KAKO ZADOBITI PRIJATELJE I UTICATI NA LJUDE – dopunjeno izdanje KAKO ZADOBITI PRIJATELJE I UTICATI NA LJUDE – dopunjeno izdanje
VULKAN IZDAVAŠTVO

KAKO ZADOBITI PRIJATELJE I UTICATI NA LJUDE – dopunjeno izdanje

Šifra artikla: 407442
Isbn: 9788610057287
Autor: Dejl Karnegi
Izdavač : VULKAN IZDAVAŠTVO
Posle više od četrdeset godina, bezvremenski bestseler Kako zadobiti prijatelje i uticati na ljude ponovo je pred čitaocima – u dopunjenom i osveženom izdanju ovog klasika koji je pomogao milionima da izgrade bolje odnose i ostvare uspeh u ličnom i profesionalnom životu. Pod pažljivim nadzorom autorove ćerke Done Karnegi, novo izdanje donosi savremene izmene i vraća dragocene delove iz originalnog teksta iz 1936. godine, čuvajuci duh knjige koja je zauvek promenila način na koji razumemo sebe i druge.

Jedan od najpoznatijih motivacionih priručnika svih vremena naučice vas kako da komunicirate delotvorno, dopadnete se drugima, ostvarite ciljeve, inspirišete saradnike i postanete sigurniji i uspešniji u gotovo svakoj životnoj situaciji.

„Najbolja knjiga iz oblasti popularne psihologije svih
Reč je o novom, dopunjenom izdanju.

Kako biste se detaljnije informisali o kursevima baziranim na radu Dejla Karnegija, posetite veb-sajt www.dalecarnegie.com.

Dejl Karnegi (1888–1955) bio je američki pisac, predavač i začetnik čuvenih kurseva o samousavršavanju, govorništvu, usvajanju interpersonalnih veština i prodaji. Rođen na siromašnoj farmi u Misuriju, od najmlađih dana radio je najrazličitije poslove kako bi preživeo – muzao je krave, a kasnije prodavao slaninu, sapune i mast. Godine 1936. napisao je jedan od najoriginalnijih vodiča svih vremena, Kako zadobiti prijatelje i uticati na ljude, knjigu koja je postala neverovatan bestseler, popularan i danas (2002. godine proglašena je za najbolju poslovnu knjigu XX veka). Godine 1912. osnovao je svoju kompaniju Trenažni centar Dejl Karnegi, koja i danas ima svoja predstavništva širom sveta.
0,00 RSD
1.099,00 RSD
Cena na sajtu: 934,15 RSD
Ušteda: 164,85 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Posle više od četrdeset godina, bezvremenski bestseler Kako zadobiti prijatelje i uticati na ljude ponovo je pred čitaocima – u dopunjenom i osveženom izdanju ovog klasika koji je pomogao milionima da izgrade bolje odnose i ostvare uspeh u ličnom i profesionalnom životu. Pod pažljivim nadzorom autorove ćerke Done Karnegi, novo izdanje donosi savremene izmene i vraća dragocene delove iz originalnog teksta iz 1936. godine, čuvajuci duh knjige koja je zauvek promenila način na koji razumemo sebe i druge.

Jedan od najpoznatijih motivacionih priručnika svih vremena naučice vas kako da komunicirate delotvorno, dopadnete se drugima, ostvarite ciljeve, inspirišete saradnike i postanete sigurniji i uspešniji u gotovo svakoj životnoj situaciji.

„Najbolja knjiga iz oblasti popularne psihologije svih
Reč je o novom, dopunjenom izdanju.

Kako biste se detaljnije informisali o kursevima baziranim na radu Dejla Karnegija, posetite veb-sajt www.dalecarnegie.com.

Dejl Karnegi (1888–1955) bio je američki pisac, predavač i začetnik čuvenih kurseva o samousavršavanju, govorništvu, usvajanju interpersonalnih veština i prodaji. Rođen na siromašnoj farmi u Misuriju, od najmlađih dana radio je najrazličitije poslove kako bi preživeo – muzao je krave, a kasnije prodavao slaninu, sapune i mast. Godine 1936. napisao je jedan od najoriginalnijih vodiča svih vremena, Kako zadobiti prijatelje i uticati na ljude, knjigu koja je postala neverovatan bestseler, popularan i danas (2002. godine proglašena je za najbolju poslovnu knjigu XX veka). Godine 1912. osnovao je svoju kompaniju Trenažni centar Dejl Karnegi, koja i danas ima svoja predstavništva širom sveta.
Karakteristika Vrednost
Kategorija KOMUNIKACIJA, EMOCIJA I ODNOSI SA DRUGIMA
Autor Dejl Karnegi
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač VULKAN IZDAVAŠTVO
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2025
Format14,5x20,5
Strana304

Slični proizvodi

Maja Šalavic je autorka naslova Help at Any Cost: How the Troubled-Teen Industry Cons P...
Cena 1.881,00 RSD
Ušteda 10%
2.090,00 RSD
Jedna od najstrašnijih stvari kad je u pitanju očuvanje veze jeste to što je za to potr...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
U knjizi Emocionalno razumevanje dr Džonis Veb nastavlja tamo gde je stala u svom revol...
Cena 1.079,10 RSD
Ušteda 10%
1.199,00 RSD
Dr Rene Alsaraf, veterinarska onkološkinja, više od dvadeset godina posvetila je borbi ...
Cena 679,15 RSD
Ušteda 15%
799,00 RSD
Umetnost debatovanja, ubeđivanja i javnog govorništva „Velemajstor polemike deli svoja...
Cena 989,10 RSD
Ušteda 10%
1.099,00 RSD
Nauka (i umetnost!) stvaranja postojanih seksualnih veza U knjizi Budi takva kakva jes...
Cena 1.169,10 RSD
Ušteda 10%
1.299,00 RSD
Knjiga godine za samopomoć po izboru časopisa Times. Zašto potiskujete bes i kako da g...
Cena 1.349,10 RSD
Ušteda 10%
1.499,00 RSD
Teorija afektivnog vezivanja proučava različite načine na koje razvijamo odnose s drugi...
Cena 1.259,10 RSD
Ušteda 10%
1.399,00 RSD
Možda ste srećni u svom braku i želite da on napreduje. Možda se mučite i suočavate sa ...
Cena 1.080,00 RSD
Ušteda 10%
1.200,00 RSD
Knjiga Razoružavanje narcisa će vam otkriti kako da prevaziđete odbrambene mehanizme je...
Cena 1.287,00 RSD
Ušteda 10%
1.430,00 RSD
Posledice nerazrešene trauma mogu biti razorne. Mogu oblikovati naše navike i način n...
Cena 980,19 RSD
Ušteda 10%
1.089,10 RSD
92 male tajne za veliki uspeh u poslu i privatnom životu Koja je to tajanstvena moć ko...
Cena 989,10 RSD
Ušteda 10%
1.099,00 RSD