DESIGN THINKING DESIGN THINKING
FINESA

DESIGN THINKING

Šifra artikla: 345308
Isbn: 9788663030534
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
0,00 RSD
1.400,00 RSD
1.260,00 RSD
Ušteda: 140,00 RSD

Količinski popust od 10% za 3 i više artikala u korpi

  • NSZ
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić, Marko Jevtić
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2020
Format14,5x20,5
Strana340

Slični proizvodi

Pre dvadeset pet godina Džon Maksvel objavio je knjigu koja je zauvek preobrazila način...
792,00 RSD
880,00 RSD
Knjiga Kako razmišljaju milioneri otkriva kariku koja nedostaje između priželjkivanja u...
891,00 RSD
990,00 RSD
Najveći stručnjak po pitanju uspeha, Brajan Trejsi, predstavlja dokazane principe i sav...
1.215,00 RSD
1.350,00 RSD
Da li ste čuli za čuveni, moćni izraz koji Geri koristi "HUSTLE"? Šta to zapravo znači ...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Smisliti originalne i vredne ideje opipljiva je veština koju svako može da savlada! „K...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
U knjizi ‘Idealan timski igrač’, Lenćioni nam kroz priču o Džefu, lideru koji očajnički...
891,00 RSD
990,00 RSD
Iz uvoda: Svet malog biznisa se razvija. Konkurencija, pojava Interneta, spajanja i pr...
742,50 RSD
825,00 RSD
Dok većina ljudi radi sa samo tri stepena akcije – bez akcije, povlačenje ili normalne...
891,00 RSD
990,00 RSD
Ova vanvremenska riznica mudrosti sadrži tajne za ostvarivanje svih vaših ambicija i sv...
742,50 RSD
825,00 RSD
Iz naslova knjige jasno je da se bavi budućnošću, mada, što je duže čitate, shvatate da...
1.178,10 RSD
1.309,00 RSD
"Vodič kroz digitalnu transformaciju" predstavlja priručnik za kompanije, mala i srednj...
1.260,00 RSD
1.400,00 RSD
"Mala crna knjiga" je savremeni, poslovni vodič koji bi svaka kreativna žena trebalo da...
693,00 RSD
770,00 RSD
Pomoć
string(0) ""
string(0) ""