DESIGN THINKING DESIGN THINKING
FINESA

DESIGN THINKING

Šifra artikla: 345308
Isbn: 9788663030534
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na sniženu cenu za tri i više artikala u korpi.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić, Marko Jevtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2020
Format14,5x20,5
Strana340

Slični proizvodi

Priručnik za startapere Stiva Blenka i Boba Dorfa predstavlja sveobuhvatan priručnik za...
Cena 3.465,00 RSD
Ušteda 10%
3.850,00 RSD
Janis Varufakis, opisuje kako su vlasnici tehnoloških giganata postali svetski feudalni...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
„Profit je neizbežan rezultat dobro obavljenog posla.” Henri Ford je duplirao plate, sm...
Cena 899,10 RSD
Ušteda 10%
999,00 RSD
JEDINSTVENO IZDANJE I KOLEKTIVAN UCINAK TRI AUTORA I 11 AUTORKI. Žene preduzetnice na...
Cena 1.530,00 RSD
Ušteda 10%
1.700,00 RSD
Oni koji su vam najbliži određuju nivo vašeg uspeha. Otkrijte principe koji menjaju živ...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Istorija korporacije nas podseća na jednostavnu istinu. Čovečanstvo najbolje funkcioniš...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Everything I Have Learned About Business The Hard Way Following the success of his bes...
Cena 899,10 RSD
Ušteda 10%
999,00 RSD
Mnogi ljudi i dalje veruju da se na reči „ne znam” gleda kao na slabost. Lider sa izuz...
Cena 855,00 RSD
Ušteda 10%
950,00 RSD
BIZNIS 396853
Autor : Toni Fadel
Svako zaslužuje mentora. Za svaku kriznu situaciju u karijeri, za svaku raskrsnicu na p...
Cena 1.485,00 RSD
Ušteda 10%
1.650,00 RSD
Kao pravi biznismen, Barnum je napisao knjigu koja se brzo čita i nudi obilje korisnih ...
Cena 449,09 RSD
Ušteda 10%
499,00 RSD
Tržišta pažnje, pogrešnih informacija i manipulacija - Vinsent F. Hendriks i Mes Vester...
Cena 1.069,20 RSD
Ušteda 10%
1.188,00 RSD
U knjigu Digitalna prizma uvrštena su dvadeset dva rada eminentnih stručnjaka. Njihov z...
Cena 1.743,00 RSD
Ušteda 30%
2.490,00 RSD