JEZIK NOVIH MEDIJA JEZIK NOVIH MEDIJA
CLIO

JEZIK NOVIH MEDIJA

Šifra artikla: 315674
Isbn: 9788671024877
Autor : Lev Manovič
Izdavač : CLIO
Kao prva detaljna i sveobuhvatna analiza vizuelne estetike novih medija, ova knjiga postavlja nove medije unutar istorije vizuelne kulture, ukazujući na veze i različitosti između novih i starih medija.

Nalazeći poreklo estetike novih medija u slikarstvu, fotografiji, filmu i televiziji, Manovič razmatra pitanja digitalnog stvaranja slika, interfejsa čoveka i računara, hipermedija, računarskih igrica, komponovanja, animacije, teleprisustva i virtuelnih svetova. Pri tom, on se eklektički i vispreno poziva na teoriju filma, teoriju književnosti i društvenu teoriju.

Podjednako je značajno to što se on poziva na sopstveno radno iskustvo sa tehnologijama novih medija i računarskom naukom da bi iskazao osnovne principe koji čine razliku između novih i starih medija. U toj analizi on daje detaljna objašnjenja određenih pojava u umetnosti i popularnoj kulturi.

Jedinstvena po svojoj dubini i obuhvatu, ova knjiga nije zanimljiva samo za univerzitetske radnike, već i za umetnike i dizajnere koji žele bolje da razumeju istoriju i teoriju onoga čime se bave.


Lev Manovič:
Lev Manovič je profesor u Fakultetskom centru Univerziteta grada Njujorka, (The Graduate Center, City University of New York). Predavao je niz godina na Odeljenju za vizuelne umetnosti Univerziteta u San Dijegu (UCSD) gde je od 1996. do 2012. godine vodio nastavu iz digitalne umetnosti, nove teorije medija i digitalnih humanističkih nauka.

Njegova knjiga The Language of New Media (2001), koja uskoro izlazi u prevodu Aleksandra Luja Todorovića na srpski jezik, smatra se najiscrpnijom istorijom medija posle MakLuanove.

Rođen je u Moskvi, gde je studirao slikarstvo, arhitekturu i računarsko programiranje. Jedan od vodećih teoretičara novih medija. Od 1981. živi u Njujorku gde je magistrirao na studijama eksperimentalne psihologije. Osnivač je i direktor centra za softverske studije (Software Studies Initiative).
0,00 RSD
1.980,00 RSD
1.782,00 RSD
Ušteda: 198,00 RSD
Obavesti me o sniženju

Dodatnih 10% popusta na tri kupljena proizvoda koji nisu na akciji

  • NSZ
0+ komada na lageru
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Kao prva detaljna i sveobuhvatna analiza vizuelne estetike novih medija, ova knjiga postavlja nove medije unutar istorije vizuelne kulture, ukazujući na veze i različitosti između novih i starih medija.

Nalazeći poreklo estetike novih medija u slikarstvu, fotografiji, filmu i televiziji, Manovič razmatra pitanja digitalnog stvaranja slika, interfejsa čoveka i računara, hipermedija, računarskih igrica, komponovanja, animacije, teleprisustva i virtuelnih svetova. Pri tom, on se eklektički i vispreno poziva na teoriju filma, teoriju književnosti i društvenu teoriju.

Podjednako je značajno to što se on poziva na sopstveno radno iskustvo sa tehnologijama novih medija i računarskom naukom da bi iskazao osnovne principe koji čine razliku između novih i starih medija. U toj analizi on daje detaljna objašnjenja određenih pojava u umetnosti i popularnoj kulturi.

Jedinstvena po svojoj dubini i obuhvatu, ova knjiga nije zanimljiva samo za univerzitetske radnike, već i za umetnike i dizajnere koji žele bolje da razumeju istoriju i teoriju onoga čime se bave.


Lev Manovič:
Lev Manovič je profesor u Fakultetskom centru Univerziteta grada Njujorka, (The Graduate Center, City University of New York). Predavao je niz godina na Odeljenju za vizuelne umetnosti Univerziteta u San Dijegu (UCSD) gde je od 1996. do 2012. godine vodio nastavu iz digitalne umetnosti, nove teorije medija i digitalnih humanističkih nauka.

Njegova knjiga The Language of New Media (2001), koja uskoro izlazi u prevodu Aleksandra Luja Todorovića na srpski jezik, smatra se najiscrpnijom istorijom medija posle MakLuanove.

Rođen je u Moskvi, gde je studirao slikarstvo, arhitekturu i računarsko programiranje. Jedan od vodećih teoretičara novih medija. Od 1981. živi u Njujorku gde je magistrirao na studijama eksperimentalne psihologije. Osnivač je i direktor centra za softverske studije (Software Studies Initiative).

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MEDIJI
Autor Lev Manovič
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač CLIO
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2015
Format17x24
Strana386

Slični proizvodi

Medijske industrije predstavljaju pojavu koja se dugo rađala i razvijala i dosegla takv...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Knjiga Mediji i globalizacija prikazuje višeslojna znanja iz područja globalizacije kao...
1.815,00 RSD
Kapitalizam, participativno finansiranje i demokratija Mediji su u krizi, ne samo klas...
660,00 RSD
Kako je mladić tako skromnih vokalnih mogućnosti ostvario takav, skoro holivudski uspeh...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Lujo Davičo (1908 – 1942) bio je baletski igrač, koreograf i pedagog, antifašista i uče...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Televizijske igrane serije nisu postale samo ekvivalent onoga što su u XIX veku bili fe...
1.089,00 RSD
1.210,00 RSD
Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako važno mesto...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Rašireno je mišljenje, posebno na Zapadu, da su u eri informacija kao spektakla i sami ...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
„ABC zvuka u audio-vizuelnim medijima" prvi je enciklopedijski rečnik za oblast zvuka n...
1.386,00 RSD
1.540,00 RSD
Knjiga Novi mediji i društvene mreže: pojmovnik predstavlja pregled najvažnijih pojmova...
594,00 RSD
660,00 RSD
"....Štampani medij, ponajpre knjiga, ostaje nezamenljiva mogućnost kreativnog izražava...
720,00 RSD
800,00 RSD
U knjizi MEDIJSKA PEDAGOGIJA, jedan od najuticajnijih teoretičara medijske pedagogije, ...
880,00 RSD
977,80 RSD
Pomoć