DESIGN THINKING novo izdanje DESIGN THINKING novo izdanje
FINESA

DESIGN THINKING novo izdanje

Šifra artikla: 359204
Isbn: 9788663030688
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
0,00 RSD
1.540,00 RSD
Cena na sajtu: 1.386,00 RSD
Ušteda: 154,00 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala

koji nisu na akciji

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić i Marko Jevtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2021
Format17,6x25
Strana274

Slični proizvodi

Frilensing je najjednostavniji pristup poslovanju na slobodnom tržištu. Sa sasvim malo...
1.395,00 RSD
1.550,00 RSD
Knjiga "Od kreativnosti do uspeha je delo našeg najpoznatijeg i najnagrađivanijeg prona...
1.602,91 RSD
1.781,00 RSD
BIZNIS 364888
Autor : Rej Dalio
ZRELOST JE SPREMNOST DA SE ŽRTVUJU DOBRE PRILIKE DA BI SE ISKORISTILA NAJBOLJA. Rej Da...
1.574,99 RSD
1.750,00 RSD
Nanjnovija teorija saznanja u oblasti upravljanja organizacijama i ljudskim resursima u...
2.376,00 RSD
2.640,00 RSD
Najbolje sredstvo za dostizanje vrhunskih ciljeva i kontrolisanje sopstvene sudbine je ...
855,00 RSD
950,00 RSD
"Do kraja čitanja NOVAC neće više biti mučni pojam, već alat, dobićete vetar u leđa kak...
1.285,02 RSD
1.427,80 RSD
Netflix trenutno ima preko 215 miliona korisnika i 9500 zaposlenih, pa nam njegov uspeh...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
"Kako da odlično živite od posla koji volite Možda ste čuli poslovicu u našem narodu: „...
569,25 RSD
632,50 RSD
"U svojoj šestoj poslovnoj knjizi, autor bestselera, preduzetnik i investitor Geri Vajn...
1.089,00 RSD
1.210,00 RSD
Strategija plavog okeana predstavlja sistematičan pristup – da konkurencija postane ire...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Na osnovu godina rada na polju velikih kompanija, uključujući Bosch, 3M, Schlumberger, ...
1.089,00 RSD
1.210,00 RSD
Intimate stories from the life of an entrepreneur. Starting and building a business – ...
1.529,10 RSD
1.699,01 RSD
Pomoć