ADVERTISING PAGE ADVERTISING PAGE
ALETEA

ADVERTISING PAGE

Šifra artikla: 308041
Isbn: 9788680758008
Autor : Lazar Džamić
Izdavač : ALETEA
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i urnebesa jednog ludog vremena kao strateški vodič za kretanje kroz komunikacijske prostore modernog sveta.

„Svojevremeno sam Džamićeve tekstove čitao kao udžbenik o marketingu, komunikacijama i brendingu objavljivan u nastavcima. Dvadeset godina kasnije, ovi tekstovi su i dalje (ne)očekivano aktuelni - ne zato što se Srbija u međuvremenu nije mnogo promenila, već zato što Džamićev pristup nema rok trajanja. Neki odgovori su uvek tačni, neke istine večne. Kao i problemi.“
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB
0,00 RSD
1.199,00 RSD
1.079,10 RSD
Ušteda: 119,90 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i urnebesa jednog ludog vremena kao strateški vodič za kretanje kroz komunikacijske prostore modernog sveta.

„Svojevremeno sam Džamićeve tekstove čitao kao udžbenik o marketingu, komunikacijama i brendingu objavljivan u nastavcima. Dvadeset godina kasnije, ovi tekstovi su i dalje (ne)očekivano aktuelni - ne zato što se Srbija u međuvremenu nije mnogo promenila, već zato što Džamićev pristup nema rok trajanja. Neki odgovori su uvek tačni, neke istine večne. Kao i problemi.“
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Lazar Džamić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač ALETEA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2017
Format14,5x20,5
Strana349

Slični proizvodi

Internet može da uradi neverovatne stvari, ali ne može da preuzme ulogu lidera. Vođenje...
792,00 RSD
880,00 RSD
Od autora jedne od najuticajnijih knjiga iz oblasti marketinga stiže nam naslov Digital...
891,00 RSD
990,00 RSD
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su ...
2.200,00 RSD
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle...
1.900,00 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
792,00 RSD
880,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
2.904,00 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
897,30 RSD
997,00 RSD
Šta je spin? Ko je bio prvi spin doktor? Ko je „američki Gebels“? Šta je to „nevidljiva...
692,01 RSD
768,90 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
594,00 RSD
660,00 RSD
Pomoć