ADVERTISING PAGE ADVERTISING PAGE
ALETEA

ADVERTISING PAGE

Šifra artikla: 308041
Isbn: 9788680758008
Autor : Lazar Džamić
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i urnebesa jednog ludog vremena kao strateški vodič za kretanje kroz komunikacijske prostore modernog sveta.

„Svojevremeno sam Džamićeve tekstove čitao kao udžbenik o marketingu, komunikacijama i brendingu objavljivan u nastavcima. Dvadeset godina kasnije, ovi tekstovi su i dalje (ne)očekivano aktuelni - ne zato što se Srbija u međuvremenu nije mnogo promenila, već zato što Džamićev pristup nema rok trajanja. Neki odgovori su uvek tačni, neke istine večne. Kao i problemi.“
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB
0,00 RSD
1.199,00 RSD
959,20 RSD
Ušteda: 239,80 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta za 3 i više artikala u korpi na sniženu cenu.

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i urnebesa jednog ludog vremena kao strateški vodič za kretanje kroz komunikacijske prostore modernog sveta.

„Svojevremeno sam Džamićeve tekstove čitao kao udžbenik o marketingu, komunikacijama i brendingu objavljivan u nastavcima. Dvadeset godina kasnije, ovi tekstovi su i dalje (ne)očekivano aktuelni - ne zato što se Srbija u međuvremenu nije mnogo promenila, već zato što Džamićev pristup nema rok trajanja. Neki odgovori su uvek tačni, neke istine večne. Kao i problemi.“
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Lazar Džamić
Izdavač ALETEA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2017
Strana349

Slični proizvodi

Od autora jedne od najuticajnijih knjiga iz oblasti marketinga stiže nam naslov Digital...
792,00 RSD
990,00 RSD
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su ...
1.760,00 RSD
2.200,00 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.584,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
704,00 RSD
880,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.320,00 RSD
1.650,00 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
797,60 RSD
997,00 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
528,00 RSD
660,00 RSD
4. evropsko izdanje KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLAST...
7.288,00 RSD
9.110,00 RSD
Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena ...
792,00 RSD
990,00 RSD
Savremeni vrhunski stručnjaci za marketing svoje ideje nalaze u tekstovima napisanim pr...
396,00 RSD
495,00 RSD
U ovoj knjizi predstavljen je istorijski razvoj struke tokom vekova s posebnim akcentom...
704,00 RSD
880,00 RSD
Napoleon Bonaparta i Jozef Gebels su svakako istorijske ličnosti koje su imale značajnu...
396,00 RSD
495,00 RSD
Pomoć
string(0) ""
string(0) ""