DESIGN THINKING novo izdanje DESIGN THINKING novo izdanje
FINESA

DESIGN THINKING novo izdanje

Šifra artikla: 359204
Isbn: 9788663030688
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
0,00 RSD
1.540,00 RSD
Cena na sajtu: 1.386,00 RSD
Ušteda: 154,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić i Marko Jevtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2021
Format17,6x25
Strana274

Slični proizvodi

Knjiga sadrži kratke i korisne savete iz oblasti liderstva, prodajnih veštine, efektivn...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri? Stari način stvaranja kompetitivne prednos...
792,00 RSD
880,00 RSD
U “Neobuzdanom Amazonu”, višestruko priznati autor, Bred Stoun, vodi vas na putovanje b...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Lider stvara kulturu u najvećoj meri svojim postupcima, odnosno dajući primer drugima. ...
660,00 RSD
880,00 RSD
ENGLESKO-SRPSKI I SRPSKO-ENGLESKI REČNIK SA VIŠE OD 4600 TERMINA! Opsežan, autoritativ...
2.688,00 RSD
2.987,00 RSD
Ukoliko vas zanima kako otvoriti fitnes klub i kako od njega napraviti uspešan biznis i...
891,00 RSD
990,00 RSD
"Agilnost ima moć da transformiše posao – ali samo ako je implementirana na pravi nači...
1.080,00 RSD
1.200,00 RSD
U knjizi Kako funkcioniše Amazon dvojica visokih izvršnih rukovodilaca Amazona koji su ...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
„Kreativnost treba da shvatimo kao alat u najlepšoj čovekovoj igri – igri stvaranja vre...
1.499,00 RSD
BIZNIS 377067
Autor : Dejv Birs
Trenje nije nešto što treba izbegavati. Uspešna preduzeća ne samo da razumeju razliku ...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
„Digitalna revolucija je na samom početku i ako dobro razumemo promene koje donosi, mož...
1.189,00 RSD
1.399,00 RSD
BIZNIS 375939
Autor : Dejv Trot
Kako ćete ni iz čega stvoriti nešto. Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem: „Problem...
1.499,00 RSD