UVOD U DIGITALNI MARKETING UVOD U DIGITALNI MARKETING
KOMPJUTER BIBLIOTEKA

UVOD U DIGITALNI MARKETING

Šifra artikla: 343755
Isbn: 9788673105451
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.

Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!

Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?

Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?

Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?

Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?

Slogan

Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).

Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.

Ključne funkcije

Oglašavanje na internetu

Marketinške kampanje na internetu

Marketing putem e-pošte

Marketing na internetu

Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja

Mobilni marketing

Marketinški podaci

Digitalna strategija

Potrošački marketing

Šta ćete naučiti

Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.

Optimizujte SEO veb sajta.

Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.

Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.

Koristite Google analitiku.

Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.

Budite primećeni na LinkedInu.

Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.

Kome je namenjena ova knjiga

Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.

Sadržaj

Definišite svoju publiku - marketinški plan i propozicija vrednosti

Strategija sadržaja - ključni proces za poboljšanje kreiranja sadržaja

Koristite društvene medije za svoje poslovanje

Oglašavanje na društvenim mrežama - navedite ljude da razmišljaju i razgovaraju

SEO za početnike - naslov, URL i CTR

Marketing za pretraživače (SEM) - pozicionirajte svoj brend na tržištu (PPC i plaćena pretraga)

Prikažite reklamu da biste privukli publiku - Facebook, ciljna publika, ključne reči i pojmovi za pretragu

Kreirajte kampanju korišćenjem marketinga putem e-pošte - segmentacija, automatizacija e-pošte, podeljeno testiranje, A/B testiranje i optimizacija

Analizirajte šta ljudi rade na vašem veb sajtu - Google Analytics i velika kolekcija podataka

Pokrenite svoju karijeru u digitalnom marketingu - poslovi u digitalnom marketingu, LinkedIn, umrežavanje, velika kolekcija podataka, mašinsko učenje i kratka usmena prezentacija

O autoru

Cecilia Figueroa je stručnjak za digitalni marketing i specijalizirala je taktičke i strateške inovacije da bi postigla maksimalni poslovni uspeh. Nakon deset godina iskustva u svetu prodaje i poslovanja, prešla je na digitalni marketing 2016. godine i osmislila marketinške kampanje za američke i evropske kompanije.
Odlomak
Zaviri u knjigu
0,00 RSD
2.200,00 RSD
2.200,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta za 3 i više artikala u korpi

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.

Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!

Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?

Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?

Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?

Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?

Slogan

Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).

Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.

Ključne funkcije

Oglašavanje na internetu

Marketinške kampanje na internetu

Marketing putem e-pošte

Marketing na internetu

Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja

Mobilni marketing

Marketinški podaci

Digitalna strategija

Potrošački marketing

Šta ćete naučiti

Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.

Optimizujte SEO veb sajta.

Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.

Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.

Koristite Google analitiku.

Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.

Budite primećeni na LinkedInu.

Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.

Kome je namenjena ova knjiga

Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.

Sadržaj

Definišite svoju publiku - marketinški plan i propozicija vrednosti

Strategija sadržaja - ključni proces za poboljšanje kreiranja sadržaja

Koristite društvene medije za svoje poslovanje

Oglašavanje na društvenim mrežama - navedite ljude da razmišljaju i razgovaraju

SEO za početnike - naslov, URL i CTR

Marketing za pretraživače (SEM) - pozicionirajte svoj brend na tržištu (PPC i plaćena pretraga)

Prikažite reklamu da biste privukli publiku - Facebook, ciljna publika, ključne reči i pojmovi za pretragu

Kreirajte kampanju korišćenjem marketinga putem e-pošte - segmentacija, automatizacija e-pošte, podeljeno testiranje, A/B testiranje i optimizacija

Analizirajte šta ljudi rade na vašem veb sajtu - Google Analytics i velika kolekcija podataka

Pokrenite svoju karijeru u digitalnom marketingu - poslovi u digitalnom marketingu, LinkedIn, umrežavanje, velika kolekcija podataka, mašinsko učenje i kratka usmena prezentacija

O autoru

Cecilia Figueroa je stručnjak za digitalni marketing i specijalizirala je taktičke i strateške inovacije da bi postigla maksimalni poslovni uspeh. Nakon deset godina iskustva u svetu prodaje i poslovanja, prešla je na digitalni marketing 2016. godine i osmislila marketinške kampanje za američke i evropske kompanije.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Cecilia Figueroa
Izdavač KOMPJUTER BIBLIOTEKA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2020
Format16x22
Strana464

Slični proizvodi

Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
1.900,00 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
792,00 RSD
880,00 RSD
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i ur...
1.079,10 RSD
1.199,00 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
897,30 RSD
997,00 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
594,00 RSD
660,00 RSD
4. evropsko izdanje KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLAST...
8.199,00 RSD
9.110,00 RSD
Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena ...
891,00 RSD
990,00 RSD
Savremeni vrhunski stručnjaci za marketing svoje ideje nalaze u tekstovima napisanim pr...
445,50 RSD
495,00 RSD
U ovoj knjizi predstavljen je istorijski razvoj struke tokom vekova s posebnim akcentom...
792,00 RSD
880,00 RSD
Napoleon Bonaparta i Jozef Gebels su svakako istorijske ličnosti koje su imale značajnu...
445,50 RSD
495,00 RSD
Knjiga obrađuje prevashodno psihološke mehanizme prometa robe široke potrošnje.
544,50 RSD
605,00 RSD
Pomoć
string(0) ""
string(0) ""