DESIGN THINKING DESIGN THINKING
FINESA

DESIGN THINKING

Šifra artikla: 345308
Isbn: 9788663030534
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić, Marko Jevtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2020
Format14,5x20,5
Strana340

Slični proizvodi

Knjiga sadrži kratke i korisne savete iz oblasti liderstva, prodajnih veštine, efektivn...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri? Stari način stvaranja kompetitivne prednos...
792,00 RSD
880,00 RSD
U “Neobuzdanom Amazonu”, višestruko priznati autor, Bred Stoun, vodi vas na putovanje b...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Lider stvara kulturu u najvećoj meri svojim postupcima, odnosno dajući primer drugima. ...
660,00 RSD
880,00 RSD
ENGLESKO-SRPSKI I SRPSKO-ENGLESKI REČNIK SA VIŠE OD 4600 TERMINA! Opsežan, autoritativ...
2.688,00 RSD
2.987,00 RSD
Ukoliko vas zanima kako otvoriti fitnes klub i kako od njega napraviti uspešan biznis i...
891,00 RSD
990,00 RSD
"Agilnost ima moć da transformiše posao – ali samo ako je implementirana na pravi nači...
1.080,00 RSD
1.200,00 RSD
U knjizi Kako funkcioniše Amazon dvojica visokih izvršnih rukovodilaca Amazona koji su ...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
„Kreativnost treba da shvatimo kao alat u najlepšoj čovekovoj igri – igri stvaranja vre...
1.499,00 RSD
BIZNIS 377067
Autor : Dejv Birs
Trenje nije nešto što treba izbegavati. Uspešna preduzeća ne samo da razumeju razliku ...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
„Digitalna revolucija je na samom početku i ako dobro razumemo promene koje donosi, mož...
1.189,00 RSD
1.399,00 RSD
BIZNIS 375939
Autor : Dejv Trot
Kako ćete ni iz čega stvoriti nešto. Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem: „Problem...
1.499,00 RSD