ADVERTISING PAGE ADVERTISING PAGE
ALETEA

ADVERTISING PAGE

Šifra artikla: 308041
Isbn: 9788680758008
Autor : Lazar Džamić
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i urnebesa jednog ludog vremena kao strateški vodič za kretanje kroz komunikacijske prostore modernog sveta.

„Svojevremeno sam Džamićeve tekstove čitao kao udžbenik o marketingu, komunikacijama i brendingu objavljivan u nastavcima. Dvadeset godina kasnije, ovi tekstovi su i dalje (ne)očekivano aktuelni - ne zato što se Srbija u međuvremenu nije mnogo promenila, već zato što Džamićev pristup nema rok trajanja. Neki odgovori su uvek tačni, neke istine večne. Kao i problemi.“
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB
0,00 RSD
1.199,00 RSD
959,20 RSD
Ušteda: 239,80 RSD
Obavesti me o sniženju
  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Autentično tumačenje realnosti i mitologije Srbije s kraja XX veka: dokument užasa i urnebesa jednog ludog vremena kao strateški vodič za kretanje kroz komunikacijske prostore modernog sveta.

„Svojevremeno sam Džamićeve tekstove čitao kao udžbenik o marketingu, komunikacijama i brendingu objavljivan u nastavcima. Dvadeset godina kasnije, ovi tekstovi su i dalje (ne)očekivano aktuelni - ne zato što se Srbija u međuvremenu nije mnogo promenila, već zato što Džamićev pristup nema rok trajanja. Neki odgovori su uvek tačni, neke istine večne. Kao i problemi.“
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB

Ostavi komentar

Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Lazar Džamić
Izdavač ALETEA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2017
Format14,5x20,5
Strana349

Slični proizvodi

Praktični priručnik o greškama i propustima u prodaji.
600,91 RSD
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savr...
1.584,00 RSD
1.980,00 RSD
Nova knjiga Seta Godina nas usmerava da iskočimo iz naših komfonih zona, prekinemo sa s...
704,00 RSD
880,00 RSD
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je...
1.232,00 RSD
1.540,00 RSD
Džon Braun, Pet Godin i Vendi Moran pružili su nam detaljan, promišljen i prijemčiv vod...
1.320,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sad...
3.073,40 RSD
Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj će se preko noći čuti i koja će ...
797,60 RSD
997,00 RSD
Knjiga se bavi vezom mode, modne industrije i marketinga. Modna industrija u svetu je i...
1.056,00 RSD
1.320,00 RSD
3.4. Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni od...
528,00 RSD
660,00 RSD
4. evropsko izdanje KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLAST...
7.288,01 RSD
9.110,00 RSD
Osnove dinamičkih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova. Ciljamo jednog...
509,16 RSD
599,01 RSD
Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena ...
792,00 RSD
990,00 RSD
Pomoć