NAUČITE PYTHON 3: Brzi kurs programiranja NAUČITE PYTHON 3: Brzi kurs programiranja
AGENCIJA EHO

NAUČITE PYTHON 3: Brzi kurs programiranja

Šifra artikla: 364779
Isbn: 9788680134390
Autor : Ashwin Pajankar
Izdavač : AGENCIJA EHO
Ova knjiga služi kao prvi korak za početnike da nauče Python programiranje. Knjiga je podeljena na deset poglavlja. U prvom poglavlju, čitaoci se upoznaju sa osnovama Python-a. Sadrži detaljna uputstva za instalaciju na različitim platformama, kao što su macOS, Windows, FreeBSD i Linux. Takođe obuhvata druge aspekte Python programiranja, kao što su IDE-ovi i Package Manager. U drugom poglavlju čitaoci imaju priliku da se detaljno upoznaju sa Python programiranjem. Ono obuhvata grupu ugrađenih struktura podataka popularno poznatih kao Python kolekcije. U trećem poglavlju su razmatrani važni koncepti znakovnih nizova, funkcija i rekurzije.
Četvrto poglavlje se fokusira na objektno-orijentisano programiranje pomoću Python-a. U petom poglavlju se razmatra najčešće korišćene prilagođene strukture podataka, kao što su stek i red za čekanje. Šesto poglavlje podstiče kreativnost čitalaca pomoću Python grafičke biblioteke Turtle. U sedmom poglavlju su istražene animacije i razvoj igara, pomoću Pigame biblioteke. Osmo poglavlje obuhvata upravljanje podacima uskladištenim u različitim formatima datoteka. Deveto poglavlje obuhvata oblast obrade slika pomoću Wand biblioteke u Python-u. U desetom i poslednjem poglavlju predstavljen je niz odabranih korisnih tema u Python-u.
U celoj knjizi se prati pristup „korak po korak“. Objašnjenje teme je uvek praćeno detaljnim primerom koda. Primeri koda su takođe objašnjeni odgovarajućim detaljima i praćeni su rezultatima u obliku teksta ili snimka ekrana gde god je to moguće. Čitaoci će se upoznati sa programskim jezikom Python, tako što će pažljivo pratiti koncepte i primere koda u ovoj knjizi. Knjiga takođe sadrže reference za spoljne izvore koje čitaoci mogu dalje istražiti.

Sadržaj
Poglavlje 1 - Uvod u Python
1.1 Istorija programskog jezika Python
1.2 Instaliranje Python-a na različitim platformama

Poglavlje 2 - Ugrađene strukture podataka
2.2 Liste
2.3 N-torke
2.4 Skupovi
2.5 Rečnici

Poglavlje 3 – Znakovni nizovi, funkcije i rekurzija
3.1 Znakovni nizovi u Python-u
3.2 Funkcije
3.3 Rekurzija

Poglavlje 4 – Objektno-orijentisano programiranje
4.1 Objekti i klase
4.2 Početak rada pomoću klasa
4.3 Moduli i paketi
4.4 Nasleđivanje
4.5 Još nasleđivanja
4.6 Apstraktna klasa i metod
4.7 Modifikatori pristupa u Python-u
4.8 Polimorfizam
4.9 Sintaksne greške
4.10 Izuzeci

Poglavlje 5 - Strukture podataka
5.1 Uvod u strukture podataka
5.2 Povezane liste
5.3 Stek
5.4 Red za čekanje

Poglavlje 6 – Turtle grafika
6.1 Istorija Turtle-a
6.2 Početak rada
6.3 Istraživanje Turtle metoda
6.4 Recepti za Turtle
6.5 Vizuelizacija rekurzije
6.6 Više „kornjača“ (turtles)

Autor:
Ashwin Pajankar je magistrirao tehnologiju na univerzitetu „IIIT Hiderabad“ i ima više od 25 godina iskustva u programiranju. Svoj put u programiranje i elektroniku započeo je programskim jezikom BASIC i sada je iskusan u programiranju na jezicima asembler, C, C++, Javi, Shell Scripting i Python. Stekao je i tehničko iskustvo na računarima sa jednom pločom, kao što su Raspberry Pi, Banana Pro i Arduino.
0,00 RSD
2.079,00 RSD
Cena na sajtu: 1.871,10 RSD
Ušteda: 207,90 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Ova knjiga služi kao prvi korak za početnike da nauče Python programiranje. Knjiga je podeljena na deset poglavlja. U prvom poglavlju, čitaoci se upoznaju sa osnovama Python-a. Sadrži detaljna uputstva za instalaciju na različitim platformama, kao što su macOS, Windows, FreeBSD i Linux. Takođe obuhvata druge aspekte Python programiranja, kao što su IDE-ovi i Package Manager. U drugom poglavlju čitaoci imaju priliku da se detaljno upoznaju sa Python programiranjem. Ono obuhvata grupu ugrađenih struktura podataka popularno poznatih kao Python kolekcije. U trećem poglavlju su razmatrani važni koncepti znakovnih nizova, funkcija i rekurzije.
Četvrto poglavlje se fokusira na objektno-orijentisano programiranje pomoću Python-a. U petom poglavlju se razmatra najčešće korišćene prilagođene strukture podataka, kao što su stek i red za čekanje. Šesto poglavlje podstiče kreativnost čitalaca pomoću Python grafičke biblioteke Turtle. U sedmom poglavlju su istražene animacije i razvoj igara, pomoću Pigame biblioteke. Osmo poglavlje obuhvata upravljanje podacima uskladištenim u različitim formatima datoteka. Deveto poglavlje obuhvata oblast obrade slika pomoću Wand biblioteke u Python-u. U desetom i poslednjem poglavlju predstavljen je niz odabranih korisnih tema u Python-u.
U celoj knjizi se prati pristup „korak po korak“. Objašnjenje teme je uvek praćeno detaljnim primerom koda. Primeri koda su takođe objašnjeni odgovarajućim detaljima i praćeni su rezultatima u obliku teksta ili snimka ekrana gde god je to moguće. Čitaoci će se upoznati sa programskim jezikom Python, tako što će pažljivo pratiti koncepte i primere koda u ovoj knjizi. Knjiga takođe sadrže reference za spoljne izvore koje čitaoci mogu dalje istražiti.

Sadržaj
Poglavlje 1 - Uvod u Python
1.1 Istorija programskog jezika Python
1.2 Instaliranje Python-a na različitim platformama

Poglavlje 2 - Ugrađene strukture podataka
2.2 Liste
2.3 N-torke
2.4 Skupovi
2.5 Rečnici

Poglavlje 3 – Znakovni nizovi, funkcije i rekurzija
3.1 Znakovni nizovi u Python-u
3.2 Funkcije
3.3 Rekurzija

Poglavlje 4 – Objektno-orijentisano programiranje
4.1 Objekti i klase
4.2 Početak rada pomoću klasa
4.3 Moduli i paketi
4.4 Nasleđivanje
4.5 Još nasleđivanja
4.6 Apstraktna klasa i metod
4.7 Modifikatori pristupa u Python-u
4.8 Polimorfizam
4.9 Sintaksne greške
4.10 Izuzeci

Poglavlje 5 - Strukture podataka
5.1 Uvod u strukture podataka
5.2 Povezane liste
5.3 Stek
5.4 Red za čekanje

Poglavlje 6 – Turtle grafika
6.1 Istorija Turtle-a
6.2 Početak rada
6.3 Istraživanje Turtle metoda
6.4 Recepti za Turtle
6.5 Vizuelizacija rekurzije
6.6 Više „kornjača“ (turtles)

Autor:
Ashwin Pajankar je magistrirao tehnologiju na univerzitetu „IIIT Hiderabad“ i ima više od 25 godina iskustva u programiranju. Svoj put u programiranje i elektroniku započeo je programskim jezikom BASIC i sada je iskusan u programiranju na jezicima asembler, C, C++, Javi, Shell Scripting i Python. Stekao je i tehničko iskustvo na računarima sa jednom pločom, kao što su Raspberry Pi, Banana Pro i Arduino.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija KOMPJUTERSKA LITERATURA
Autor Ashwin Pajankar
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač AGENCIJA EHO
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2022
Format25X17,6
Strana206

Slični proizvodi

Od osnova do popularnih komponenti, kao što su Hooks, GraphQL i NativeBase, korak po ko...
2.860,00 RSD
Već više od 20 godina čitaoci imaju priliku da uživaju u prosvetljujućoj priči Čarlsa P...
2.750,00 RSD
Otkrijte funkcije koje štede vreme, pristupačnost i pristupe internoj kontroli, poboljš...
2.530,00 RSD
"Knjiga „Naučite kvantno računarstvo pomoću jezika Python i Q#“ demistifikuje kvantno r...
2.420,00 RSD
Arduino Uno je mikrokontrolerski razvojni sistem koji obuhvata integrisano razvojno okr...
2.079,00 RSD
2.310,00 RSD
100 zabavnih vežbi i projekata za brzo učenje JavaScripta Ključne funkcije Napišite e...
2.640,00 RSD
U celoj knjizi sledimo „korak po korak“ pristup za objašnjavanje koncepata i funkcionis...
1.881,00 RSD
2.090,00 RSD
Problemi (elektroničke) sigurnosti u današnje vrijeme su rijetko adekvatno riješeni ili...
1.831,50 RSD
2.035,00 RSD
Najnovije izdanje pokriva verzije 20 i 23, Skoro 300 uzoraka koda za kompajliranje
3.300,00 RSD
Kroz celu knjigu, Wargo uvodi svaki osnovni koncept i ilustruje primenu svake mogućnost...
1.900,00 RSD
Knjiga Jasan kod je podeljena na tri dela. U prvom delu su opisani principi, obrasci i ...
2.600,00 RSD
Učenje MySQL-a je postalo mnogo lakše, zahvaljujući upravo ovoj praktičnoj radionici i ...
2.970,00 RSD
Pomoć