DESIGN THINKING novo izdanje DESIGN THINKING novo izdanje
FINESA

DESIGN THINKING novo izdanje

Šifra artikla: 359204
Isbn: 9788663030688
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
0,00 RSD
1.650,00 RSD
Cena na sajtu: 1.485,00 RSD
Ušteda: 165,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić i Marko Jevtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2021
Format17,6x25
Strana274

Slični proizvodi

Predmet naših želja. Motor naše genijalnosti. Najveći izum čovečanstva. Sviđ­alo nam...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Knjiga Ovo je strategija je poziv na akciju za one koji odbijaju da prihvate status quo...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Priručnik za startapere Stiva Blenka i Boba Dorfa predstavlja sveobuhvatan priručnik za...
Cena 3.465,00 RSD
Ušteda 10%
3.850,00 RSD
Janis Varufakis, opisuje kako su vlasnici tehnoloških giganata postali svetski feudalni...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
JEDINSTVENO IZDANJE I KOLEKTIVAN UCINAK TRI AUTORA I 11 AUTORKI. Žene preduzetnice na...
Cena 1.530,00 RSD
Ušteda 10%
1.700,00 RSD
Oni koji su vam najbliži određuju nivo vašeg uspeha. Otkrijte principe koji menjaju živ...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Istorija korporacije nas podseća na jednostavnu istinu. Čovečanstvo najbolje funkcioniš...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Everything I Have Learned About Business The Hard Way Following the success of his bes...
Cena 899,10 RSD
Ušteda 10%
999,00 RSD
Mnogi ljudi i dalje veruju da se na reči „ne znam” gleda kao na slabost. Lider sa izuz...
Cena 855,00 RSD
Ušteda 10%
950,00 RSD
BIZNIS 396853
Autor : Toni Fadel
Svako zaslužuje mentora. Za svaku kriznu situaciju u karijeri, za svaku raskrsnicu na p...
Cena 1.485,00 RSD
Ušteda 10%
1.650,00 RSD
Kao pravi biznismen, Barnum je napisao knjigu koja se brzo čita i nudi obilje korisnih ...
Cena 449,09 RSD
Ušteda 10%
499,00 RSD
Tržišta pažnje, pogrešnih informacija i manipulacija - Vinsent F. Hendriks i Mes Vester...
Cena 1.069,20 RSD
Ušteda 10%
1.188,00 RSD