NOVA KRMČIJA - Sažeti prikaz istorije Srba NOVA KRMČIJA - Sažeti prikaz istorije Srba
GANESA KLUB

NOVA KRMČIJA - Sažeti prikaz istorije Srba

Šifra artikla: 356051
Isbn: 9788684371852
Izdavač : GANESA KLUB
Autori ove knjige su u seriji studija proučili istoriju civilizacije i uloge Srba i njoj od najdrevnijih vremena do danas i utvrdili jasne kontinuitete civilizacijskih karakteristika i srpskog identiteta. Da bi se čitalac što efikasnije uključio u proučavanje ogromnog broja obrađenih činjenica (iz velikog broja naučnih oblasti i iz ogromnog broja korišćenih i dostupnih izvora), napravljena je ova knjiga, koja predstavlja činjenicama ilustrovani sažetak uputstava za šire izučavanje naših obimnijih studija i za traženja potvrda navoda u širokoj literaturi, sa mogućnošću pravljenja sopstvenog programa istraživanja.
Poput Krmčije Svetog Save, koja je objedinila suštinske karakteristike srpskog identiteta stvaranog u prethodnim milenijumima, ova knjiga daje uputstva za izučavanje srpske istorije i jačanje srpskog identiteta danas, pa joj je zato i dat naslov Nova Krmčija. Ovim se simbolično ukazuje na potrebu vezivanja za duh Svetosavlja i na oslanjanje na Srpsku Pravoslavnu Crkvu, uz maksimalno vezivanje za najvažnije tekovine srpskog kulturnog identiteta (ćirilicu - srbicu, narodno predanje, etiku, običaje, etnološke karakteristike).
0,00 RSD
1.650,00 RSD
1.485,00 RSD