TEATRIČNOST KAO MEDIJ TEATRIČNOST KAO MEDIJ
FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE

TEATRIČNOST KAO MEDIJ

Šifra artikla: 326169
Isbn: 9788681042076
Autor : Semjuel Veber
Knjiga TEATRIČNOST KAO MEDIJ je multidisciplinarna studija koja istražuje tekstualne prakse o pozorištu koje dovode u pitanje estetsko-generičku koncepciju pozorišta, poznatu još od Aristotela. Odbacujući pretpostavku da je pozorište oblik predstavljanja koji se zasniva isključivo na muthos-u, Semjuel Veber insistira na značaju materijalnog okruženja pozorišta, njegovog specifičnog scenskog medija, tačnije, svega što se tiče spektakla. Čitanjem Platona, grčkih tragičara, Šekspira, Kjerkegora, Kafke, Frojda, Benjamina, Artoa i drugih mislilaca koji razvijaju alternative dominantnim narativno-estetskim pretpostavkama o pozorištu kao mediju, Veber takođe ispituje odnos teatričnosti i novih medija. U konstantnom semantičkom i sintaksičkom prožimanju i sučeljavanju moderne filozofije i medijske kulture, Veberova studija nove medije ne posmatra kroz raskid sa karakteristikama performansa uživo, već kroz intenziviranje ambivalentnosti pojmova “mesta” i “identiteta”, koja je bila prisutna u antičkom pozorištu.
0,00 RSD
4.290,00 RSD
3.432,00 RSD
Ušteda: 858,00 RSD
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Knjiga TEATRIČNOST KAO MEDIJ je multidisciplinarna studija koja istražuje tekstualne prakse o pozorištu koje dovode u pitanje estetsko-generičku koncepciju pozorišta, poznatu još od Aristotela. Odbacujući pretpostavku da je pozorište oblik predstavljanja koji se zasniva isključivo na muthos-u, Semjuel Veber insistira na značaju materijalnog okruženja pozorišta, njegovog specifičnog scenskog medija, tačnije, svega što se tiče spektakla. Čitanjem Platona, grčkih tragičara, Šekspira, Kjerkegora, Kafke, Frojda, Benjamina, Artoa i drugih mislilaca koji razvijaju alternative dominantnim narativno-estetskim pretpostavkama o pozorištu kao mediju, Veber takođe ispituje odnos teatričnosti i novih medija. U konstantnom semantičkom i sintaksičkom prožimanju i sučeljavanju moderne filozofije i medijske kulture, Veberova studija nove medije ne posmatra kroz raskid sa karakteristikama performansa uživo, već kroz intenziviranje ambivalentnosti pojmova “mesta” i “identiteta”, koja je bila prisutna u antičkom pozorištu.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija POZORIŠTE
Autor Semjuel Veber
Izdavač FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE
Godina2018
Strana481

Slični proizvodi

„Ovo je ‘pogled iznutra’, iz srži problema, sa scene, jedne glumice koja piše na osnovu...
792,00 RSD
990,00 RSD
Uživao sam razmišljajući o tome kako se rađa pozorište. Misli mi se prostiru, pridužava...
1.760,00 RSD
2.200,00 RSD
880,00 RSD
1.100,00 RSD
Emil Zola traži nove oblike scenskog čitanja „sadašnjeg vremena”. Manifest je koliko ob...
792,00 RSD
990,00 RSD
Veliki refomator pozorišta, iz korena izmenio scensku umetnost XX veka. Začetnik modula...
1.056,00 RSD
1.320,00 RSD
660,00 RSD
825,00 RSD
Ogled o estetici jednog novog pozorišta Pojam "narodsko pozorište" generalno se vezuje...
748,00 RSD
935,00 RSD
Žan-Žorž Nover (1727-1810) istorijski je priznat kao reformator plesnog pozorišta XVIII...
880,00 RSD
1.100,00 RSD
Katalog izložbe povodom 100 godina Udruženja dramskih umetnika Srbije Povodom obeleža...
440,00 RSD
550,00 RSD
Knjiga "Nema dovoljno za sve" svojevrsni je antologijski pregled dramskog, proznog i po...
1.111,99 RSD
1.390,00 RSD
Monografija, rađena kao pripadajući deo nagrade „Statueta Joakim Vujić“ za životno delo...
880,00 RSD
1.100,00 RSD
U monografiji je prikazano prvih 15 godina Beogradskog festivala igre i ona sadrzi slike k...
1.584,00 RSD
1.980,00 RSD
Pomoć
string(0) ""
string(0) ""