NAUČITE PYTHON 3: Brzi kurs programiranja NAUČITE PYTHON 3: Brzi kurs programiranja
AGENCIJA EHO

NAUČITE PYTHON 3: Brzi kurs programiranja

Šifra artikla: 364779
Isbn: 9788680134390
Autor : Ashwin Pajankar
Izdavač : AGENCIJA EHO
Ova knjiga služi kao prvi korak za početnike da nauče Python programiranje. Knjiga je podeljena na deset poglavlja. U prvom poglavlju, čitaoci se upoznaju sa osnovama Python-a. Sadrži detaljna uputstva za instalaciju na različitim platformama, kao što su macOS, Windows, FreeBSD i Linux. Takođe obuhvata druge aspekte Python programiranja, kao što su IDE-ovi i Package Manager. U drugom poglavlju čitaoci imaju priliku da se detaljno upoznaju sa Python programiranjem. Ono obuhvata grupu ugrađenih struktura podataka popularno poznatih kao Python kolekcije. U trećem poglavlju su razmatrani važni koncepti znakovnih nizova, funkcija i rekurzije.
Četvrto poglavlje se fokusira na objektno-orijentisano programiranje pomoću Python-a. U petom poglavlju se razmatra najčešće korišćene prilagođene strukture podataka, kao što su stek i red za čekanje. Šesto poglavlje podstiče kreativnost čitalaca pomoću Python grafičke biblioteke Turtle. U sedmom poglavlju su istražene animacije i razvoj igara, pomoću Pigame biblioteke. Osmo poglavlje obuhvata upravljanje podacima uskladištenim u različitim formatima datoteka. Deveto poglavlje obuhvata oblast obrade slika pomoću Wand biblioteke u Python-u. U desetom i poslednjem poglavlju predstavljen je niz odabranih korisnih tema u Python-u.
U celoj knjizi se prati pristup „korak po korak“. Objašnjenje teme je uvek praćeno detaljnim primerom koda. Primeri koda su takođe objašnjeni odgovarajućim detaljima i praćeni su rezultatima u obliku teksta ili snimka ekrana gde god je to moguće. Čitaoci će se upoznati sa programskim jezikom Python, tako što će pažljivo pratiti koncepte i primere koda u ovoj knjizi. Knjiga takođe sadrže reference za spoljne izvore koje čitaoci mogu dalje istražiti.

Sadržaj
Poglavlje 1 - Uvod u Python
1.1 Istorija programskog jezika Python
1.2 Instaliranje Python-a na različitim platformama

Poglavlje 2 - Ugrađene strukture podataka
2.2 Liste
2.3 N-torke
2.4 Skupovi
2.5 Rečnici

Poglavlje 3 – Znakovni nizovi, funkcije i rekurzija
3.1 Znakovni nizovi u Python-u
3.2 Funkcije
3.3 Rekurzija

Poglavlje 4 – Objektno-orijentisano programiranje
4.1 Objekti i klase
4.2 Početak rada pomoću klasa
4.3 Moduli i paketi
4.4 Nasleđivanje
4.5 Još nasleđivanja
4.6 Apstraktna klasa i metod
4.7 Modifikatori pristupa u Python-u
4.8 Polimorfizam
4.9 Sintaksne greške
4.10 Izuzeci

Poglavlje 5 - Strukture podataka
5.1 Uvod u strukture podataka
5.2 Povezane liste
5.3 Stek
5.4 Red za čekanje

Poglavlje 6 – Turtle grafika
6.1 Istorija Turtle-a
6.2 Početak rada
6.3 Istraživanje Turtle metoda
6.4 Recepti za Turtle
6.5 Vizuelizacija rekurzije
6.6 Više „kornjača“ (turtles)

Autor:
Ashwin Pajankar je magistrirao tehnologiju na univerzitetu „IIIT Hiderabad“ i ima više od 25 godina iskustva u programiranju. Svoj put u programiranje i elektroniku započeo je programskim jezikom BASIC i sada je iskusan u programiranju na jezicima asembler, C, C++, Javi, Shell Scripting i Python. Stekao je i tehničko iskustvo na računarima sa jednom pločom, kao što su Raspberry Pi, Banana Pro i Arduino.
0,00 RSD
2.079,00 RSD
Cena na sajtu: 1.871,00 RSD
Ušteda: 208,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Ova knjiga služi kao prvi korak za početnike da nauče Python programiranje. Knjiga je podeljena na deset poglavlja. U prvom poglavlju, čitaoci se upoznaju sa osnovama Python-a. Sadrži detaljna uputstva za instalaciju na različitim platformama, kao što su macOS, Windows, FreeBSD i Linux. Takođe obuhvata druge aspekte Python programiranja, kao što su IDE-ovi i Package Manager. U drugom poglavlju čitaoci imaju priliku da se detaljno upoznaju sa Python programiranjem. Ono obuhvata grupu ugrađenih struktura podataka popularno poznatih kao Python kolekcije. U trećem poglavlju su razmatrani važni koncepti znakovnih nizova, funkcija i rekurzije.
Četvrto poglavlje se fokusira na objektno-orijentisano programiranje pomoću Python-a. U petom poglavlju se razmatra najčešće korišćene prilagođene strukture podataka, kao što su stek i red za čekanje. Šesto poglavlje podstiče kreativnost čitalaca pomoću Python grafičke biblioteke Turtle. U sedmom poglavlju su istražene animacije i razvoj igara, pomoću Pigame biblioteke. Osmo poglavlje obuhvata upravljanje podacima uskladištenim u različitim formatima datoteka. Deveto poglavlje obuhvata oblast obrade slika pomoću Wand biblioteke u Python-u. U desetom i poslednjem poglavlju predstavljen je niz odabranih korisnih tema u Python-u.
U celoj knjizi se prati pristup „korak po korak“. Objašnjenje teme je uvek praćeno detaljnim primerom koda. Primeri koda su takođe objašnjeni odgovarajućim detaljima i praćeni su rezultatima u obliku teksta ili snimka ekrana gde god je to moguće. Čitaoci će se upoznati sa programskim jezikom Python, tako što će pažljivo pratiti koncepte i primere koda u ovoj knjizi. Knjiga takođe sadrže reference za spoljne izvore koje čitaoci mogu dalje istražiti.

Sadržaj
Poglavlje 1 - Uvod u Python
1.1 Istorija programskog jezika Python
1.2 Instaliranje Python-a na različitim platformama

Poglavlje 2 - Ugrađene strukture podataka
2.2 Liste
2.3 N-torke
2.4 Skupovi
2.5 Rečnici

Poglavlje 3 – Znakovni nizovi, funkcije i rekurzija
3.1 Znakovni nizovi u Python-u
3.2 Funkcije
3.3 Rekurzija

Poglavlje 4 – Objektno-orijentisano programiranje
4.1 Objekti i klase
4.2 Početak rada pomoću klasa
4.3 Moduli i paketi
4.4 Nasleđivanje
4.5 Još nasleđivanja
4.6 Apstraktna klasa i metod
4.7 Modifikatori pristupa u Python-u
4.8 Polimorfizam
4.9 Sintaksne greške
4.10 Izuzeci

Poglavlje 5 - Strukture podataka
5.1 Uvod u strukture podataka
5.2 Povezane liste
5.3 Stek
5.4 Red za čekanje

Poglavlje 6 – Turtle grafika
6.1 Istorija Turtle-a
6.2 Početak rada
6.3 Istraživanje Turtle metoda
6.4 Recepti za Turtle
6.5 Vizuelizacija rekurzije
6.6 Više „kornjača“ (turtles)

Autor:
Ashwin Pajankar je magistrirao tehnologiju na univerzitetu „IIIT Hiderabad“ i ima više od 25 godina iskustva u programiranju. Svoj put u programiranje i elektroniku započeo je programskim jezikom BASIC i sada je iskusan u programiranju na jezicima asembler, C, C++, Javi, Shell Scripting i Python. Stekao je i tehničko iskustvo na računarima sa jednom pločom, kao što su Raspberry Pi, Banana Pro i Arduino.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija KOMPJUTERSKA LITERATURA
Autor Ashwin Pajankar
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač AGENCIJA EHO
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2022
Format25X17,6
Strana206

Slični proizvodi

Računarstvo u oblaku postalo je neodvojivi i osnovni deo informacionih tehnologija. Već...
2.970,00 RSD
Sistemi mašinskog učenja su i kompleksni i jedinstveni. Kompleksni su zato što se sasto...
2.800,00 RSD
Dinamična oblast digitalnih tehnologija dobila je s „Rečni kom interneta i digitalne ko...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Prva knjiga na srpskom jeziku koja kombinuje štampani tekst i generativnu veštačku inte...
2.200,00 RSD
U knjizi Funkcionalni dizajn, poznati softverski inženjer Robert C. Martin (poznat kao ...
2.530,00 RSD
Često softverski inženjeri i arhitekte rade sa velikim, kompleksnim bazama koda koje tr...
2.640,00 RSD
Početak rada sa jezikom Java za Eclipse Učenje jezika i razvojne platforme Mnogi ljudi ...
2.376,00 RSD
2.640,00 RSD
Knjiga "ChatGPT od početnika do profesionalca" pruža uvid u svet veštačke inteligencije...
2.310,00 RSD
Želite li da vaš JavaScript kod bude lep, strukturiran i lako održiv? Želite li da kori...
2.420,00 RSD
Naučite 3D modelovanje i 3D štampanje koristeći Tinkercard Uz ovu knjigu i prateće vid...
1.386,00 RSD
1.540,00 RSD
Ovu knjigu krasi temeljan i praktičan pristup razvoju igara za mobilne uređaje, što će...
2.860,00 RSD
Cilj ove knjige jeste osposobljavanje čitalaca za pisanje složenijih aplikacija za AVR ...
1.980,00 RSD
2.200,00 RSD