DESIGN THINKING DESIGN THINKING
FINESA

DESIGN THINKING

Šifra artikla: 345308
Isbn: 9788663030534
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Odlomak
Zaviri u knjigu
0,00 RSD
1.400,00 RSD
1.260,00 RSD
Ušteda: 140,00 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić, Marko Jevtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2020
Format14,5x20,5
Strana340

Slični proizvodi

"Toni Robins je autor bestselera, preduzetnik i filantrop! Više od trideset devet godi...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Većna nas tvrdi da donosi logičke odluke, ali mi zapravo uglavnom donosimo emocionalne ...
612,00 RSD
680,00 RSD
"U knjizi "Dilema inovatora" Kristensen objašnjava zašto većina kompanija ne uspeva da ...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Memoari liderstva i uspeha : Bivši CEO kompanije Volt Dizni (Disney), imenovan od stran...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Bez obzira na to ko ste i čime se bavite, možete pregovarati o svemu, obećava najbolji ...
792,00 RSD
880,00 RSD
● Intimne priče iz preduzetničkog života ● Kako se pokreće i gradi biznis na primeru Ku...
1.079,10 RSD
1.199,00 RSD
Pre dvadeset pet godina Džon Maksvel objavio je knjigu koja je zauvek preobrazila način...
792,00 RSD
880,00 RSD
Knjiga Kako razmišljaju milioneri otkriva kariku koja nedostaje između priželjkivanja u...
891,00 RSD
990,00 RSD
Najveći stručnjak po pitanju uspeha, Brajan Trejsi, predstavlja dokazane principe i sav...
1.215,00 RSD
1.350,00 RSD
Da li ste čuli za čuveni, moćni izraz koji Geri koristi "HUSTLE"? Šta to zapravo znači ...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Smisliti originalne i vredne ideje opipljiva je veština koju svako može da savlada! „K...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
U knjizi ‘Idealan timski igrač’, Lenćioni nam kroz priču o Džefu, lideru koji očajnički...
891,00 RSD
990,00 RSD
Pomoć