27
Strana700

Slični proizvodi

Knjiga je namenjena svima onima koji žele da se upoznaju sa osnovnim segmentima neophod...
1.430,00 RSD
Postanite bolji vođa poboljšavajući svoju emocionalnu inteligenciju. Autor bestselera ...
792,00 RSD
880,00 RSD
Knjiga REINTEGRACIJA POSLOVANJA predstavlja odličan balans teorije i preporuka za prakt...
1.831,00 RSD
2.035,00 RSD
Ko-kreiranje, ekologija, rezilijentnost, kreativnost, agilni timovi, poslovni modeli i ...
1.732,00 RSD
1.925,00 RSD
U TURIZMU, KULTURI, BIZNISU U SPORTU! Ova knjiga je namenjena svakome koga zanima rast...
1.350,00 RSD
1.500,00 RSD
Kako pobediti u informatičkom dobu U tehnologiji dominiraju dva tipa ljudi: oni koji r...
1.999,00 RSD
Les Nemeti je sažeo decenije iskustva u ovoj veoma čitljivoj knjizi, namenjenoj da pruž...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Kako doneti prave odluke u svetu koji se neprestano menja Živimo u VUCA svetu. Ako nas...
809,00 RSD
899,00 RSD
Ova knjiga namenjena je svim menadžerima i profesionalcima ra- zličitih zanimanja koji ...
1.452,00 RSD
Kako sprečiti korporaciju da guši ljude i davi profit Klasik Uzor generacijama lidera ...
1.799,00 RSD
1.999,00 RSD
Široko prihvatanje novih estetskih normi učinilo je da klasicizam postane međunarodni u...
1.100,00 RSD
a estetskim teorijama Vinkelmana, po kojima je lepota stvorena već u antičkoj umetnosti...
1.210,00 RSD