MLADI I MEDIJI MLADI I MEDIJI
CLIO

MLADI I MEDIJI

Šifra artikla: 315673
Isbn: 9788671024976
Autor : Endi Radok
Izdavač : CLIO
Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako važno mesto? Kako su sve naučnici shvatali i istraživali uticaj medija, to jest, njihovo dejstvo na omladinu?

Endi Radok govori o tome zbog čega je važno izučavati omladinske medije, ali i kako tom poslu treba pristupiti, odnosno kako treba tumačiti rezultate tih istraživanja. Nastoji da odgovori i na pitanja zbog čega društvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomoćne žrtve medijskih korporacija i politike koju one zastupaju ili im medijska pismenost omogućava da prozru namere kreatora medijskog sadržaja i iskoriste medijsku pažnju u vlastitom interesu. Kako mladi reaguju na reklame za alkoholna pića? Da li su mediji zaista uzrok masovnih oružanih napada u školama? Da li su strahovanja zbog uticaja nasilja u medijima na mlade opravdana? Ove i druge aktuelne teme u vezi s medijima obrađuju se u knjizi, a studentima i istraživačima daju se dragoceni saveti o izboru predmeta istraživanja, pristupu naučnom radu i strukturisanju medijskih studija.

Sadržaj:
1. Zašto omladinski mediji

2. Razumevanje medijske sadržine
Društveni i kulturni pristupi medijskim uticajima

3. Razumevanje uticaja tehnologije medija
Omladina, bunt, društveni mediji i društvena istorija

4. Razumevanje globalne medijske industrije
Kina, reality televizija i upravljanje medijima

5. Razumevanje korisnika medija
Devojke, mobilni telefoni i identitet

6. Razumevanje nasilja u medijima
Oružani napadi u školama, reportaže u medijima i uokvirivanje društvene stvarnosti

7. Razumevanje oglašavanja i marketinga
Studenti i alkohol

8. Razumevanje političke komunikacije
Barak Obama, konvergencija medija i medijatizovana intima

9.Razumevanje slavnih ličnosti
Bam Mardžera i uloga sporta u medijskoj konvergenciji

10. Razumevanje kritičkog istraživanja medija
Deca vojnici, medijske kuće i medijsko obrazovanje

11. Epilog: Pisanje knjige Omladina i mediji

12. Bibliografija

13. Indeks pojmova


Endi Radok:
Profesor je na australijskom Univerzitetu Monaš, bavi se istraživanjem medija i redovno objavljuje knjige i radove u stručnim časopisima, posvećene nasilju u medijima, političkim ličnostima, reality televiziji, kampanjama za zdrav život, sportu u medijima, teoriji masovnih komunikacija i slično. Pre Omladine i medija (2013), objavio je i knjige Understanding Audiences (2001) i Investigating Audiences (2007). Radio je kao predavač na univerzitetima u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji, Južnoj Koreji, Kini i na Novom Zelandu. Među omiljenim temama su mu medijska publika, korisnici medija i politika popularne kulture. Trenutno radi na knjizi Exploring Media Research. Redovno objavljuje stručne analize i komentare u svetskim medijima kao što su ABC, BBC, Herald, Metro i slični.
0,00 RSD
1.430,00 RSD
1.287,00 RSD
Ušteda: 143,00 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako važno mesto? Kako su sve naučnici shvatali i istraživali uticaj medija, to jest, njihovo dejstvo na omladinu?

Endi Radok govori o tome zbog čega je važno izučavati omladinske medije, ali i kako tom poslu treba pristupiti, odnosno kako treba tumačiti rezultate tih istraživanja. Nastoji da odgovori i na pitanja zbog čega društvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomoćne žrtve medijskih korporacija i politike koju one zastupaju ili im medijska pismenost omogućava da prozru namere kreatora medijskog sadržaja i iskoriste medijsku pažnju u vlastitom interesu. Kako mladi reaguju na reklame za alkoholna pića? Da li su mediji zaista uzrok masovnih oružanih napada u školama? Da li su strahovanja zbog uticaja nasilja u medijima na mlade opravdana? Ove i druge aktuelne teme u vezi s medijima obrađuju se u knjizi, a studentima i istraživačima daju se dragoceni saveti o izboru predmeta istraživanja, pristupu naučnom radu i strukturisanju medijskih studija.

Sadržaj:
1. Zašto omladinski mediji

2. Razumevanje medijske sadržine
Društveni i kulturni pristupi medijskim uticajima

3. Razumevanje uticaja tehnologije medija
Omladina, bunt, društveni mediji i društvena istorija

4. Razumevanje globalne medijske industrije
Kina, reality televizija i upravljanje medijima

5. Razumevanje korisnika medija
Devojke, mobilni telefoni i identitet

6. Razumevanje nasilja u medijima
Oružani napadi u školama, reportaže u medijima i uokvirivanje društvene stvarnosti

7. Razumevanje oglašavanja i marketinga
Studenti i alkohol

8. Razumevanje političke komunikacije
Barak Obama, konvergencija medija i medijatizovana intima

9.Razumevanje slavnih ličnosti
Bam Mardžera i uloga sporta u medijskoj konvergenciji

10. Razumevanje kritičkog istraživanja medija
Deca vojnici, medijske kuće i medijsko obrazovanje

11. Epilog: Pisanje knjige Omladina i mediji

12. Bibliografija

13. Indeks pojmova


Endi Radok:
Profesor je na australijskom Univerzitetu Monaš, bavi se istraživanjem medija i redovno objavljuje knjige i radove u stručnim časopisima, posvećene nasilju u medijima, političkim ličnostima, reality televiziji, kampanjama za zdrav život, sportu u medijima, teoriji masovnih komunikacija i slično. Pre Omladine i medija (2013), objavio je i knjige Understanding Audiences (2001) i Investigating Audiences (2007). Radio je kao predavač na univerzitetima u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji, Južnoj Koreji, Kini i na Novom Zelandu. Među omiljenim temama su mu medijska publika, korisnici medija i politika popularne kulture. Trenutno radi na knjizi Exploring Media Research. Redovno objavljuje stručne analize i komentare u svetskim medijima kao što su ABC, BBC, Herald, Metro i slični.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MEDIJI
Autor Endi Radok
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač CLIO
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2018
Format17x24
Strana298

Slični proizvodi

Medijske industrije predstavljaju pojavu koja se dugo rađala i razvijala i dosegla takv...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Knjiga Mediji i globalizacija prikazuje višeslojna znanja iz područja globalizacije kao...
1.815,00 RSD
Kapitalizam, participativno finansiranje i demokratija Mediji su u krizi, ne samo klas...
660,00 RSD
Kako je mladić tako skromnih vokalnih mogućnosti ostvario takav, skoro holivudski uspeh...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Lujo Davičo (1908 – 1942) bio je baletski igrač, koreograf i pedagog, antifašista i uče...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Kao prva detaljna i sveobuhvatna analiza vizuelne estetike novih medija, ova knjiga pos...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Televizijske igrane serije nisu postale samo ekvivalent onoga što su u XIX veku bili fe...
1.089,00 RSD
1.210,00 RSD
Rašireno je mišljenje, posebno na Zapadu, da su u eri informacija kao spektakla i sami ...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
„ABC zvuka u audio-vizuelnim medijima" prvi je enciklopedijski rečnik za oblast zvuka n...
1.386,00 RSD
1.540,00 RSD
Knjiga Novi mediji i društvene mreže: pojmovnik predstavlja pregled najvažnijih pojmova...
594,00 RSD
660,00 RSD
"....Štampani medij, ponajpre knjiga, ostaje nezamenljiva mogućnost kreativnog izražava...
720,00 RSD
800,00 RSD
U knjizi MEDIJSKA PEDAGOGIJA, jedan od najuticajnijih teoretičara medijske pedagogije, ...
880,00 RSD
977,80 RSD
Pomoć