GERILA MARKETING GERILA MARKETING
MIBA BOOKS

GERILA MARKETING

Šifra artikla: 289144
Isbn: 9788689595314
Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena promenio marketing strategije za vlasnike malih firmi svojim beskompromisnim pristupom za nalaženje klijenata. Zasnovana nastotinama konkretnih ideja, koje zaista daju rezultate, Levinsonova filozofija je iznedrila nov način učenja o udelu na tržištu i kako do njega doći. U ovom proširenom četvrtom izdanju, Levinson nudi nov arsenal oružja za uspeh malih firmi u novom veku. Knjiga nudi strategije za Internet marketing (sa preciznim objašnjenjima), savete za upošljavanje novih tehnologija (kao što su podkast i automatizovani marketing), programe zaodređivanje ciljnih grupa mušterija, koje će postati stalne mušterije i firmu preporučivati drugima, kao i lekcije iz menadžmenta u doba telekomunikacija i honorarnih saradnika. Ova knjiga će biti biblija preduzetnika u dvadeset prvom veku.

Džej Konrad Levinson je autor više od desetine knjiga iz „Gerila marketing“ serije Nekadašnji potpredsednik i kreativni direktor u marketinškim agencijama „J.Walter Thompson Advertising“ i „Leo Burnett Advertising“,danas je predsednik konsultantske firme „Guerilla Marketing International“, koja uslužuje velike i male kompanije širom sveta.
0,00 RSD
990,00 RSD
792,00 RSD
Ušteda: 198,00 RSD
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena promenio marketing strategije za vlasnike malih firmi svojim beskompromisnim pristupom za nalaženje klijenata. Zasnovana nastotinama konkretnih ideja, koje zaista daju rezultate, Levinsonova filozofija je iznedrila nov način učenja o udelu na tržištu i kako do njega doći. U ovom proširenom četvrtom izdanju, Levinson nudi nov arsenal oružja za uspeh malih firmi u novom veku. Knjiga nudi strategije za Internet marketing (sa preciznim objašnjenjima), savete za upošljavanje novih tehnologija (kao što su podkast i automatizovani marketing), programe zaodređivanje ciljnih grupa mušterija, koje će postati stalne mušterije i firmu preporučivati drugima, kao i lekcije iz menadžmenta u doba telekomunikacija i honorarnih saradnika. Ova knjiga će biti biblija preduzetnika u dvadeset prvom veku.

Džej Konrad Levinson je autor više od desetine knjiga iz „Gerila marketing“ serije Nekadašnji potpredsednik i kreativni direktor u marketinškim agencijama „J.Walter Thompson Advertising“ i „Leo Burnett Advertising“,danas je predsednik konsultantske firme „Guerilla Marketing International“, koja uslužuje velike i male kompanije širom sveta.

Ostavi komentar

Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Džej Konrad Levinson
Izdavač MIBA BOOKS
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2009
Format14,5x20,5
Strana396

Slični proizvodi

Praktični priručnik o greškama i propustima u prodaji.
600,91 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.584,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
704,00 RSD
880,00 RSD
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je...
1.232,00 RSD
1.540,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.320,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu kori...
2.640,00 RSD
3.300,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
3.073,40 RSD
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i ur...
959,20 RSD
1.199,00 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
797,60 RSD
997,00 RSD
Knjiga se bavi vezom mode, modne industrije i marketinga. Modna industrija u svetu je i...
1.056,00 RSD
1.320,00 RSD
Šta je spin? Ko je bio prvi spin doktor? Ko je „američki Gebels“? Šta je to „nevidljiva...
615,12 RSD
768,90 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
528,00 RSD
660,00 RSD
Pomoć