INOVIRAJTE ILI IZUMRITE INOVIRAJTE ILI IZUMRITE
HARMONIJA KNJIGE

INOVIRAJTE ILI IZUMRITE

Šifra artikla: 386571
Isbn: 9788661521508
Izdavač : HARMONIJA KNJIGE
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?

Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.

Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila – a vreme ističe.

Ram Čaran – autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora – u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:

• stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;

• osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi „društveni motor” koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;

• privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.

S mnoštvom priča koje zaviruju iza zavese digitalnih džinova, kao i tradicionalnih kompanija koje su transformisale vlastitu organizaciju, ova knjiga nudi konkretne savete i metode kako bi vam pomogla da pokrenete nova tržišta i modele zarade.

Takmičenje sa digitalnim gigantima može izgledati obeshrabrujuće, ako ne i nemoguće. Svaka kompanija u stanju je da obezbedi snažne kompjuterske procesore. Tradicionalne kompanije, ali i početnici, mogu steći veliku kontrolu ukoliko od ovih digitalnih pobednika pozajme strategije. Bilo da sedite u direktorskoj kancelariji, bilo da mozgate o sledećoj novoj ideji u svojoj garaži, ova knjiga biće vam izvanredan vodič za stvaranje kompetitivne prednosti u današnje digitalno doba.
0,00 RSD
880,00 RSD
Cena na sajtu: 792,00 RSD
Ušteda: 88,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?

Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.

Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila – a vreme ističe.

Ram Čaran – autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora – u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:

• stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;

• osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi „društveni motor” koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;

• privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.

S mnoštvom priča koje zaviruju iza zavese digitalnih džinova, kao i tradicionalnih kompanija koje su transformisale vlastitu organizaciju, ova knjiga nudi konkretne savete i metode kako bi vam pomogla da pokrenete nova tržišta i modele zarade.

Takmičenje sa digitalnim gigantima može izgledati obeshrabrujuće, ako ne i nemoguće. Svaka kompanija u stanju je da obezbedi snažne kompjuterske procesore. Tradicionalne kompanije, ali i početnici, mogu steći veliku kontrolu ukoliko od ovih digitalnih pobednika pozajme strategije. Bilo da sedite u direktorskoj kancelariji, bilo da mozgate o sledećoj novoj ideji u svojoj garaži, ova knjiga biće vam izvanredan vodič za stvaranje kompetitivne prednosti u današnje digitalno doba.
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Ram Čaran, Geri Viligam
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač HARMONIJA KNJIGE
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2023
Format15x23
Strana155

Slični proizvodi

Oni koji su vam najbliži određuju nivo vašeg uspeha. Otkrijte principe koji menjaju živ...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Istorija korporacije nas podseća na jednostavnu istinu. Čovečanstvo najbolje funkcioniš...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Everything I Have Learned About Business The Hard Way Following the success of his bes...
Cena 899,00 RSD
Ušteda 10%
999,00 RSD
Mnogi ljudi i dalje veruju da se na reči „ne znam” gleda kao na slabost. Lider sa izuz...
Cena 855,00 RSD
Ušteda 10%
950,00 RSD
BIZNIS 396853
Autor : Toni Fadel
Svako zaslužuje mentora. Za svaku kriznu situaciju u karijeri, za svaku raskrsnicu na p...
Cena 1.485,00 RSD
Ušteda 10%
1.650,00 RSD
Tržišta pažnje, pogrešnih informacija i manipulacija - Vinsent F. Hendriks i Mes Vester...
Cena 1.069,00 RSD
Ušteda 10%
1.188,00 RSD
U knjigu Digitalna prizma uvrštena su dvadeset dva rada eminentnih stručnjaka. Njihov z...
Cena 2.116,00 RSD
Ušteda 15%
2.490,00 RSD
Sve što sam na teži način naučio o biznisu Nakon bestselera Ja, tajkun, Miroslav Miško...
Cena 899,00 RSD
Ušteda 10%
999,00 RSD
Jedan od najbogatijih ljudi svih vremena deli svoju poslovnu mudrost u esejima sabranim...
Cena 899,00 RSD
Ušteda 10%
999,00 RSD
Vodič za uspeh u muzičkom biznisu na alternativan način
Cena 1.287,00 RSD
Ušteda 10%
1.430,00 RSD
Stremite ka tome da budete vođa i utičete na druge. Problem je što ste previše zauzeti ...
Cena 1.710,00 RSD
Ušteda 10%
1.900,00 RSD
Od autora bestselera Medvedi na putu. Pratio me je i dalje onaj potmuli osećaj koji mi...
Cena 1.529,00 RSD
Ušteda 10%
1.699,01 RSD