KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE
SLUŽBENI GLASNIK

KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE

Šifra artikla: 260270
Isbn: 9788651917861
Izdavač : SLUŽBENI GLASNIK
U ovoj knjizi dat je odgovor na pitanje: Zašto mediji „usred krize ogromnih razmera i globalnog značaja“ ne ispunjavaju svoju Istorijsku ulogu da budu na čelu društvenih promena? „Majka svih revolucija“, kako je Viktor Igo govorio za štampu, danas je naprotiv – jedan od najistrajnijih branilaca neodrživog status quo-a. „Mediji krize“ više nisu sredstva informisanja građana, nego „industrija svesti“ koja radi „za“ profit moćnih društvenih grupa, a „protiv“ demokratije i građanske samosvesti. Pre tri i po veka u novouspostavljenoj „civilizaciji kapitalizma“ važilo je da „mi nikako ne smemo znanje načiniti običnom robom“, a danas su vesti propagandni produkti sa traka korporativne industrije. Zato će ovakvi „slobodni mediji“, koji sistematski „razaraju razum kojim se orjentišemo u stvarnom svetu“, u Velikoj krizi poznog kapitalizma, pre pogurati na površinu slepe sile, krvave obračune i haos, nego što mogu garantovati put ka realnom demokratskom rešenju. Tako nešto se, uostalom, i dogodilo u sličnoj krizi kapitalizma tridesetih godina prošlog veka.
0,00 RSD
1.430,00 RSD
Cena na sajtu: 1.287,00 RSD
Ušteda: 143,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
U ovoj knjizi dat je odgovor na pitanje: Zašto mediji „usred krize ogromnih razmera i globalnog značaja“ ne ispunjavaju svoju Istorijsku ulogu da budu na čelu društvenih promena? „Majka svih revolucija“, kako je Viktor Igo govorio za štampu, danas je naprotiv – jedan od najistrajnijih branilaca neodrživog status quo-a. „Mediji krize“ više nisu sredstva informisanja građana, nego „industrija svesti“ koja radi „za“ profit moćnih društvenih grupa, a „protiv“ demokratije i građanske samosvesti. Pre tri i po veka u novouspostavljenoj „civilizaciji kapitalizma“ važilo je da „mi nikako ne smemo znanje načiniti običnom robom“, a danas su vesti propagandni produkti sa traka korporativne industrije. Zato će ovakvi „slobodni mediji“, koji sistematski „razaraju razum kojim se orjentišemo u stvarnom svetu“, u Velikoj krizi poznog kapitalizma, pre pogurati na površinu slepe sile, krvave obračune i haos, nego što mogu garantovati put ka realnom demokratskom rešenju. Tako nešto se, uostalom, i dogodilo u sličnoj krizi kapitalizma tridesetih godina prošlog veka.
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija SOCIOLOGIJA
Autor Slobodan Reljić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač SLUŽBENI GLASNIK
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2014
Format15x23
Strana463

Slični proizvodi

Kritika marksisitičke i liberalističke ekonomije
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Razume se da Đorđević, kao i u svojim dosadašnjim delima, ni u knjizi o liftu ni u jedn...
1.349,00 RSD
1.500,00 RSD
"Novo varvarstvo" je zbirka eseja koja se bavi različitim aspektima savremene kulture i...
1.089,00 RSD
1.210,00 RSD
Zašto je neophodno govoriti o dijalogu? Razloga ima toliko da ih je teško i nagovestiti...
1.650,00 RSD
Ova knjiga predstavlјa rezultat istraživačko-izdavačkog poduhvata u okviru kojeg su za ...
2.475,00 RSD
2.750,00 RSD
Dobitnik Nobelove nagrade Kada je Česlav Miloš 1951. zatražio azil u Francuskoj, ameri...
719,00 RSD
799,00 RSD
Pedeset pet godina nakon pobune u maju 1968. godine, ova knjiga se vraća na jednu od na...
3.850,00 RSD
Planetarno poznati ekonomista Toma Piketi u ovoj omanjoj knjizi nam predstavlja sociopo...
550,00 RSD
Knjiga UBIJ SVE NORMALCE prati onlajn kulturne ratove koji su, izvan vidokruga i radara...
1.039,00 RSD
1.155,00 RSD
Knjiga prikazuje Srpsku poravoslavnu crkvu u istorijskoj, sociološkoj i teološkoj persp...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Ovo je knjiga pisana perom jednog Vininćanina koji nije odolio zavičajnoj čežnji koja d...
1.584,00 RSD
1.760,00 RSD
Za kolektivni projekt prosvetiteljstva saloni nisu bili jednostavno razbibriga; žene ko...
880,00 RSD