MALI KUPCI VELIKO TRŽISTE MALI KUPCI VELIKO TRŽISTE
ZAVOD ZA UDŽBENIKE

MALI KUPCI VELIKO TRŽISTE

Šifra artikla: 228795
Isbn: 8600262021540
Izdavač : ZAVOD ZA UDŽBENIKE
Knjiga Mali kupci, veliko tržište nastala je kao rezultat autorkinog proučavanja dečijeg tržišta, i potrebe da se u našoj zemlji na marketinški fundiran i sistematičan način pristupi ovom značajnom segmentu. Istraživanjem ove teme u SAD autori se bave već preko dve decenije, dok je na prostorima zemalja u tranziciji ova tema do sada bila skoro zanemarivana. Ova knjiga je nemenjena svima koji posluju na dečijem tržištu u Srbiji, ali i u zemljama u regionu (prevashodno u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Makedoniji), a koji imaju potrebu da razumeju ponašanje dece u potrošnji, kako bi ostvarili optimalne poslovne rezultate.

S obzirom na to da je knjiga nastala na bazi magistarske teze, koja je odbranjena 2008. godine na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, knjiga pruža uvid u najznačajnije merketinške teorijske koncepte i objašnjava njigovu primenu u svakodnevnom poslovnom pristupu deci. Naročito značajni jesu brojni primeri iz svetske i domaće prakse, gde se daju praktične ideje za unapređivanje poslovanja na područjima Srbije, ali i drugih zemalja u tranziciji. Treba naglasiti i da je za potrebe pisanja knjige sprovedeno istraživanje na široj teritoriji Srbije (Beograd, Niš, Novi Sad, Valjevo i Šabac), među decom uzrasta 6–14 godina, što omogućava menadžerima uvid u savremene želje i preferencije dece kao potrošača na ovim prostorima.

Knjiga je podeljena u četiri, logičke međusobno povezane celine. U prvom delu knjige, analiziraju se determinante tržišta dece potrošača. Karakteristike koje su analizirane određuju zašto je taj starosni segment drugačiji u odnosu na ostale tržišne segmente. Najveća pažnja posvećuje se ekonomskim faktorima, s obzirom na to da oni u nejvećoj meri i oslikavaju važnost i aktuelnost teme. Deca kupuju proizvode i usluge svojim novcem i „buduće“ tržište, pa se mogu posmatrati kao najlukrativniji segment od svih postijećih na tržištu.

Geografska disperzija, polna i starosna struktura, kao i važnost života u urbanoj sredini proučeni su na samom početku. Dalje, pošto deca svoje prve potrođačke navike formiraju u porodici, a kasnije vršnjaci, kao referentna grupa, suštinski utiču na njihove odluke o kupovini, potrebno je sagledati i sam proces potrošačke socijalizacije. Kako deca nisu samo članovi društva, već su i osobene ličnosti, izlažu se njihove osnovne psihološke karakteristike. Proučavanje psiholoških karakteristika vrlo je značajno u kreiranju što efektivnije i efikasnije komunikacije sa tržištem dece potrošača, kao i izbor prave strategije pozicioniranja..
0,00 RSD
1.210,00 RSD
Cena na sajtu: 1.210,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Knjiga Mali kupci, veliko tržište nastala je kao rezultat autorkinog proučavanja dečijeg tržišta, i potrebe da se u našoj zemlji na marketinški fundiran i sistematičan način pristupi ovom značajnom segmentu. Istraživanjem ove teme u SAD autori se bave već preko dve decenije, dok je na prostorima zemalja u tranziciji ova tema do sada bila skoro zanemarivana. Ova knjiga je nemenjena svima koji posluju na dečijem tržištu u Srbiji, ali i u zemljama u regionu (prevashodno u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Makedoniji), a koji imaju potrebu da razumeju ponašanje dece u potrošnji, kako bi ostvarili optimalne poslovne rezultate.

S obzirom na to da je knjiga nastala na bazi magistarske teze, koja je odbranjena 2008. godine na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, knjiga pruža uvid u najznačajnije merketinške teorijske koncepte i objašnjava njigovu primenu u svakodnevnom poslovnom pristupu deci. Naročito značajni jesu brojni primeri iz svetske i domaće prakse, gde se daju praktične ideje za unapređivanje poslovanja na područjima Srbije, ali i drugih zemalja u tranziciji. Treba naglasiti i da je za potrebe pisanja knjige sprovedeno istraživanje na široj teritoriji Srbije (Beograd, Niš, Novi Sad, Valjevo i Šabac), među decom uzrasta 6–14 godina, što omogućava menadžerima uvid u savremene želje i preferencije dece kao potrošača na ovim prostorima.

Knjiga je podeljena u četiri, logičke međusobno povezane celine. U prvom delu knjige, analiziraju se determinante tržišta dece potrošača. Karakteristike koje su analizirane određuju zašto je taj starosni segment drugačiji u odnosu na ostale tržišne segmente. Najveća pažnja posvećuje se ekonomskim faktorima, s obzirom na to da oni u nejvećoj meri i oslikavaju važnost i aktuelnost teme. Deca kupuju proizvode i usluge svojim novcem i „buduće“ tržište, pa se mogu posmatrati kao najlukrativniji segment od svih postijećih na tržištu.

Geografska disperzija, polna i starosna struktura, kao i važnost života u urbanoj sredini proučeni su na samom početku. Dalje, pošto deca svoje prve potrođačke navike formiraju u porodici, a kasnije vršnjaci, kao referentna grupa, suštinski utiču na njihove odluke o kupovini, potrebno je sagledati i sam proces potrošačke socijalizacije. Kako deca nisu samo članovi društva, već su i osobene ličnosti, izlažu se njihove osnovne psihološke karakteristike. Proučavanje psiholoških karakteristika vrlo je značajno u kreiranju što efektivnije i efikasnije komunikacije sa tržištem dece potrošača, kao i izbor prave strategije pozicioniranja..
Karakteristika Vrednost
Kategorija EKONOMIJA
Autor Jelena Filipović
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač ZAVOD ZA UDŽBENIKE
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2010
Format24x13
Strana167

Slični proizvodi

Za delo Zašto narodi propadaju, kao i zbog ukupnog „doprinosa razumevanju razlika u na...
Cena 3.069,00 RSD
Ušteda 10%
3.410,00 RSD
Za delo Zašto narodi propadaju, kao i zbog ukupnog „doprinosa razumevanju razlika u na...
Cena 2.277,00 RSD
Ušteda 10%
2.530,00 RSD
„Kako ste videli distribuciju dohotka u svoje vreme? Kako ste očekivali da će se ona u ...
Cena 2.750,00 RSD
Taleb je u Crnom labudu pokazao da su krajnje nemogući i nepredvidljivi događaji u osno...
Cena 2.425,00 RSD
Ušteda 10%
2.695,00 RSD
Veliki svetski bestseler, knjiga koja se bavi fenomenom neverovatnih i nepredvidljivih ...
Cena 2.247,00 RSD
Ušteda 10%
2.497,00 RSD
Odakle potiču nejednakosti i zašto opstaju? Kako su različita ljudska društva, od rops...
Cena 3.300,00 RSD
"UMETNOST UPRAVLJANJA BOGATSTVOM POSTOJEĆIH RESURSA! Walter R. Stahel, jedan od vodeći...
Cena 1.350,00 RSD
Ušteda 10%
1.500,00 RSD
Liberalizam, neoliberalizam, te otpori prema liberalizmu svakako su pojave koje u znača...
Cena 1.980,00 RSD
Ovo je veoma važna tema za jedno društvo, koje je dugo živelo bez privatne svojine… gd...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Ključno pitanje savremene ekonomije jeste gde će se ekonomske aktivnosti nalaziti u bud...
Cena 4.409,00 RSD
Ušteda 10%
4.900,01 RSD
Cena 1.980,00 RSD
"NA PRAGU NOVE EKONOMSKE I POLITIČKE ISTORIJE SVETA - U kojoj meri je koncept neolibera...
Cena 1.881,00 RSD
Ušteda 10%
2.090,00 RSD