SOCIJALNI MARKETING SOCIJALNI MARKETING
CLIO

SOCIJALNI MARKETING

Šifra artikla: 222037
Isbn: 9788671023313
Izdavač : CLIO
Ot­ka­ko je po­čet­kom se­dam­de­se­tih go­di­na pro­šlog ve­ka pr­vi put pri­me­njen u obla­sti pla­ni­ra­nja po­ro­di­ce, so­ci­jal­ni ma­r­ke­ting je, i na me­đu­na­rod­nom i na dr­žav­nom ni­vou, la­ga­no ušao u raz­li­či­te obla­sti dru­štve­nog ži­vo­ta. On se sa­da po­ja­vlju­je u pro­gra­mi­ma ko­ji se ba­ve po­slo­va­njem, jav­nim zdra­vljem, fo­r­mi­ra­njem sta­vo­va jav­nog mnje­nja i upra­vlja­njem ži­vot­nom sre­di­nom. Bu­du­ći da i da­lje po­sto­ji po­tre­ba za još mno­go edu­ko­va­nja i is­tra­ži­va­nja, osnov­na na­me­na knji­ge je­ste da do­pri­ne­se ubr­za­nom raz­vo­ju ovog pod­ruč­ja. Auto­ri po­ka­zu­ju da je so­ci­jal­ni ma­r­ke­ting ve­o­ma mo­ćan skup kon­ce­pa­ta i sred­sta­va ko­ji nam mo­že po­mo­ći da se uhva­ti­mo u ko­štac s dru­štve­nim pro­ble­mi­ma i ne­že­lje­nim ob­li­ci­ma ljud­skog po­na­ša­nja. Knji­ga sa­ži­ma sva neo­p­hod­na zna­nja: ključ­ne kon­cep­te, vi­še­fa­zne pro­ce­se za raz­voj so­ci­jal­no ma­r­ke­tin­ških pro­gra­ma i pri­me­re iz prak­se. Na­me­nje­na je stu­den­ti­ma ma­r­ke­tin­ga, za­po­sle­ni­ma u jav­noj upra­vi, pro­fe­si­o­nal­ci­ma u obla­sti so­ci­jal­nih slu­žbi.
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Ot­ka­ko je po­čet­kom se­dam­de­se­tih go­di­na pro­šlog ve­ka pr­vi put pri­me­njen u obla­sti pla­ni­ra­nja po­ro­di­ce, so­ci­jal­ni ma­r­ke­ting je, i na me­đu­na­rod­nom i na dr­žav­nom ni­vou, la­ga­no ušao u raz­li­či­te obla­sti dru­štve­nog ži­vo­ta. On se sa­da po­ja­vlju­je u pro­gra­mi­ma ko­ji se ba­ve po­slo­va­njem, jav­nim zdra­vljem, fo­r­mi­ra­njem sta­vo­va jav­nog mnje­nja i upra­vlja­njem ži­vot­nom sre­di­nom. Bu­du­ći da i da­lje po­sto­ji po­tre­ba za još mno­go edu­ko­va­nja i is­tra­ži­va­nja, osnov­na na­me­na knji­ge je­ste da do­pri­ne­se ubr­za­nom raz­vo­ju ovog pod­ruč­ja. Auto­ri po­ka­zu­ju da je so­ci­jal­ni ma­r­ke­ting ve­o­ma mo­ćan skup kon­ce­pa­ta i sred­sta­va ko­ji nam mo­že po­mo­ći da se uhva­ti­mo u ko­štac s dru­štve­nim pro­ble­mi­ma i ne­že­lje­nim ob­li­ci­ma ljud­skog po­na­ša­nja. Knji­ga sa­ži­ma sva neo­p­hod­na zna­nja: ključ­ne kon­cep­te, vi­še­fa­zne pro­ce­se za raz­voj so­ci­jal­no ma­r­ke­tin­ških pro­gra­ma i pri­me­re iz prak­se. Na­me­nje­na je stu­den­ti­ma ma­r­ke­tin­ga, za­po­sle­ni­ma u jav­noj upra­vi, pro­fe­si­o­nal­ci­ma u obla­sti so­ci­jal­nih slu­žbi.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Filip Kotler, Ned Robert, Nensi Li
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač CLIO
Pismo Latinica
Povez Tvrd
Godina2009
Format14,5x20,5
Strana608

Slični proizvodi

Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
Cena 2.574,00 RSD
Ušteda 10%
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
Cena 679,15 RSD
Ušteda 15%
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
Cena 891,00 RSD
Ušteda 10%
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
Cena 871,20 RSD
Ušteda 10%
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
Cena 792,00 RSD
Ušteda 10%
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
Cena 1.782,00 RSD
Ušteda 10%
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
Cena 1.188,00 RSD
Ušteda 10%
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
Cena 990,00 RSD
Ušteda 10%
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
Cena 2.420,00 RSD
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je...
Cena 666,00 RSD
Ušteda 10%
740,00 RSD