FINESA

DESIGN THINKING

Šifra artikla: 345308
Isbn: 9788663030534
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus. Kompanije koje koriste ...  Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Detaljnije
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Obavesti me kada proizvod bude dostupan
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija BIZNIS
        Autor Milovan Dekić, Marko Jevtić
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač FINESA
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2020
        Format14,5x20,5
        Strana340

        Slični proizvodi

        „Profit je neizbežan rezultat dobro obavljenog posla.” Henri Ford je duplirao plate, sm...
        Cena 899,10 RSD
        Ušteda 10%
        999,00 RSD
        JEDINSTVENO IZDANJE I KOLEKTIVAN UCINAK TRI AUTORA I 11 AUTORKI. Žene preduzetnice na...
        Cena 1.530,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.700,00 RSD
        Oni koji su vam najbliži određuju nivo vašeg uspeha. Otkrijte principe koji menjaju živ...
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD

        Poslednje ste pogledali

        Sačuvano u omiljne
        Drugari, da li ste čuli za novog žitelja čarobne šume? Niste? Znači, ne znate kakav je...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 539,10 RSD
        Ušteda 10%
        599,01 RSD
        Sačuvano u omiljne
        ROMAN 323229
        Najiščekivaniji roman ruske književnosti u 2016. godini, od novog književnog genija, pi...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.089,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.210,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        HOROR 243939
        Autor : Peruc Leo
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.386,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.540,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Autorka u ovoj knjizi nastavlja da "osluškuje ljude oko sebe" i da uzima ono štojoj tre...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 495,00 RSD
        Ušteda 10%
        550,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Autor : Milica Jeremić
        Sa razvojem tržišta kod nas javila se potreba za jednim sasvim novim, specifičnim rečni...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 891,00 RSD
        Ušteda 10%
        990,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Autor : Ava Reid
        The Lady knows the stories: that her eyes induce madness in men. The Lady knows she will ...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.870,00 RSD
        Ušteda 15%
        2.200,00 RSD