INOVIRAJTE ILI IZUMRITE INOVIRAJTE ILI IZUMRITE
HARMONIJA KNJIGE

INOVIRAJTE ILI IZUMRITE

Šifra artikla: 386571
Isbn: 9788661521508
Izdavač : HARMONIJA KNJIGE
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?

Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.

Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila – a vreme ističe.

Ram Čaran – autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora – u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:

• stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;

• osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi „društveni motor” koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;

• privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.

S mnoštvom priča koje zaviruju iza zavese digitalnih džinova, kao i tradicionalnih kompanija koje su transformisale vlastitu organizaciju, ova knjiga nudi konkretne savete i metode kako bi vam pomogla da pokrenete nova tržišta i modele zarade.

Takmičenje sa digitalnim gigantima može izgledati obeshrabrujuće, ako ne i nemoguće. Svaka kompanija u stanju je da obezbedi snažne kompjuterske procesore. Tradicionalne kompanije, ali i početnici, mogu steći veliku kontrolu ukoliko od ovih digitalnih pobednika pozajme strategije. Bilo da sedite u direktorskoj kancelariji, bilo da mozgate o sledećoj novoj ideji u svojoj garaži, ova knjiga biće vam izvanredan vodič za stvaranje kompetitivne prednosti u današnje digitalno doba.
0,00 RSD
880,00 RSD
Cena na sajtu: 792,00 RSD
Ušteda: 88,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?

Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.

Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila – a vreme ističe.

Ram Čaran – autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora – u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:

• stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;

• osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi „društveni motor” koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;

• privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.

S mnoštvom priča koje zaviruju iza zavese digitalnih džinova, kao i tradicionalnih kompanija koje su transformisale vlastitu organizaciju, ova knjiga nudi konkretne savete i metode kako bi vam pomogla da pokrenete nova tržišta i modele zarade.

Takmičenje sa digitalnim gigantima može izgledati obeshrabrujuće, ako ne i nemoguće. Svaka kompanija u stanju je da obezbedi snažne kompjuterske procesore. Tradicionalne kompanije, ali i početnici, mogu steći veliku kontrolu ukoliko od ovih digitalnih pobednika pozajme strategije. Bilo da sedite u direktorskoj kancelariji, bilo da mozgate o sledećoj novoj ideji u svojoj garaži, ova knjiga biće vam izvanredan vodič za stvaranje kompetitivne prednosti u današnje digitalno doba.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Ram Čaran, Geri Viligam
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač HARMONIJA KNJIGE
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2023
Format15x23
Strana155

Slični proizvodi

Knjiga sadrži kratke i korisne savete iz oblasti liderstva, prodajnih veštine, efektivn...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
U “Neobuzdanom Amazonu”, višestruko priznati autor, Bred Stoun, vodi vas na putovanje b...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Lider stvara kulturu u najvećoj meri svojim postupcima, odnosno dajući primer drugima. ...
660,00 RSD
880,00 RSD
ENGLESKO-SRPSKI I SRPSKO-ENGLESKI REČNIK SA VIŠE OD 4600 TERMINA! Opsežan, autoritativ...
2.688,00 RSD
2.987,00 RSD
Ukoliko vas zanima kako otvoriti fitnes klub i kako od njega napraviti uspešan biznis i...
891,00 RSD
990,00 RSD
"Agilnost ima moć da transformiše posao – ali samo ako je implementirana na pravi nači...
1.080,00 RSD
1.200,00 RSD
U knjizi Kako funkcioniše Amazon dvojica visokih izvršnih rukovodilaca Amazona koji su ...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
„Kreativnost treba da shvatimo kao alat u najlepšoj čovekovoj igri – igri stvaranja vre...
1.499,00 RSD
BIZNIS 377067
Autor : Dejv Birs
Trenje nije nešto što treba izbegavati. Uspešna preduzeća ne samo da razumeju razliku ...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
„Digitalna revolucija je na samom početku i ako dobro razumemo promene koje donosi, mož...
1.189,00 RSD
1.399,00 RSD
BIZNIS 375939
Autor : Dejv Trot
Kako ćete ni iz čega stvoriti nešto. Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem: „Problem...
1.499,00 RSD
Kako nadigrati konkurenciju. Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem: „U poslu, kao i ...
1.349,00 RSD
1.499,00 RSD