PRAVILA PROGRAMIRANJA PRAVILA PROGRAMIRANJA
PRAVILA PROGRAMIRANJA PRAVILA PROGRAMIRANJA
MIKRO KNJIGA

PRAVILA PROGRAMIRANJA

Šifra artikla: 375190
Isbn: 9788675554677
Autor : Kris Zimerman
Izdavač : MIKRO KNJIGA
Ovaj vodič za filozofiju programiranja predstavlja jedinstven i zabavan pogled na to kako treba razmišljati o programiranju. Zbirka od dvadeset jednog praktičnog pravila, od kojih je svako prikazano u samostalnom poglavlju, obuhvata suštinsku mudrost koju svaki novopečeni programer treba da zna i pruža uvide koji iskusne programere navode na razmišljanje.

Autor Chris Zimmerman, suosnivač studija za video igre Sucker Punch Productions, podučava osnovne istine programiranja kroz aforizme i primere dobijene iz stvarnog koda. Ovaj praktičan vodič daje menadžerima načine za obuku novih članova tima.
Pravila u ovoj knjizi sadrže:

• Što jednostavnije, ali ne i previše pojednostavljeno
• Neka vaš kôd priča svoju priču
• Lokalizujte složenost
• Generalizacija traži tri primera
• Radite unazad od rezultata, a ne unapred
• Prva lekcija optimizacije je ne optimizujte
• Dobro ime je najbolja dokumentacija
• Greške su zarazne
• Eliminišite slučajeve grešaka
• Kôd koji se ne izvršava, ne radi
• Ponekad samo treba da zakucate eksere

Ali geometrija je takođe predmet koji zbunjuje mnoge učenike jer je toliko različit od matematike koju su ranije radili. Geometrija zahteva da koristite deduktivnu logiku u formalnim dokazima. Ovaj proces uključuje posebnu vrstu verbalnog i matematičkog zaključivanja koja je nova za mnoge učenike. Videti kuda dalje ići u dokazu, ili čak odakle početi, može biti izazov. Predmet takođe uključuje rad sa dvodimenzionalnim i trodimenzionalnim oblicima: poznavanje njihovih svojstava, pronalaženje njihovih površina i zapremina i zamišljanje kako bi izgledali kada se pomeraju. Ovaj element prostornog rezonovanja geometrije je još jedna stvar koja je čini drugačijom i izazovnom.

Geometrja za neupućene, 3. izdanje, može vam biti od velike pomoći ako ste udarili u zid koji se zove geometrija. Ili ako ste student geometrije, knjiga vas može sprečiti da udarite u zid. Kada vam se otvori svet geometrije i stvari počnu da klikću, možda ćete zaista ceniti ovu temu, koja fascinira ljude milenijumima i koja nastavlja da privlači ljude ka karijeri u umetnosti, inženjerstvu, arhitekturi, planiranju grada, fotografije i kompjuterske animacije, između ostalog.
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
0,00 RSD
1.700,00 RSD
Cena na sajtu: 1.700,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Ovaj vodič za filozofiju programiranja predstavlja jedinstven i zabavan pogled na to kako treba razmišljati o programiranju. Zbirka od dvadeset jednog praktičnog pravila, od kojih je svako prikazano u samostalnom poglavlju, obuhvata suštinsku mudrost koju svaki novopečeni programer treba da zna i pruža uvide koji iskusne programere navode na razmišljanje.

Autor Chris Zimmerman, suosnivač studija za video igre Sucker Punch Productions, podučava osnovne istine programiranja kroz aforizme i primere dobijene iz stvarnog koda. Ovaj praktičan vodič daje menadžerima načine za obuku novih članova tima.
Pravila u ovoj knjizi sadrže:

• Što jednostavnije, ali ne i previše pojednostavljeno
• Neka vaš kôd priča svoju priču
• Lokalizujte složenost
• Generalizacija traži tri primera
• Radite unazad od rezultata, a ne unapred
• Prva lekcija optimizacije je ne optimizujte
• Dobro ime je najbolja dokumentacija
• Greške su zarazne
• Eliminišite slučajeve grešaka
• Kôd koji se ne izvršava, ne radi
• Ponekad samo treba da zakucate eksere

Ali geometrija je takođe predmet koji zbunjuje mnoge učenike jer je toliko različit od matematike koju su ranije radili. Geometrija zahteva da koristite deduktivnu logiku u formalnim dokazima. Ovaj proces uključuje posebnu vrstu verbalnog i matematičkog zaključivanja koja je nova za mnoge učenike. Videti kuda dalje ići u dokazu, ili čak odakle početi, može biti izazov. Predmet takođe uključuje rad sa dvodimenzionalnim i trodimenzionalnim oblicima: poznavanje njihovih svojstava, pronalaženje njihovih površina i zapremina i zamišljanje kako bi izgledali kada se pomeraju. Ovaj element prostornog rezonovanja geometrije je još jedna stvar koja je čini drugačijom i izazovnom.

Geometrja za neupućene, 3. izdanje, može vam biti od velike pomoći ako ste udarili u zid koji se zove geometrija. Ili ako ste student geometrije, knjiga vas može sprečiti da udarite u zid. Kada vam se otvori svet geometrije i stvari počnu da klikću, možda ćete zaista ceniti ovu temu, koja fascinira ljude milenijumima i koja nastavlja da privlači ljude ka karijeri u umetnosti, inženjerstvu, arhitekturi, planiranju grada, fotografije i kompjuterske animacije, između ostalog.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija KOMPJUTERSKA LITERATURA
Autor Kris Zimerman
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač MIKRO KNJIGA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2023
Format16,8x23,5
Strana316

Slični proizvodi

Računarstvo u oblaku postalo je neodvojivi i osnovni deo informacionih tehnologija. Već...
2.970,00 RSD
Sistemi mašinskog učenja su i kompleksni i jedinstveni. Kompleksni su zato što se sasto...
2.800,00 RSD
Dinamična oblast digitalnih tehnologija dobila je s „Rečni kom interneta i digitalne ko...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Prva knjiga na srpskom jeziku koja kombinuje štampani tekst i generativnu veštačku inte...
2.200,00 RSD
U knjizi Funkcionalni dizajn, poznati softverski inženjer Robert C. Martin (poznat kao ...
2.530,00 RSD
Često softverski inženjeri i arhitekte rade sa velikim, kompleksnim bazama koda koje tr...
2.640,00 RSD
Početak rada sa jezikom Java za Eclipse Učenje jezika i razvojne platforme Mnogi ljudi ...
2.376,00 RSD
2.640,00 RSD
Knjiga "ChatGPT od početnika do profesionalca" pruža uvid u svet veštačke inteligencije...
2.310,00 RSD
Želite li da vaš JavaScript kod bude lep, strukturiran i lako održiv? Želite li da kori...
2.420,00 RSD
Naučite 3D modelovanje i 3D štampanje koristeći Tinkercard Uz ovu knjigu i prateće vid...
1.386,00 RSD
1.540,00 RSD
Ovu knjigu krasi temeljan i praktičan pristup razvoju igara za mobilne uređaje, što će...
2.860,00 RSD
Cilj ove knjige jeste osposobljavanje čitalaca za pisanje složenijih aplikacija za AVR ...
1.980,00 RSD
2.200,00 RSD